Koko on 13" voin napsasta vaikka kuvankin huomenissa...

Valvoja: CRSC Hallitus
Yleensä aika hyvin tummuneita noi Magnesium vanteet ja selvästi kevyemmät kuin vastaavat alumiiniset.qreippi kirjoitti:Mikäs niiden paino sitten on? ei noi paljoa kyllä paina!Cosesc kirjoitti:Onko kevyet? Jos on käyny tuuri oot voinu löytää aitoja Minilite tykkivanteita jotka on magnesiumia. Niiden arvo on jotain muuta kuin 150e...
Eipä oo tullu vielä yksiäkään vastaan joissa lukis toi minilite!Bootsi kirjoitti:Yleensä aika hyvin tummuneita noi Magnesium vanteet ja selvästi kevyemmät kuin vastaavat alumiiniset.qreippi kirjoitti:Mikäs niiden paino sitten on? ei noi paljoa kyllä paina!Cosesc kirjoitti:Onko kevyet? Jos on käyny tuuri oot voinu löytää aitoja Minilite tykkivanteita jotka on magnesiumia. Niiden arvo on jotain muuta kuin 150e...
Minilite vanteissa lukee ulkoreunassa "minilite"
ja noita tykkivanteita ei saa 50:llä paitsi ehkä GB vanteita jotka on vi**n rumat.
Jahas, jahas.. kaverillaki on tallinperillä yhet 13" tykit joissa lukee Minilite. Vois ottaa heti telexin ja tiedustella tarkemmin että ovatko myynnissäCosesc kirjoitti:Onko kevyet? Jos on käyny tuuri oot voinu löytää aitoja Minilite tykkivanteita jotka on magnesiumia. Niiden arvo on jotain muuta kuin 150e...
Onko olleet aidot? noita tykkivanteitahan valmistaa niiiin monet.Jay kirjoitti:
Eipä oo tullu vielä yksiäkään vastaan joissa lukis toi minilite!![]()
On aitoja varmasti, jokunen sarja niitä on varastossa. Ehkä ne missä lukee on juuri noita jjs:n mainitsemia siviilivanteita?Bootsi kirjoitti:Onko olleet aidot? noita tykkivanteitahan valmistaa niiiin monet.Jay kirjoitti:
Eipä oo tullu vielä yksiäkään vastaan joissa lukis toi minilite!![]()
Toki voihan niitä olla ilman textejäkin, mutta mulla oli aikoinaan yks pari 8" leveitä missä oli toi texti selvästi näkyvillä. (ja oli kyllä wanhat)
Tälläinen kuva löytyi Googlella.
Tälläisetkö?Bootsi kirjoitti:Eiks niissä "siviili" vanteissa ollut se keskiö ikään kuin syvennyksessä? ja muutenkin isompi.. eli ei niin siron näköinen.Jay kirjoitti:
On aitoja varmasti, jokunen sarja niitä on varastossa. Ehkä ne missä lukee on juuri noita jjs:n mainitsemia siviilivanteita?
Non´niin siinähän se "tuubi" sitten onkin...Jay kirjoitti:Tälläisetkö?Bootsi kirjoitti:Eiks niissä "siviili" vanteissa ollut se keskiö ikään kuin syvennyksessä? ja muutenkin isompi.. eli ei niin siron näköinen.Jay kirjoitti:
On aitoja varmasti, jokunen sarja niitä on varastossa. Ehkä ne missä lukee on juuri noita jjs:n mainitsemia siviilivanteita?
Eli ne sinun vanteesi eivät siis olleet tuollaiset? Itse en ole ennen nähnytkään moisia.Bootsi kirjoitti:Non´niin siinähän se "tuubi" sitten onkin...Jay kirjoitti:Tälläisetkö?Bootsi kirjoitti: Eiks niissä "siviili" vanteissa ollut se keskiö ikään kuin syvennyksessä? ja muutenkin isompi.. eli ei niin siron näköinen.![]()
Ei olleet tuollaiset keskiöt niissä mun vanteissa.Jay kirjoitti: Eli ne sinun vanteesi eivät siis olleet tuollaiset? Itse en ole ennen nähnytkään moisia.