


Ilmoituksia löytyy ralli.netistä
Valvoja: CRSC Hallitus
Hectori kirjoitti:seisontajarrun pitää olla mekaaninen.Zimi Da Guitara kirjoitti:Niin ja jossen ihan päin seiniä muistele niin hydraulisen käsijarrun rinnalla pitää olla ihan normaali mekaaninen käsijarru rinnalla...siis kadulla.
Noh,mun mielestä helpompi käyttää tiukoissa mutkissa,tehokkaampi ja onhan se luotettavampi,ei tarvi pelätä että vaijerit on jäätyny...Mullakin tahtoo tuo vakiovaijeri kässäri jäätyä,varsinkin keväällä kun rata vähän sulaa ja nousee vettä siihen pintaan.Siitä kun ajaa ja vesi pärskyy vaijereihin ja vipuihin niin se jähmettyy siihen sitte...ukormi kirjoitti:Kertokaas tämmöselle ralliautoista mitään ymmärtämättömälle, mitä etua voiman pehmeämmän välittämisen lisäksi on hydraulisesta käsijarrusta?
No miks ei, kyllähän ne katuautossa asiansa ajaa. Pari viikkoo sitten tuli Hewisetiltä kaaret välikoppaan, 417€ sis. rahti ja 3 metriä ylimääräistä putkea.Sammy kirjoitti:kannatoiskhan laitaa ns. vanhanmallin kaaret mk1 katu escoon ku sais melkei ilmatteeks.