Rs2000 vetarien kumit

Mallikohtaiset keskustelun aiheet.

Valvoja: CRSC Hallitus

hanta
Viestit: 616
Liittynyt: To Heinäkuu 10. 0:11:26 2003
Paikkakunta: Tampere

Rs2000 vetarien kumit

Viesti Kirjoittaja hanta » Ma Elokuu 14. 23:14:13 2006

Alkaa olemaan aika haperon näköisiä nuo vetarin suojakumit jotein olisi aika vaihtaa ne, ajattelin vaihtaa samalla kummankin puolen molemmat kumit.

Kannattaiskohan noista vetareista purkaa ulompi nivel, sais ainakin helposti kumit vaidettua. Mitä noita ohjeita katselin niin melko helpolla homma voisi onnistua.

http://www.rs2000-16v.co.uk/PDF/Q1514207.pdf
http://www.rs2000-16v.co.uk/PDF/Q1514206.pdf

Kokemuksia ja vinkkejä kys. operaatiosta siis kaivattaisiin...

mvla
Viestit: 489
Liittynyt: Ma Elokuu 16. 19:23:13 2004
Paikkakunta: Joensuu

Viesti Kirjoittaja mvla » Ti Elokuu 15. 16:03:41 2006

Helpoin on kun otat koko vetarin pöydälle peset ja puhdistat nivelet samalla. olkavarren joutuu irrottaa alapallosta että saat vetarit pois. Ja ehkä ½litraa menee laatikko öljyä hukkaan. Ei muuta ja on helpompi kun alkaa nivelet paikallaan nysväämään niitä suojakumeja.
#863
Audi 1.8T quatro -95
KAWASAKI ZX-6R

Sotilas on kuin "KYRPÄ" se menee sinne minne työnnetään!

hanta
Viestit: 616
Liittynyt: To Heinäkuu 10. 0:11:26 2003
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja hanta » Ti Elokuu 15. 19:46:49 2006

mvla kirjoitti:Helpoin on kun otat koko vetarin pöydälle peset ja puhdistat nivelet samalla. olkavarren joutuu irrottaa alapallosta että saat vetarit pois. Ja ehkä ½litraa menee laatikko öljyä hukkaan. Ei muuta ja on helpompi kun alkaa nivelet paikallaan nysväämään niitä suojakumeja.
Jep näin vähän ajattelinkin. Nuo vetarit lähtee siis ihan vetämällä laatikonkyljestä, vai olenko ihan väärin ymmärtänyt?

mvla
Viestit: 489
Liittynyt: Ma Elokuu 16. 19:23:13 2004
Paikkakunta: Joensuu

Viesti Kirjoittaja mvla » Ke Elokuu 16. 2:57:37 2006

hanta kirjoitti:
mvla kirjoitti:Helpoin on kun otat koko vetarin pöydälle peset ja puhdistat nivelet samalla. olkavarren joutuu irrottaa alapallosta että saat vetarit pois. Ja ehkä ½litraa menee laatikko öljyä hukkaan. Ei muuta ja on helpompi kun alkaa nivelet paikallaan nysväämään niitä suojakumeja.
Jep näin vähän ajattelinkin. Nuo vetarit lähtee siis ihan vetämällä laatikonkyljestä, vai olenko ihan väärin ymmärtänyt?
Joo periaatteessa lähtee. Eli laitat sorkkaraudan tai tms.. työkalun sisemmän nivelen ja laatikon valiin ja napakka vääntö ja vetari pullahtaa ulos. Jos kiskaset vain vetarista sulle jää vetari kouraan mutta sisempi nivel jää laatikkoon kiinni.
#863
Audi 1.8T quatro -95
KAWASAKI ZX-6R

Sotilas on kuin "KYRPÄ" se menee sinne minne työnnetään!

Vastaa Viestiin