

Lohko on täysin vakio 205 ja nähtäväksi tosiaan jää kestääkö. Pysytään kuulolla.
Valvoja: CRSC Hallitus
-ja osien yms. hintojen suhteen....(työkaverin tiimillä kanssa rollofomoco3 kirjoitti:Melkoinen harppaus noin niinku tekniikan puolesta..RS 78 kirjoitti:Rallia vaihteeksi toyotalla, hyvin palvellut omena ford muutti Raaheen ja tilalle tuli blondi gt. Ensimmäiset testit huomenna Keuruu sprintissä 00-autona.
Toivottavasti ois pitkäikäinen motti, v.-99 tehtiin kans "samoilla" spekseillä itelle kiuas 261hv/278Nm, lohko tosin oli 200 ja kansi itetehty mutta osat järkevänhintaisia (varsinkin pidemmänpäälle) ja myöskin jarrutettu TW:ssä.jjs kirjoitti:Tätä mainitsemaani konetta ei tehty mitenkään hampaat irvessä vaan pikemminkin periaatteella tehokas "perusmoottori" järkevän hintaisilla osilla. Esim lohko on 205 jne.
Hyvin kulkee...jiipee kirjoitti:Lisätty video incarkamerasta Ek2 kouvolasta http://www.sunpoint.net/~rskilpuri Yli 31 megaa kokoa joten modeemilla tarvitaan kärsivällisyyttä
Olihan siellä Oululaisiakin. Hyvin oli vauhtia, ja jonkin verran tilanteitakin. Tehtiin noin 50 minuutin video kisasta, kaikki kuskit kuvattuina, 2 kuvauspistettä molemmilla kierroksilla. Voi ottaa yhteyttä jos kiinnostaa (löytyy DVD ja VHS).fomoco3 kirjoitti:Hyvin kulkee...jiipee kirjoitti:Lisätty video incarkamerasta Ek2 kouvolasta http://www.sunpoint.net/~rskilpuri Yli 31 megaa kokoa joten modeemilla tarvitaan kärsivällisyyttä![]()
Oliko muuten oululaisia viime lauantaina Merihelmi-sprintissä?Huotarilla oli vauhti päällä..
Tälle onkin pian tarvetta,meinasin juuri ostaa kyseisen kirjan mutta nyt säästyy parikymppiä...kiitos kiitos...netti on kätevä juttu...Brenda kirjoitti:Ford Escort Rally Preparation kirja, skannattuna .pdf tiedostona. 21 megaa
tallenna yllä oleva linkki hiiren oikealla.
imekää siitä, ei välttämättä ole kauaa tarjolla
Jes... Ei muuta ku paanalle, asiasta kukkaruukkuun, mitäs niille fk:n vaakaimuille teit?? Heititkö mettään, kaveri ettiskeli tuommoisia??jjs kirjoitti:Jihaa! Savut saatu uudesta koneesta. Oli toisaalta aikakin; kisat Karjalohjalla lauantaina. Vähän kaasuvivustojen rakentelua + törkeä määrä säätöä niin eiköhän se siitä.
Vanhassa oli muuten 2.0 lohko antautunut 4.sylinterin putkesta; halkeama n. 30mm vaakasuorassa noin 5cm syvyydessä. STD porauksella![]()
Nyt uutta: kansi muotoiltu uusiksi, mm. imukanavat kitattu jne, nokka Crane 300, palotilat pienennetty 11cc (12,1:1), lohko 207 std -koossa (kiitos Markus!), uusi std kampura jne. Kaasuttimet vaihtuivat allekirj. henk.koht. mieltymyksen mukaisiksi 48 pystyimuiksi (tiedän; vaakaimut antaa enemmän tehoa...).
Eli vanhaa jäi venttiilit, kansivalu ja pakosarja. Toivottavasti kestäääää
En ole vastaavaa halkeamaa kuullut, kaikki on mahdollista. Hei vetää se 310:n alhaalta ja antaa myös ylös mukavastijjs kirjoitti:Jihaa! Savut saatu uudesta koneesta. Oli toisaalta aikakin; kisat Karjalohjalla lauantaina. Vähän kaasuvivustojen rakentelua + törkeä määrä säätöä niin eiköhän se siitä.
Vanhassa oli muuten 2.0 lohko antautunut 4.sylinterin putkesta; halkeama n. 30mm vaakasuorassa noin 5cm syvyydessä. STD porauksella![]()
Nyt uutta: kansi muotoiltu uusiksi, mm. imukanavat kitattu jne, nokka Crane 300, palotilat pienennetty 11cc (12,1:1), lohko 207 std -koossa (kiitos Markus!), uusi std kampura jne. Kaasuttimet vaihtuivat allekirj. henk.koht. mieltymyksen mukaisiksi 48 pystyimuiksi (tiedän; vaakaimut antaa enemmän tehoa...).
Eli vanhaa jäi venttiilit, kansivalu ja pakosarja. Toivottavasti kestäääää
Palautin lähelle vakiota. Oli aiemmin hyväksi havaittu kikka eli kääntövarsi otettu edestä (pultin kohdalta) n. 4mm sisäänpäin. Toimii asvaltilla pieni ET luku -vanteilla muttei sovellu hiekalla, ainakaan mun ajotyylilläBrenda kirjoitti:mitä teit ackermanille?
Koville varmaan joutuu renkaat., ainakin jos lähtönumero on suurempi...jjs kirjoitti:Nyt jo lähes jännittää, kisa huomenna alk. 1900; miten siellä soralla pärjää piikkipyörillä. En ole näet koskaan missään joutunut moisella kelillä ajamaan. Täyttä soraa tiet!
Kokemuksia toivottavasti syntyy![]()
Parhaamme yritämme, taas. Ja pakollinen raportti seuraa....