mk1 escorttiin jäähdytin takaluukkuun.
Valvoja: CRSC Hallitus
-
- Viestit: 837
- Liittynyt: Pe Helmikuu 22. 19:46:05 2002
- Paikkakunta: täällä jossain..
mk1 escorttiin jäähdytin takaluukkuun.
ei keltään sattuis löytymään kuvia kyseisestä ratkaisusta? tuli escortin konehuoneessa turhan ahdasta...ahdin, laturi ja jäähdytin osasto ei oikein tunnu mahtuvan, joten meinasin heivata ton jäähdyttimen takaluukun puolelle.
Mites noitten jäähdytysputkien veto tonne takaluukun puolelle olisi paras tehdä, mitä katsastus viranomainen mahtaa tykätä jos putket vetää ohjaamon puolelta rosteriputkella.
Mites noitten jäähdytysputkien veto tonne takaluukun puolelle olisi paras tehdä, mitä katsastus viranomainen mahtaa tykätä jos putket vetää ohjaamon puolelta rosteriputkella.
-79 ford escort mk2 2.0T
-79 ascona b 2.x 16v turbo
-83 toyota corolla Gt coupe
-81 volvo 244 m50b25 powered by hx52pro.
-cortina mk3 cosworth.
-79 ascona b 2.x 16v turbo
-83 toyota corolla Gt coupe
-81 volvo 244 m50b25 powered by hx52pro.
-cortina mk3 cosworth.
-
- Viestit: 837
- Liittynyt: Pe Helmikuu 22. 19:46:05 2002
- Paikkakunta: täällä jossain..
niinpä, mutta ahdasta on sielläkin molemmin puolin...Arska kirjoitti:Itse vetäisin putket ulkopuolella, ilmanotto syylärille onkin sitten suunnittelemisen arvoinen homma, ettei koko konttori täyty pölyllä ja paskalla.
paloseinä tuossa jo on, joten pöly ja paska ei ainakaan ohjaamoon pääse.
takaluukkukin on jo aika täynnä, täytyy tehdä tankki uusiksi jotta sinne syylärin saa mahtumaan...
-79 ford escort mk2 2.0T
-79 ascona b 2.x 16v turbo
-83 toyota corolla Gt coupe
-81 volvo 244 m50b25 powered by hx52pro.
-cortina mk3 cosworth.
-79 ascona b 2.x 16v turbo
-83 toyota corolla Gt coupe
-81 volvo 244 m50b25 powered by hx52pro.
-cortina mk3 cosworth.
-
- Viestit: 592
- Liittynyt: Ke Maaliskuu 6. 13:04:29 2002
Se on aika vaikea saada toimimaan kunnolla siellä takana. Joutuu todennäköisesti laittamaan ainakin väliin siirtopumpun. Raittiin ilman otto lattian läpi, jäähdyttimen eteen kunnon tunneli ja poisto suoraan paksin takaosan läpi. Paksi on taatusti täynnä likaa kokoajan ja samalla auton hienostellut muodot kärsivät. Itse siirsin syylärin takasin eteen sen toimimattomuuden takia. Katsastus jutuista en tiedä mitään 

#736
escort mk1 4x4 cosworth 440hv, 510Nm, 1.5Bar
escort mk1 4x4 cosworth 440hv, 510Nm, 1.5Bar
-
- Viestit: 837
- Liittynyt: Pe Helmikuu 22. 19:46:05 2002
- Paikkakunta: täällä jossain..
-
- Viestit: 6490
- Liittynyt: To Maaliskuu 14. 19:56:45 2002
- Paikkakunta: Nummela
Myöhäistä, mutta:
siisteimmin mk1-2 -katuautoon- saanee kun upottaa sopivan (mahtuu lehtien-runkoaisojen väliin) syylarin niin alas kuin "pystyy" (alareuna vähän alle helmapellin), pystysuorassa puolessa välissä taka-akselia ja helmapeltiä. Viistot tunnelinkatot iskarikoteloitten takaa syylarin yläosaan ja takaisin taakse-alas "vähän vaille takapeltiin". Reikä tuon mukaan, puhallin syylarin taakse (imevä). Putket auton alle, esim. alua ja vesi jäähtyy jo matkalla.
Monasti on tarvinnut tosiaan sähkösiirtopumpun että toimii kunnolla.
siisteimmin mk1-2 -katuautoon- saanee kun upottaa sopivan (mahtuu lehtien-runkoaisojen väliin) syylarin niin alas kuin "pystyy" (alareuna vähän alle helmapellin), pystysuorassa puolessa välissä taka-akselia ja helmapeltiä. Viistot tunnelinkatot iskarikoteloitten takaa syylarin yläosaan ja takaisin taakse-alas "vähän vaille takapeltiin". Reikä tuon mukaan, puhallin syylarin taakse (imevä). Putket auton alle, esim. alua ja vesi jäähtyy jo matkalla.
Monasti on tarvinnut tosiaan sähkösiirtopumpun että toimii kunnolla.
Sierra RS Cosworth mkI Gr.A & Escort Mexico -73
GT40 mkI Competition Coupe FIA-HTP & Road Coupe
GT40 mkI Competition Coupe FIA-HTP & Road Coupe
-
- Viestit: 9717
- Liittynyt: Pe Joulukuu 7. 13:07:45 2001
- Paikkakunta: Länsirannikon aikuisviihdekeskus
- Viesti:
Haa!mettis kirjoitti:ja hiacen kennosta tehty kolmirivinen jäähdytin

Nykyiset:
'14 E500 Coupe
Ollut joskus:
'07 CL63 AMG V8
'04 Mondeo V6
'04 SLK55 AMG V8
'01 Maxima V6
'00 Passat V6
'99 S80 I6
'00 300M V6
'97 Lumina V6
'02 Omega V6
'97 Mondeo V6
'05 CLK55 AMG V8
'94 A8 V8
'00 CLK55 AMG V8
'92 850i V12
'96 Mustang SVT Cobra V8
'92 TownCar V8
'78 Capri V6 BOA Cosworth
'77 Capri V6
'14 E500 Coupe
Ollut joskus:
'07 CL63 AMG V8
'04 Mondeo V6
'04 SLK55 AMG V8
'01 Maxima V6
'00 Passat V6
'99 S80 I6
'00 300M V6
'97 Lumina V6
'02 Omega V6
'97 Mondeo V6
'05 CLK55 AMG V8
'94 A8 V8
'00 CLK55 AMG V8
'92 850i V12
'96 Mustang SVT Cobra V8
'92 TownCar V8
'78 Capri V6 BOA Cosworth
'77 Capri V6
-
- Viestit: 235
- Liittynyt: La Marraskuu 8. 19:31:33 2003
- Paikkakunta: Oulunsalo,Varjakka city =)
- Viesti:
Kaverilla oli tässä vähän tuohon tyylin toteutettu.jjs kirjoitti:Myöhäistä, mutta:
siisteimmin mk1-2 -katuautoon- saanee kun upottaa sopivan (mahtuu lehtien-runkoaisojen väliin) syylarin niin alas kuin "pystyy" (alareuna vähän alle helmapellin), pystysuorassa puolessa välissä taka-akselia ja helmapeltiä. Viistot tunnelinkatot iskarikoteloitten takaa syylarin yläosaan ja takaisin taakse-alas "vähän vaille takapeltiin". Reikä tuon mukaan, puhallin syylarin taakse (imevä). Putket auton alle, esim. alua ja vesi jäähtyy jo matkalla.
Monasti on tarvinnut tosiaan sähkösiirtopumpun että toimii kunnolla.
Ford Escort Mk1 2d 1969 2.0(ex)
Ford Escort Mk1 4d 1300 deluxe 1973
Ford Escort Mk1 2d 1969 2.0
#998
Mikä soittaen tulee, se Escorttiin menee!
Ford Escort Mk1 4d 1300 deluxe 1973
Ford Escort Mk1 2d 1969 2.0
#998
Mikä soittaen tulee, se Escorttiin menee!