ruiskutus hetkestä
Valvoja: CRSC Hallitus
-
- Ylläpitäjä
ruiskutus hetkestä
Onko tietoa tarkasta ruiskutus hetkestä? Moottori rst ja nokka efin.
Millaisia arvoja olette kokeilleet? Siis asteita ennen ykk?
Millaisia arvoja olette kokeilleet? Siis asteita ennen ykk?
-
- Ylläpitäjä
-
- Viestit: 1961
- Liittynyt: Pe Joulukuu 7. 18:42:49 2001
- Paikkakunta: Turku
No siis, jos kaikki pensa työnnetään koneeseen ennen kun imuvena aukeaa, (lopetuskulma noin 300 tai alle) saadan paras tyhjäkäynti ja pienimmät päästöt. Tehoa tulee parhaiten työntämällä kaikki pensa koneeseen imuvenan ollessa auki,(lopetuskulma yli 580) käytännössä tämä taitaa vaatia törkeän isot suuttimet, jotta kerkii tekemään tuon.
Perjaatteessa oikean ajoituksen saa haettua siten että käy koko alueen 0-720 astetta läpi muutaman kertaa ja siinä välillä on 2 kohtaa jossa kone käy huonosti. Näistä valkkaa sen kummassa käy huonoimmin ja vähentää siitä 50 astetta, siinä alkaa olla sopiva suihkutuksen lopetus kulma. Tuosta kun vähentää noin 40 astetta niin on sopiva kulma yläkierroksille.
Mulla on nyt luokkaa 380 alhaalle ja siitä vähenee 300:aan ylähäällä, tosin en ole kerinnyt vielä tosissaan tuota säätämään, jos ens kesänä kerkeis kokeilemaan enempi. Mutta noilla toiminut ok.
Perjaatteessa oikean ajoituksen saa haettua siten että käy koko alueen 0-720 astetta läpi muutaman kertaa ja siinä välillä on 2 kohtaa jossa kone käy huonosti. Näistä valkkaa sen kummassa käy huonoimmin ja vähentää siitä 50 astetta, siinä alkaa olla sopiva suihkutuksen lopetus kulma. Tuosta kun vähentää noin 40 astetta niin on sopiva kulma yläkierroksille.
Mulla on nyt luokkaa 380 alhaalle ja siitä vähenee 300:aan ylähäällä, tosin en ole kerinnyt vielä tosissaan tuota säätämään, jos ens kesänä kerkeis kokeilemaan enempi. Mutta noilla toiminut ok.
Corvette C5 Supercharged
- 500whp.net -
- 500whp.net -
-
- Ylläpitäjä
jes
Kiitos.
Tätä vastausta olen miettinyt myös..
Saahan sen penkissä ajamalla myös haettua mutta nain alkuun hyvät tollase mutu tuntumat..
Mulla tuo motec boxi toimii kahdessa autossa toinen välikoppa rallipeli ja toinen etuveto escort turbolla...
kaikkea sitä pitääkin.
Kiitos vielä tosta tiedosta!
Tätä vastausta olen miettinyt myös..
Saahan sen penkissä ajamalla myös haettua mutta nain alkuun hyvät tollase mutu tuntumat..
Mulla tuo motec boxi toimii kahdessa autossa toinen välikoppa rallipeli ja toinen etuveto escort turbolla...
kaikkea sitä pitääkin.
Kiitos vielä tosta tiedosta!
-
- Viestit: 1181
- Liittynyt: Ke Huhtikuu 3. 17:43:25 2002
- Paikkakunta: Turku
-
- Ylläpitäjä
Tuskin sillä mitää huippu lukemia irtoaa pelkästään..
liikkuvat siinä hepan ja 4 välillä luulisin..
siellä kun käy melkoinen pyörre imusarjassa niin ei teee maata mullistavaa.
onko yrkesmanilla millainen triggeri pyörä tatecissa? joko siirtynyt 12 nastaiseen pyörään?
vai vieläkö 2 nastainen?
kehittelyvaiheessa tatulle sanottiin että pitää lisätä tappeja triggeripyörään... kysyn vaan ihan mielenkiinnosta...
liikkuvat siinä hepan ja 4 välillä luulisin..
siellä kun käy melkoinen pyörre imusarjassa niin ei teee maata mullistavaa.
onko yrkesmanilla millainen triggeri pyörä tatecissa? joko siirtynyt 12 nastaiseen pyörään?
vai vieläkö 2 nastainen?
kehittelyvaiheessa tatulle sanottiin että pitää lisätä tappeja triggeripyörään... kysyn vaan ihan mielenkiinnosta...
-
- Viestit: 1181
- Liittynyt: Ke Huhtikuu 3. 17:43:25 2002
- Paikkakunta: Turku
Mulla on edis käytössä eli se 36-1. Hyvin on sillä pelannu.voortimies kirjoitti:Tuskin sillä mitää huippu lukemia irtoaa pelkästään..
liikkuvat siinä hepan ja 4 välillä luulisin..
siellä kun käy melkoinen pyörre imusarjassa niin ei teee maata mullistavaa.
onko yrkesmanilla millainen triggeri pyörä tatecissa? joko siirtynyt 12 nastaiseen pyörään?
vai vieläkö 2 nastainen?
kehittelyvaiheessa tatulle sanottiin että pitää lisätä tappeja triggeripyörään... kysyn vaan ihan mielenkiinnosta...