
Ensimmäinen kysymys: eikö tasakaasulla matka-ajossa seokset kuuluisi olla laihalla? ja kun ahdot nousee niin silloin pitäis olla seokset kunnossa?
rst käyttäytyy vastaavasti: matka-ajossa lambda-arvo n. 0,9 ja 2-3ensimmäistä vihreää lediä palaa 20ledisessä seossuhdemittarissa.
Kun painaa tallan pohjaan, seos laihenee, lambda-arvo n. 0,95 ja vihreät sekä viimeinen keltainen ledi sammuu. SEKÄ välillä(ei ihan joka kiihdytyksessä) tuoksuu BENSA.
Eli bensavuoto jossain? suutin rikki? mikä vialla? yrittiin kyllä ettiä kohtaa että mistä se bensa tuoksahtaa, muttei kyllä löytynyt... eikä vielä ainakaan ole syttynyt palamaan

eli eipä tuo erityisen laihalla käy kiihdytettäessäkään, mutta jonnekkin muualle kuin sinne minne pitäisi sitä bensaa taitaa mennä...? tiedä vaikka joku pytty kävisi laihalla ja muut ok tms?
Eikä kyllä sitten voi olla 100% varma näyttääkä toi seossuhdemittari just ja melkein oikein.
Ja ahtopaineista: kelloko on päässyt tiensä päähän kun ahdot nousee ekaksi säädettyyn 0,8bariin ja tippuu sitten 0,6bariin? tämä siis kakkosella. mutta kolmosella tippuu vain 0,7bariin ja vitosella pysyy jo 0,8barissa koko ajan. Uusi kello tilaukseen vaiko jotain muuta vialla?
Jos joku osaisi auttaa...

Entä jos tuota jonnekkin penkkiin veisi säädettäväksi ja tutkittavaksi, niin mikä olisi hyvä(turun lähellä)? häkkinen? sporttiauto?
kiitän.