Mallikohtaiset keskustelun aiheet.
Valvoja: CRSC Hallitus
-
THR
- Viestit: 4915
- Liittynyt: Su Joulukuu 14. 13:22:05 2003
- Paikkakunta: Suomussalmi
Viesti
Kirjoittaja THR » To Syyskuu 1. 18:26:08 2005
Mistä saa halvinmalla tiivisteet cossun koneeseen ja kannattaako laittaa venakoppa liimalla vai tiivisteellä kasaan

-
MoloA
- Viestit: 272
- Liittynyt: To Tammikuu 8. 22:07:37 2004
- Paikkakunta: Helsinki
Viesti
Kirjoittaja MoloA » To Syyskuu 1. 18:35:37 2005
Alakertaan voit ainakin hyödyntää normi-oharin tiivisteitä, ei luulisi paljoa maksavan missään niiden.
#682
-
THR
- Viestit: 4915
- Liittynyt: Su Joulukuu 14. 13:22:05 2003
- Paikkakunta: Suomussalmi
Viesti
Kirjoittaja THR » To Syyskuu 1. 18:47:45 2005
MoloA kirjoitti:Alakertaan voit ainakin hyödyntää normi-oharin tiivisteitä, ei luulisi paljoa maksavan missään niiden.
Joo ne ei kyllä maksa mitään
-
Skorppi
- Viestit: 1961
- Liittynyt: Pe Joulukuu 7. 18:42:49 2001
- Paikkakunta: Turku
Viesti
Kirjoittaja Skorppi » To Syyskuu 1. 19:26:39 2005
Tarviketiivisteitä ei tosiaan oikeen löydy, ite ostin alkuperäisen yläpään sarjan tosta paikallisesta varaosaputkasta joka myy orkkis osaa myös. hintaa oli 220e. Venakopan voi laittaa liimalla kiinni.
Corvette C5 Supercharged
- 500whp.net -
-
RS.Kosonen
- Viestit: 116
- Liittynyt: Ma Elokuu 2. 21:52:32 2004
- Paikkakunta: Parikkala
Viesti
Kirjoittaja RS.Kosonen » To Syyskuu 1. 19:41:55 2005
eipä kyllä kannattas sätöstellä millään tarvike tiivisteillä

on se sit kivaa kun moottori on kasauken jälkeen kuin mehu maija.....eli alkuperäisiä tiivisteitä vaan....
If your car looks fast make sure it is!
Sierra Cosworth 2WD -90
VW Golf 4 motion 1,9 150pwd -00 200hv 450nm
-
Jaakkoki
- Ylläpitäjä
Viesti
Kirjoittaja Jaakkoki » To Syyskuu 1. 20:08:17 2005
RS.Kosonen kirjoitti:eipä kyllä kannattas sätöstellä millään tarvike tiivisteillä

on se sit kivaa kun moottori on kasauken jälkeen kuin mehu maija.....eli alkuperäisiä tiivisteitä vaan....
aijaa, noooo jos se hintalisä tekee siinä sen tiiveyden ???
minä laitoin tarvikkeet ja ei oo vuotanut mistään. kohta varmaan vuotaa.
tai ei niissä mitään henry fjoordin allekirjotuksia ollu, eli kai tarvikkeet oli. lautamaestä ostin.
-
RS.Kosonen
- Viestit: 116
- Liittynyt: Ma Elokuu 2. 21:52:32 2004
- Paikkakunta: Parikkala
Viesti
Kirjoittaja RS.Kosonen » To Syyskuu 1. 20:21:27 2005
RS.Kosonen kirjoitti:eipä kyllä kannattas sätöstellä millään tarvike tiivisteillä

on se sit kivaa kun moottori on kasauken jälkeen kuin mehu maija.....eli alkuperäisiä tiivisteitä vaan....
voihan se tarvikkeellakin pitää...mutta itelläni ei ole tarvike mallisista tiivisteistä hyviä kokemuksia.....
If your car looks fast make sure it is!
Sierra Cosworth 2WD -90
VW Golf 4 motion 1,9 150pwd -00 200hv 450nm
-
Jaakkoki
- Ylläpitäjä
Viesti
Kirjoittaja Jaakkoki » To Syyskuu 1. 20:27:52 2005
RS.Kosonen kirjoitti:RS.Kosonen kirjoitti:eipä kyllä kannattas sätöstellä millään tarvike tiivisteillä

on se sit kivaa kun moottori on kasauken jälkeen kuin mehu maija.....eli alkuperäisiä tiivisteitä vaan....
voihan se tarvikkeellakin pitää...mutta itelläni ei ole tarvike mallisista tiivisteistä hyviä kokemuksia.....
no kaikki tiivisteet/stefat mitä oon tohon moottoriin (205lohkoinen) ostanut niin on ollut laadukkaan oloisia ja aina ne on pitänyt. eikä ole ollut kalliita.
-
Laze
- Viestit: 2507
- Liittynyt: Ti Marraskuu 5. 14:39:27 2002
- Paikkakunta: Uusimaa #813
-
Viesti:
Viesti
Kirjoittaja Laze » To Syyskuu 1. 21:59:16 2005
Skorppi kirjoitti:Tarviketiivisteitä ei tosiaan oikeen löydy, ite ostin alkuperäisen yläpään sarjan tosta paikallisesta varaosaputkasta joka myy orkkis osaa myös. hintaa oli 220e. Venakopan voi laittaa liimalla kiinni.
Eli kannentiivisteestä ylöspäin kaikki?
Burtonilta koko yläpään tiivistesarjoja hinta luokkaan 200-260€ muistaakseni kuluineen.
Lasien tummennusta ja osien maalausta -
3M
Skype: Laze666
-
JRZ
- Viestit: 1171
- Liittynyt: Ma Toukokuu 19. 2:56:17 2003
- Paikkakunta: Finland
Viesti
Kirjoittaja JRZ » To Syyskuu 1. 22:41:04 2005
Kysäses rallyracelta,ite ostin kaikki tiivisteet sieltä.Muista tingata...
Venakopan laitoin tiivisteellä,jonka molemmille puolille tiivistemassaa,ja kyllä piti.
#446
-
Timo
- Viestit: 2229
- Liittynyt: Su Joulukuu 9. 20:23:19 2001
Viesti
Kirjoittaja Timo » To Syyskuu 1. 22:46:52 2005
juu ei se tiivisteliiman pito varmaan ole ongelma siinä venakopassa, vaan ne pienet tiivisteliimapalat mitä ehkä irtoaa ja kiertää jonnekin kivaan paikkaan, laakeriliuskanväliin, öljykanavaan jne...
no, liimalla se on silti mullakin...

Ex: Cosworth 664hv
Ex: 14 x Cosworth 2wd&4wd
Ex: CLS AMG Widebody
Ex: E60 M5 Eisenmann Race
Ex: E55AMG Kleemann
Nyx: BMW M5 F10 700hv
-
Cosesc
- Viestit: 1602
- Liittynyt: Pe Joulukuu 7. 8:24:26 2001
- Paikkakunta: Raswajokilaakso
Viesti
Kirjoittaja Cosesc » To Syyskuu 1. 22:50:26 2005
Tuo tiivistemassan käyttö esim. venttiilikopan tiivistykseen on turhaa, vain "puolikuiden" päihin sitä kannattaa laittaa. Muistakaa, että se tiivistemassa puristuessaan pursuaa myös moottorin sisäosiin ja saattaa aiheuttaa ikäviä tukkeutumia pieniin öljykanaviin = naputtavia nostimia, tuhoutunut alakerta....
Ford Sierra cosworth 4x4 GrA
Ford Sierra RS cosworth GrA
MB 814 huoltoauto
Honda CR500R
Honda CRF450R -08
Yamaha DT 175 MX -80
Yamaha YZ 490 -84
"KAIKEN SAA RIKKI"
-
lars
- Viestit: 217
- Liittynyt: Ma Heinäkuu 26. 22:50:51 2004
- Paikkakunta: turku
Viesti
Kirjoittaja lars » To Syyskuu 1. 23:10:51 2005
meilläpäin fordin varosaliikkeessä maksaa venakopan tiiviste 47e ja koko yläpään sarja 217e
Siis ei vittu missään suhteessa

-
Skorppi
- Viestit: 1961
- Liittynyt: Pe Joulukuu 7. 18:42:49 2001
- Paikkakunta: Turku
Viesti
Kirjoittaja Skorppi » Pe Syyskuu 2. 7:27:31 2005
Laze kirjoitti:Skorppi kirjoitti:Tarviketiivisteitä ei tosiaan oikeen löydy, ite ostin alkuperäisen yläpään sarjan tosta paikallisesta varaosaputkasta joka myy orkkis osaa myös. hintaa oli 220e. Venakopan voi laittaa liimalla kiinni.
Eli kannentiivisteestä ylöspäin kaikki?
Burtonilta koko yläpään tiivistesarjoja hinta luokkaan 200-260€ muistaakseni kuluineen.
Joo tuossa on kaikki pahvista ylöspäin, myös uudet pultit. Mullakin oli eka toi venakoppa tilkitty uudella tiivisteellä mut sen hajottua 3 osaan 2000km ajon jälkeen ei ollut kiinnostusta maksaa 50e uudesta tiivisteestä, joten laitoin liimalla kiinni, nyt on pysynyt öljyt sisällä.
Siinä tiivisteliiman käytössä voi pitää myös järjen mukana kun sitä pursottelee.
Corvette C5 Supercharged
- 500whp.net -
-
sprint
- Viestit: 592
- Liittynyt: Ke Maaliskuu 6. 13:04:29 2002
Viesti
Kirjoittaja sprint » Pe Syyskuu 2. 7:28:11 2005
Kaikki pienemmät tiivisteet voi naputella itse tiivistepaperista. Imusarjan ja kopan tiivisteenä alkuperäisiä/tarvike. Nelikon öljypohjaan käy tiivistemassa jolloin pohja pääsee hieman elämään.
#736
escort mk1 4x4 cosworth 440hv, 510Nm, 1.5Bar
-
Turbo_IS
- Viestit: 1509
- Liittynyt: To Joulukuu 20. 15:04:41 2001
Viesti
Kirjoittaja Turbo_IS » Pe Syyskuu 2. 8:36:11 2005
Tero Anttila Oy olisi myynyt yläpään sarjan kesällä muistaakseni reilu 200 euroon. Venakoppaan olen yhden tiivisteen tehnyt itse, paperi oli Biltemasta, hyvin toimi. Nyt siellä on vakiotiiviste kun sen yläpään sarjan joutui sattuneesta syystä ostamaan.
#85
MB SLK 230 kompressor
Volvo V40 T4
Yamaha FZS 600 "Fazer"
Ford Transit Matkaaja "nakkikioski"
-
cossuton
- Viestit: 2335
- Liittynyt: Ke Elokuu 28. 10:13:20 2002
- Paikkakunta: Lohja
Viesti
Kirjoittaja cossuton » Pe Syyskuu 2. 8:41:13 2005
Skorppi kirjoitti:Tarviketiivisteitä ei tosiaan oikeen löydy, ite ostin alkuperäisen yläpään sarjan tosta paikallisesta varaosaputkasta joka myy orkkis osaa myös. hintaa oli 220e. Venakopan voi laittaa liimalla kiinni.
Mitäs ihmettä.. autoracingiltä yläpään tiivistesarja maksoi vuosi sitten ~ 195€? Kansiremontin kun tein..
EDIT: katos, kuittien mukaan vuosi olikin 2003 ja maaliskuu.
Viimeksi muokannut
cossuton, Ma Syyskuu 5. 12:20:12 2005. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Jäsen #292
VW Golf GTI -18
MB SLK 320 -00
Ford Fiesta -19
-
Skorppi
- Viestit: 1961
- Liittynyt: Pe Joulukuu 7. 18:42:49 2001
- Paikkakunta: Turku
Viesti
Kirjoittaja Skorppi » Pe Syyskuu 2. 10:30:02 2005
cossuton kirjoitti:Skorppi kirjoitti:Tarviketiivisteitä ei tosiaan oikeen löydy, ite ostin alkuperäisen yläpään sarjan tosta paikallisesta varaosaputkasta joka myy orkkis osaa myös. hintaa oli 220e. Venakopan voi laittaa liimalla kiinni.
Mitäs ihmettä.. autoracingiltä yläpään tiivistesarja maksoi vuosi sitten ~ 195€? Kansiremontin kun tein..
265e on hinnastossa + mitä siitä sitten saa klubi alea.
Corvette C5 Supercharged
- 500whp.net -
-
cossuton
- Viestit: 2335
- Liittynyt: Ke Elokuu 28. 10:13:20 2002
- Paikkakunta: Lohja
Viesti
Kirjoittaja cossuton » Pe Syyskuu 2. 10:31:42 2005
Skorppi kirjoitti:cossuton kirjoitti:Skorppi kirjoitti:Tarviketiivisteitä ei tosiaan oikeen löydy, ite ostin alkuperäisen yläpään sarjan tosta paikallisesta varaosaputkasta joka myy orkkis osaa myös. hintaa oli 220e. Venakopan voi laittaa liimalla kiinni.
Mitäs ihmettä.. autoracingiltä yläpään tiivistesarja maksoi vuosi sitten ~ 195€? Kansiremontin kun tein..
265e on hinnastossa + mitä siitä sitten saa klubi alea.
Höh, no johan on
Kuittikin vielä löytyy ja itse hain paikanpäältä kun se vielä oli siellä vanhassa osoitteessa. Tarkka hinta 192€ ja syyläri 595€. Ompas hinnat sitten muuttuneet

Jäsen #292
VW Golf GTI -18
MB SLK 320 -00
Ford Fiesta -19
-
t5
- Viestit: 292
- Liittynyt: La Marraskuu 6. 10:35:53 2004
- Paikkakunta: stadi
Viesti
Kirjoittaja t5 » La Syyskuu 3. 13:49:39 2005
autoracingillä makso vuoden 2004 luettelossa 2wd 255,90£ ja 4x4 326,80£
itse ostin 2wdeen tero anttilalta tän vuoden alusta alveineen ja lähetys kuluineen h. 211£.
-
sierra4x4tbo
- Viestit: 5172
- Liittynyt: Pe Lokakuu 4. 13:22:52 2002
- Paikkakunta: In the forest, picking up mushrooms!
-
Viesti:
Viesti
Kirjoittaja sierra4x4tbo » Ma Syyskuu 5. 12:11:59 2005
TepalmetMotorsportilta Cometicin tiivistesatsi ~120€ (hatara muistikuva), tulee kaikki muut tiivisteet paitsi kannentiiviste. Tiivisteeet ovat metallirunkoisia, ei paperitiivisteitä.
www.tepalmetmotorsport.fi
-
t5
- Viestit: 292
- Liittynyt: La Marraskuu 6. 10:35:53 2004
- Paikkakunta: stadi
Viesti
Kirjoittaja t5 » Ma Syyskuu 5. 17:06:56 2005
Tuleeko tuossa satsissa kannenpultitkin mukaaan.
-
Laze
- Viestit: 2507
- Liittynyt: Ti Marraskuu 5. 14:39:27 2002
- Paikkakunta: Uusimaa #813
-
Viesti:
Viesti
Kirjoittaja Laze » Ma Syyskuu 5. 17:56:14 2005
Skorppi kirjoitti:Laze kirjoitti:Skorppi kirjoitti:Tarviketiivisteitä ei tosiaan oikeen löydy, ite ostin alkuperäisen yläpään sarjan tosta paikallisesta varaosaputkasta joka myy orkkis osaa myös. hintaa oli 220e. Venakopan voi laittaa liimalla kiinni.
Eli kannentiivisteestä ylöspäin kaikki?
Burtonilta koko yläpään tiivistesarjoja hinta luokkaan 200-260€ muistaakseni kuluineen.
Joo tuossa on kaikki pahvista ylöspäin, myös uudet pultit. Mullakin oli eka toi venakoppa tilkitty uudella tiivisteellä mut sen hajottua 3 osaan 2000km ajon jälkeen ei ollut kiinnostusta maksaa 50e uudesta tiivisteestä, joten laitoin liimalla kiinni, nyt on pysynyt öljyt sisällä.
Siinä tiivisteliiman käytössä voi pitää myös järjen mukana kun sitä pursottelee.
Niin ja laittaa esim. liimaa enemmän ulkoreunaan päin ja kohtuudella.
Toi olis kohtuuhintanen siihen nähden että kannentiiviste kuuluu mukaan ja vielä ne uudet pultit..
Lasien tummennusta ja osien maalausta -
3M
Skype: Laze666
-
Hectori
- Viestit: 2567
- Liittynyt: Ke Helmikuu 6. 17:42:33 2002
- Paikkakunta: Mä missään asu
-
Viesti:
Viesti
Kirjoittaja Hectori » Ti Syyskuu 6. 0:51:04 2005
taikka laittaa vain hyvin ohuen kerroksen sitä tiivisteliimaa. pyyhkii ylimääräset esimerkiksi sormella pois, niin että jää vain hyvin pieni kalvo. ja tollasissa paikoissahan käytetään ainoastaan laadukkaita nonaerobisia liimoja, mikä estää kanavien tukkeutumisen.
Jos ei ole pannussa painetta, ei pilli vihellä.
-
Mankka
- Viestit: 1118
- Liittynyt: Su Maaliskuu 24. 21:24:11 2002
Viesti
Kirjoittaja Mankka » Ti Syyskuu 6. 0:59:30 2005
t5 kirjoitti:Tuleeko tuossa satsissa kannenpultitkin mukaaan.
Ei tule.
-
Laze
- Viestit: 2507
- Liittynyt: Ti Marraskuu 5. 14:39:27 2002
- Paikkakunta: Uusimaa #813
-
Viesti:
Viesti
Kirjoittaja Laze » Ti Syyskuu 6. 17:50:07 2005
sierra4x4tbo kirjoitti:TepalmetMotorsportilta Cometicin tiivistesatsi ~120€ (hatara muistikuva), tulee kaikki muut tiivisteet paitsi kannentiiviste. Tiivisteeet ovat metallirunkoisia, ei paperitiivisteitä.
www.tepalmetmotorsport.fi
Kysäsin hintaa ja oli seuraavanlainen:
Cometic yläpään tiivistesarja 110 euroa+ kannentiiviste 1.09 paksu 156 euroa.
Halpa vai kallis sarja?

Lasien tummennusta ja osien maalausta -
3M
Skype: Laze666
-
SLEI
- Viestit: 2740
- Liittynyt: Su Tammikuu 27. 19:47:06 2002
- Paikkakunta: Otalampi
Viesti
Kirjoittaja SLEI » Ke Syyskuu 7. 2:08:55 2005
Hectori kirjoitti:taikka laittaa vain hyvin ohuen kerroksen sitä tiivisteliimaa. pyyhkii ylimääräset esimerkiksi sormella pois, niin että jää vain hyvin pieni kalvo. ja tollasissa paikoissahan käytetään ainoastaan laadukkaita nonaerobisia liimoja, mikä estää kanavien tukkeutumisen.
Loctite 574 lienee sopiva aika moneenkin paikkaan kannessa ja imuputkistossa jos tiivistepintoja ei ole klohmittu pahoille koloille.
Eikös nelareiden öljypohja ole ilman tiivistettä ja liimattu ettei etuperä liikkuisi?
4x4 -91 Cossu ikuisuus? projekti
Sierra STW 2.0 16-V Turbo
Sierra 4x4 -90 DOHC "Kossu"
Sierra 4x4 -90 DOHC STW
Sierra -92 DOHC Ghia
Sierra 1.3 GL -84 Stockmann turbo
SLEI ät netti.fi
-
sierra4x4tbo
- Viestit: 5172
- Liittynyt: Pe Lokakuu 4. 13:22:52 2002
- Paikkakunta: In the forest, picking up mushrooms!
-
Viesti:
Viesti
Kirjoittaja sierra4x4tbo » Ke Syyskuu 7. 15:24:41 2005
SLEI kirjoitti:
Eikös nelareiden öljypohja ole ilman tiivistettä ja liimattu ettei etuperä liikkuisi?
Juup.
-
Hectori
- Viestit: 2567
- Liittynyt: Ke Helmikuu 6. 17:42:33 2002
- Paikkakunta: Mä missään asu
-
Viesti:
Viesti
Kirjoittaja Hectori » Ke Syyskuu 7. 23:23:57 2005
SLEI kirjoitti:
Loctite 574 lienee sopiva aika moneenkin paikkaan kannessa ja imuputkistossa jos tiivistepintoja ei ole klohmittu pahoille koloille.
joo, tuo on hyvä. tukkii suhteellisen isoja kolojakin vielä, kestää hyvin lämpöä ja auton nesteitä.
Jos ei ole pannussa painetta, ei pilli vihellä.
-
THR
- Viestit: 4915
- Liittynyt: Su Joulukuu 14. 13:22:05 2003
- Paikkakunta: Suomussalmi
Viesti
Kirjoittaja THR » Pe Lokakuu 14. 11:02:53 2005
Laze kirjoitti:sierra4x4tbo kirjoitti:TepalmetMotorsportilta Cometicin tiivistesatsi ~120€ (hatara muistikuva), tulee kaikki muut tiivisteet paitsi kannentiiviste. Tiivisteeet ovat metallirunkoisia, ei paperitiivisteitä.
www.tepalmetmotorsport.fi
Kysäsin hintaa ja oli seuraavanlainen:
Cometic yläpään tiivistesarja 110 euroa+ kannentiiviste 1.09 paksu 156 euroa.
Halpa vai kallis sarja?

mitä tuo yläpään tiiviste setti sisältää

-
sierra4x4tbo
- Viestit: 5172
- Liittynyt: Pe Lokakuu 4. 13:22:52 2002
- Paikkakunta: In the forest, picking up mushrooms!
-
Viesti:
Viesti
Kirjoittaja sierra4x4tbo » Pe Lokakuu 14. 13:29:20 2005
timoheikkinen792 kirjoitti:Laze kirjoitti:sierra4x4tbo kirjoitti:TepalmetMotorsportilta Cometicin tiivistesatsi ~120€ (hatara muistikuva), tulee kaikki muut tiivisteet paitsi kannentiiviste. Tiivisteeet ovat metallirunkoisia, ei paperitiivisteitä.
www.tepalmetmotorsport.fi
Kysäsin hintaa ja oli seuraavanlainen:
Cometic yläpään tiivistesarja 110 euroa+ kannentiiviste 1.09 paksu 156 euroa.
Halpa vai kallis sarja?

mitä tuo yläpään tiiviste setti sisältää

Tulee kaikki muut tiivisteet paitsi kannentiiviste. Siis myös öp-, vesipumpun- jne. tiivisteet.
-
THR
- Viestit: 4915
- Liittynyt: Su Joulukuu 14. 13:22:05 2003
- Paikkakunta: Suomussalmi
Viesti
Kirjoittaja THR » Ma Lokakuu 24. 23:33:26 2005
Käykö ohc:een öljypohjan tiiviste cossun ö-pohjaan vai pitääkö ostaa cossun oma tiiviste?
-
Hena
- Viestit: 1409
- Liittynyt: Ti Huhtikuu 9. 16:42:19 2002
Viesti
Kirjoittaja Hena » Ma Lokakuu 24. 23:52:16 2005
timoheikkinen792 kirjoitti:Käykö ohc:een öljypohjan tiiviste cossun ö-pohjaan vai pitääkö ostaa cossun oma tiiviste?
käy
Toyota Supra TT
-
jarkkoma
- Viestit: 1328
- Liittynyt: Su Marraskuu 27. 23:04:53 2005
- Paikkakunta: No täällä keskipohojamaalla
Viesti
Kirjoittaja jarkkoma » To Helmikuu 23. 23:26:30 2006
Ite kävin Viescar:ilta kysymässä kansi pahvia (orginaali)
Meinas
perseelleen lentää kun kuuli hinnan 427€
Siis pelkkä tiiviste on muuten hyvä kilo hinta pahvilla vissiin
ite tilasin oulusta (junnikkala) ja makso 80€ (victor reinz)
kansi pultit otin viescar:ilta 7.90€ kipale
ARP:t olis ollu 150€
oharin öljypuhjan tiivisteen noukin tänään 7€ varmaan halvin osa mitä tulee cosaan ostettua..

Jäsen #1303
Jarkkoma@jippii.fi
Vw Kupla -74
Mb 200D -85 sisään ajettu 800tkm =)
Mersedes-Benz C250TDT Sport -97
Honda CBR
Superblackbird 1100xx -05
Forditon....
-
jjs
- Viestit: 6490
- Liittynyt: To Maaliskuu 14. 19:56:45 2002
- Paikkakunta: Nummela
Viesti
Kirjoittaja jjs » To Helmikuu 23. 23:47:08 2006
SLEI kirjoitti:Eikös nelareiden öljypohja ole ilman tiivistettä ja liimattu ettei etuperä liikkuisi?
OT
Hienosäätöä rakentavaan sävyyn

:
Epäilen että tiivistettä ei ole välissä (=> "yhtäpuuta" -rakenne) ettei etuperä liikuta öljypohjaa-> aiheuta vuotoja-katko ö.p.pultteja.
Sierra RS Cosworth mkI Gr.A & Escort Mexico -73
GT40 mkI Competition Coupe FIA-HTP & Road Coupe
-
Laze
- Viestit: 2507
- Liittynyt: Ti Marraskuu 5. 14:39:27 2002
- Paikkakunta: Uusimaa #813
-
Viesti:
Viesti
Kirjoittaja Laze » Su Helmikuu 26. 14:03:24 2006
jarkkoma kirjoitti:
ite tilasin oulusta (junnikkala) ja makso 80€ (victor reinz)
kansi pultit otin viescar:ilta 7.90€ kipale
Toi se niinku halpa vasta onkin... Mitäköhän siel Junnikkalal ois koko yläpään tiivistesarja..?
Lasien tummennusta ja osien maalausta -
3M
Skype: Laze666
-
hilteri
- Viestit: 1043
- Liittynyt: To Maaliskuu 4. 20:06:31 2004
- Paikkakunta: pohjois-suomi
Viesti
Kirjoittaja hilteri » Su Helmikuu 26. 21:41:54 2006
ei sillä oo kuin pelkkiä kansipahveja. ei täysiä sarjoja..
-
cossu-
- Viestit: 153
- Liittynyt: Su Maaliskuu 13. 17:10:58 2005
- Paikkakunta: jämsä/helsinki
Viesti
Kirjoittaja cossu- » Ti Huhtikuu 18. 21:09:12 2006
Mitäs tuo koko yläpään tiivistesarja pitää sisällään esim.Autoracingillä?
-
kipi
- Viestit: 185
- Liittynyt: Ma Heinäkuu 5. 14:36:57 2004
- Paikkakunta: jämsänkoski
Viesti
Kirjoittaja kipi » Ti Huhtikuu 18. 21:11:18 2006
cossu- kirjoitti:Mitäs tuo koko yläpään tiivistesarja pitää sisällään esim.Autoracingillä?
yläpään tiivisteet..

ford sierra cosworth -88
jäsen #792
cossu
-
SLEI
- Viestit: 2740
- Liittynyt: Su Tammikuu 27. 19:47:06 2002
- Paikkakunta: Otalampi
Viesti
Kirjoittaja SLEI » Ke Huhtikuu 19. 4:52:55 2006
Sellaisen jutun olen huomannut halvoista stefoista ettei niissä ole sisähuulessa sellaisia viistoja pieniä kohoumia, jotka kaapii öljyä takaisin sisäänpäin akselin pyöriessä.
4x4 -91 Cossu ikuisuus? projekti
Sierra STW 2.0 16-V Turbo
Sierra 4x4 -90 DOHC "Kossu"
Sierra 4x4 -90 DOHC STW
Sierra -92 DOHC Ghia
Sierra 1.3 GL -84 Stockmann turbo
SLEI ät netti.fi
-
neliveto
- Viestit: 83
- Liittynyt: Ke Syyskuu 21. 11:00:15 2005
- Paikkakunta: Eteläsawo
Viesti
Kirjoittaja neliveto » La Marraskuu 18. 19:02:45 2006
Onko kenelläkään kokemuksia tuosta cossun tiivistesarjasta ja etenkin metallikansipahvista jota nimim. varastomies myy?
-
pehkos69
- Viestit: 470
- Liittynyt: Ke Elokuu 13. 22:31:04 2003
Viesti
Kirjoittaja pehkos69 » La Marraskuu 18. 22:07:46 2006
neliveto kirjoitti:Onko kenelläkään kokemuksia tuosta cossun tiivistesarjasta ja etenkin metallikansipahvista jota nimim. varastomies myy?
Ebay:ssakin joku kauppasi vastaavaa satsia ja kehu kannentiivisteelle uskomattomat kestävyydet ja useammat käyttökerrat..

Ittee kans kiinnostas tommonen nelikerroksinen kansivisuste. Jospa se ei hikoilis niin perkeleesti kuin toi cometicci..

-
ls454
- Viestit: 291
- Liittynyt: Ti Lokakuu 10. 8:59:02 2006
Viesti
Kirjoittaja ls454 » Su Marraskuu 19. 20:21:11 2006
Hectori kirjoitti:taikka laittaa vain hyvin ohuen kerroksen sitä tiivisteliimaa. pyyhkii ylimääräset esimerkiksi sormella pois, niin että jää vain hyvin pieni kalvo. ja tollasissa paikoissahan käytetään ainoastaan laadukkaita nonaerobisia liimoja, mikä estää kanavien tukkeutumisen.
Logttiten mustaa silikooniavaan ohuelti joka paikkaan pitää varmasti kun pesee saumat jarrucleanerilla.

Escort -69 turbo projekti kaudelle 08
-
Kaitzu
- Viestit: 126
- Liittynyt: Pe Kesäkuu 28. 16:29:47 2002
- Paikkakunta: Seinäjoki
Viesti
Kirjoittaja Kaitzu » La Joulukuu 23. 21:19:17 2006
itse ostin varastomieheltä yläpään tiivistesarjan ja 4-kerros metallikannentiivisteen ja hyvin on toistaiseksi kestäny. Kannentiivisteessä on pientä hikoilua, mutta eikös se oo aivan normaalia.
Sierra Mk1 3d '86 - Siipicossu rataprojekti
Sierra Mk2 2.0iS '89
Audi UrS4 2.2t Quattro '93
Audi A8 d2 3.7 Quattro '98 - Käyttis
__________________________________
Jäsen: 746 since 2002
-
Laze
- Viestit: 2507
- Liittynyt: Ti Marraskuu 5. 14:39:27 2002
- Paikkakunta: Uusimaa #813
-
Viesti:
Viesti
Kirjoittaja Laze » La Joulukuu 23. 23:45:15 2006
vakiopahvissa se on ainakin normaalia..

Lasien tummennusta ja osien maalausta -
3M
Skype: Laze666
-
simanski
- Viestit: 697
- Liittynyt: Ma Heinäkuu 26. 13:31:56 2004
- Paikkakunta: kotzuomi
Viesti
Kirjoittaja simanski » Ke Marraskuu 21. 21:40:56 2007
Asiaa sivuten, Paljos maksaa vakio kansipultti satsi erkseen ostettuna?
Focus RS-03
Sierra Cosworth -89
Volvo v70 t5
Audi s2 avant -94
Ransiitti 1.9td
-
Timo
- Viestit: 2229
- Liittynyt: Su Joulukuu 9. 20:23:19 2001
Viesti
Kirjoittaja Timo » Ke Marraskuu 21. 22:05:55 2007
simanski kirjoitti:Asiaa sivuten, Paljos maksaa vakio kansipultti satsi erkseen ostettuna?
kympin-kaks sarja kun ostat wolkkarin kannenpultit. ne on samat.
Ex: Cosworth 664hv
Ex: 14 x Cosworth 2wd&4wd
Ex: CLS AMG Widebody
Ex: E60 M5 Eisenmann Race
Ex: E55AMG Kleemann
Nyx: BMW M5 F10 700hv
-
Yrkesman
- Viestit: 1181
- Liittynyt: Ke Huhtikuu 3. 17:43:25 2002
- Paikkakunta: Turku
Viesti
Kirjoittaja Yrkesman » To Marraskuu 22. 6:25:58 2007
Timo kirjoitti:simanski kirjoitti:Asiaa sivuten, Paljos maksaa vakio kansipultti satsi erkseen ostettuna?
kympin-kaks sarja kun ostat wolkkarin kannenpultit. ne on samat.
Eikös ne volkkarin pultit ole kovat ja vakiot taas venyvät? Jotain 100euron luokkaa tais olla alkuperäset pultit, ei oo kyl tarkkaa muistikuvaa.
-
Skorppi
- Viestit: 1961
- Liittynyt: Pe Joulukuu 7. 18:42:49 2001
- Paikkakunta: Turku
Viesti
Kirjoittaja Skorppi » To Marraskuu 22. 7:16:25 2007
Orkkis pultit on fordilla 8e kpl. Ne volkkarin pultit ei kyllä taida olla samat, tosin tästä on vähän väliä pientä epäselvyyttä ilmassa.
Corvette C5 Supercharged
- 500whp.net -
-
AleSrs
- Viestit: 845
- Liittynyt: Ti Marraskuu 14. 18:28:43 2006
- Paikkakunta: Pirkkala
Viesti
Kirjoittaja AleSrs » To Marraskuu 22. 9:20:43 2007
Skorppi kirjoitti:Orkkis pultit on fordilla 8e kpl. Ne volkkarin pultit ei kyllä taida olla samat, tosin tästä on vähän väliä pientä epäselvyyttä ilmassa.
Kyllä ne volkkarin pultit samat on..
Sierra Cosworth -89
Ford Mondeo STW -01
Ex -Ford Fiesta XR2i -91
Ex -Ford Sierra 2.0 -90
Ex -Ford Mondeo GT -97
Ex -Ford Focus 2.0 -99
Ex -Ford Escort 1.8i -92
Ex -Ford Escort xr3i -86
Ex -Ford Scorpio Ghia -85