jleinon2 kirjoitti:Eli toi kakkosletku menee tosta auton alle, niinku näkyy tästä kuvasta.
http://s60.photobucket.com/albums/h3/jl ... CT2942.jpg
Eli todennäköisesti jotain ALB-jarrusysteemin letkuja, toi jarrusysteemi siis poistettu käytöstä, eli toi letku vissiin jollain tavalla turha.. ?
Ei oo moisesta systeemissä näis autois kokemusta mutta oma arvaukses on varmaan aika hyvä.
Mihin mahtaa putken matka jatkua tuosta.
Mulla menee kaasuläpän eestä letku virranjakajaan.
Joo, ei taida uudemmissa ollakkaan moista tai sitten se on heitetty mäkeen. Onko se sitten hyvä vai huono asia, mene ja tiedä.
Itsellä ainakin jostain kertyy kosteutta siihen systeemiin, (oikein valumalla tulee vettä(?) pois sieltä välillä

) ja jos se on kiinni niin tottakai kulkeutuu sitten se neste/öljy ilman putsariin vaikka erotin onkin.
Tiedä sitten mistä se kosteus sinne oikein tulee...
Tuo on tosiaan kylmäkäynnistys-suutin kuten sanottu.
Miksi siihen sitten on piuhapatentti tehty, ei voi tietää.
Olisko lämpö-aika anturi tuupertunu ja sitte laitettu "manuaalinen" ryyppy eli nappi jossain sisällä ?
