Mallikohtaiset keskustelun aiheet.
Valvoja: CRSC Hallitus
-
Etuveto
- CRSC jäsen 2015
- Viestit: 1043
- Liittynyt: Ti Heinäkuu 5. 21:33:09 2005
- Paikkakunta: Laukaa
Viesti
Kirjoittaja Etuveto » La Helmikuu 10. 19:47:20 2007
Laitoin ruisku mallin tankin kaasari versioon niin tuli tuo määräantureiden ero tutuksi, eli ruiskun anturilta lähtee 2 johtoa ja kaasarista 1 johto, ja anturin lätkät on eri kokoiset joten vaihto ei käy.
Joten olisko mahdollista saada toimimaan tuolla ruisku anturilla kaasari mittari?? jokin erohan niissä on oltava!
edit: Tämän voi sitten siirellä muihin fordin malleihin...

Viimeksi muokannut
Etuveto, Su Helmikuu 11. 13:50:26 2007. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
-
SamiH
- Viestit: 973
- Liittynyt: Ke Maaliskuu 3. 12:10:30 2004
- Paikkakunta: Espoo
Viesti
Kirjoittaja SamiH » La Helmikuu 10. 21:31:30 2007
Mikä ol vuotavassa vikana?
Ford Fiesta ST 2013
#727
-
Etuveto
- CRSC jäsen 2015
- Viestit: 1043
- Liittynyt: Ti Heinäkuu 5. 21:33:09 2005
- Paikkakunta: Laukaa
Viesti
Kirjoittaja Etuveto » La Helmikuu 10. 23:49:07 2007
SamiH kirjoitti:Mikä ol vuotavassa vikana?
Saumasta mätä...pikku pössyissä sai päivän olla

-
Hartza
- Viestit: 1241
- Liittynyt: Pe Joulukuu 27. 21:41:37 2002
- Paikkakunta: Salocon Valley #584
-
Viesti:
Viesti
Kirjoittaja Hartza » Su Helmikuu 11. 11:20:52 2007
Kaasarimallin anturi maadottaa sen anturirungon kautta, ruiskumallissa yksi liittimen pinneistä on maa ja yksi anturin signaali. Sen kun seuraa johtoja, viime keväällä juuri vaihdoin kaasarimallin tankin tilalle ruskun tankin, erillisen maadoituksen anturille jouduin lisäämään. Mittari toimii normaalisti.
Ruiskumallin tankissa on erillinen pistoke pumpun virroille ja anturin johdoille, liittimen vastakappale on hyvä olla olemassa. Itse tein pienistä abikoista sopivat liittimet, ei paras ratkaisu, mutta tähän asti on pysynyt.
- Toyota Corolla 1.4 D4D -06
Ford Escort mk3 3d 1.3 farmari
Chevrolet K1500 4x4 pick-up
-
Etuveto
- CRSC jäsen 2015
- Viestit: 1043
- Liittynyt: Ti Heinäkuu 5. 21:33:09 2005
- Paikkakunta: Laukaa
Viesti
Kirjoittaja Etuveto » Su Helmikuu 11. 13:35:32 2007
Hartza kirjoitti:Kaasarimallin anturi maadottaa sen anturirungon kautta, ruiskumallissa yksi liittimen pinneistä on maa ja yksi anturin signaali. Sen kun seuraa johtoja, viime keväällä juuri vaihdoin kaasarimallin tankin tilalle ruskun tankin, erillisen maadoituksen anturille jouduin lisäämään. Mittari toimii normaalisti.
Ruiskumallin tankissa on erillinen pistoke pumpun virroille ja anturin johdoille, liittimen vastakappale on hyvä olla olemassa. Itse tein pienistä abikoista sopivat liittimet, ei paras ratkaisu, mutta tähän asti on pysynyt.
On voinut juuri tuon anturirungon kautta tapahtuvan maadotuksen takia mittari näyttää miten sattuu,harvoihan se maa kunnolla noista mätä kohdista menee läpi. Minulla onkin se liitin tallessa niin saan senkin hyvin sitten toteutettua.
Kiitos hartzalle! säästyi taas kallista aikaa
