Escort Mk1 rintapellin vahvistaminen pedal boxia varten
Valvoja: CRSC Hallitus
-
- Viestit: 148
- Liittynyt: Ma Tammikuu 27. 13:47:49 2003
Escort Mk1 rintapellin vahvistaminen pedal boxia varten
Sovittelin pedal boxia paikoilleen ja huomasin konkreettisesti kuinka "letku" tuo rintapelti on. Millä olette vahvistelleet rintapeltiä, ettei tiukan paikan tullessa lopu jarrut kesken ja jalkapohja painu konehuoneen puolelle? Mitä itse katselin, niin aika huonosti näillä hoksottimilla mitään maata mullistavaa konstia ei tullut mieleen. Kummalle puolelle olette vahvistuksia laittaneet, konehuoneeseen vaiko kabiinin puolelle?
-
- Viestit: 91
- Liittynyt: Ma Syyskuu 20. 10:40:26 2004
- Paikkakunta: Varkaus
http://www.prepfab.co.uk/Parts/pages/bulkplate_jpg.htm
Tuossa olis yks vaihtoehto...sivuilta löytyy kuva paikoilleen asennettunakin.
Tuossa olis yks vaihtoehto...sivuilta löytyy kuva paikoilleen asennettunakin.
-
- Viestit: 148
- Liittynyt: Ma Tammikuu 27. 13:47:49 2003
En ihan saanut kiinni tuosta Prepfabin rintapellin levystä. Näyttää varsin fiksulle, mutta en löytänyt kuvaa, missä se olisi itse autossa kiinni. Nelilinkki?
SHR:n mainitsema 6 pultin kiinnitysjärjestelmä vaikuttaisi ehkä helpommalta tavalta saada poljinasetelma pysymään paikoillaan. Itsellä on hydraulikytkinmalli, josta poistettu sylinteri kytkimelle, sillä itsellä tulee vaijerikytkin. Siinä olevia sylinterin kiinnitykseen tarkoitettuja reikiä täytyy tuumia muuhun eli tukemiskäyttöön. No, tässä pöydän ääressä ei ajatus oikein juokse, pitää päästä maistelemaan ihan livenä autoon tätä hommaa.
SHR:n mainitsema 6 pultin kiinnitysjärjestelmä vaikuttaisi ehkä helpommalta tavalta saada poljinasetelma pysymään paikoillaan. Itsellä on hydraulikytkinmalli, josta poistettu sylinteri kytkimelle, sillä itsellä tulee vaijerikytkin. Siinä olevia sylinterin kiinnitykseen tarkoitettuja reikiä täytyy tuumia muuhun eli tukemiskäyttöön. No, tässä pöydän ääressä ei ajatus oikein juokse, pitää päästä maistelemaan ihan livenä autoon tätä hommaa.
-
- Viestit: 6490
- Liittynyt: To Maaliskuu 14. 19:56:45 2002
- Paikkakunta: Nummela
Tuo prefabin versio aiheesta ryhmä 4 -vahvike rintapeltiin on hyvin simppeli: se muurataan pistehitseillä kiinni rintapeltiin konehuoneen puolelta, eli toinen pelti suoraan alkup. päälle.
Itsellä on olleet pedalboxit ihan tukevasti kiinni mk1:ssä ilman rintapeltivahvikkeita. Kuten SHR totesi, täytyy sinne rakentaa yläkiinnikkeet rintapellin "vaakasuoraan" osaan kiinni a la mk2.
Itsellä on olleet pedalboxit ihan tukevasti kiinni mk1:ssä ilman rintapeltivahvikkeita. Kuten SHR totesi, täytyy sinne rakentaa yläkiinnikkeet rintapellin "vaakasuoraan" osaan kiinni a la mk2.
Sierra RS Cosworth mkI Gr.A & Escort Mexico -73
GT40 mkI Competition Coupe FIA-HTP & Road Coupe
GT40 mkI Competition Coupe FIA-HTP & Road Coupe
-
- Viestit: 91
- Liittynyt: Ma Syyskuu 20. 10:40:26 2004
- Paikkakunta: Varkaus
Noniin tuosta löytyy yhtä jos toista kuvaa...myös se rintapellin vahvistus. Aika äärimmäisiä keinoja nämä...ei sinällään tietenkään katuautoon tarpeellisia kaikki, mutta jos on "raakakori" ja tykkää näprätä.
http://www.prepfab.co.uk/Preparation/index.htm
Tuleeko rempalla muuten kilpuriin vai katuautoon tuo asetelma? Mikä lienee tämän hetken kanta katuautossa tuota kohtaan? Olisin niin mielelläni hommannut kerralla tuommosen ja hankkiutunut tehostimesta eroon.
http://www.prepfab.co.uk/Preparation/index.htm
Tuleeko rempalla muuten kilpuriin vai katuautoon tuo asetelma? Mikä lienee tämän hetken kanta katuautossa tuota kohtaan? Olisin niin mielelläni hommannut kerralla tuommosen ja hankkiutunut tehostimesta eroon.
-
- Viestit: 148
- Liittynyt: Ma Tammikuu 27. 13:47:49 2003
Auto tulossa katukäyttöön, ruisku vain vie tilan alkuperäiselta tehostimelta. En ole oikein viitsinyt huolia siitä leimasta vielä. Matkaa konttorille on vielä sen verran (ajallisesti), että voipi säännökset muuttua tässä matkan varrella.
JJS:
Onko Mk2 vakiopoljinasetelman tuenta kuinka paljon erilainen vs. Mk1? Siinähän orkkis poljinasetelma on vain yhdellä pultilla yläpuolelta ja neljällä rintapellin läpi. Onko kellään kuvaa, miten se on toteutettu? Oma pedal box on Mk1 versioon tarkoitettu ja siinä oleva yläpuolinen tuki on vain yhdelle pultille.
Kuten jo aiemmin totesin, niin "valon" varmaan nään, kun menen seuraavan kerran tallille hypistelemään osia paikoilleen.
JJS:
Onko Mk2 vakiopoljinasetelman tuenta kuinka paljon erilainen vs. Mk1? Siinähän orkkis poljinasetelma on vain yhdellä pultilla yläpuolelta ja neljällä rintapellin läpi. Onko kellään kuvaa, miten se on toteutettu? Oma pedal box on Mk1 versioon tarkoitettu ja siinä oleva yläpuolinen tuki on vain yhdelle pultille.
Kuten jo aiemmin totesin, niin "valon" varmaan nään, kun menen seuraavan kerran tallille hypistelemään osia paikoilleen.