Kokemuksia eri cvh ruiskunokista
Valvoja: CRSC Hallitus
-
- Ylläpitäjä
Kokemuksia eri cvh ruiskunokista
Olis tarkoituksena aloittaa tuossa aivan pian tuon kolmoskoppasen laittaminen, kunhan saan viimeiset palikat ja tarvikkeet haalittua kasaan. Kone menee myös pienimuotoiseen remonttiin, lähinnä kansi menee työn alle. Nostajat ovat finaalissa ja melkeinpä veikkaan että nokkakin on kaput. Tarkoituksena olisi siis hommata kokonaan uusi nokka ja nostajat plus hilppeet. Olen nuita piperin ja kent camsin paketteja katsellut, kun eivät ilmeisesti hirveän paljon enempää maksa kuin orginaali osat. Varaosanokista en ole kuullut muuta kuin huonoa...
Eli löytyykö kokemusta noista eri paketeista ja mikä olisi paras yhdistelmä? Kantta on siis tarkoitus hieman siistiä, lisäksi tulee peltisarja ja uusi paremmin hengittävä putkisto. Niin ja koneena tuo xr3i mfi.
Eli löytyykö kokemusta noista eri paketeista ja mikä olisi paras yhdistelmä? Kantta on siis tarkoitus hieman siistiä, lisäksi tulee peltisarja ja uusi paremmin hengittävä putkisto. Niin ja koneena tuo xr3i mfi.
-
- CRSC jäsen 2015
-
- Ylläpitäjä
No juu, ei ole tarkoituksena 'tehonlisäys'. Juuri tätä hain että miten on pelannut ja miten kestää. Itse olen kanssa kallistumassa tuon cvh32:n puoleen. Pitänee pistää siis tilaukseenj.kangas kirjoitti:Mulla on ollut nyt 3 vuotta toi kent camsin CVH32 ja ihan tyytyväinen olen siihen ollut, tuskin sillä nyt mitään hirveitä tehon lisäyksiä tuli. Hyvin se on toiminut, nokalla on ajettu 30000 km eikä näy oikein mitään kulumisen merkkejä. Autona kanssa xr3i hieman muutenkin piristelty.

-
- Viesti:
Muistaakseni mullakin on Kentin CVH32 tuos XR3i:ssä mut en muista varmaks. Aika varmaks...khyl.
Ja ihan ok se on kait ollu, alle tonnissa ei meinaa käydä mut siihen saatto olla kyllä syynä esim. suutin joka vuotanu ilmaulkoon. >.<
Ja kannattaa TODELLAKIN ostaa uus nokka samalla jos ostat nostajat kun eivät todellakaan oo sieltä halvimmasta päästä, (kokemuksesta tiedän että vanha nokka saattaa syödä uudet nostajat hetkessä).
Sama pätenee toisinpäin.
Ja ihan ok se on kait ollu, alle tonnissa ei meinaa käydä mut siihen saatto olla kyllä syynä esim. suutin joka vuotanu ilmaulkoon. >.<
Ja kannattaa TODELLAKIN ostaa uus nokka samalla jos ostat nostajat kun eivät todellakaan oo sieltä halvimmasta päästä, (kokemuksesta tiedän että vanha nokka saattaa syödä uudet nostajat hetkessä).

Sama pätenee toisinpäin.
* CRSC 2002 - 2022 *
* Driving Gentoo Linux *
* Driving Gentoo Linux *