
Arvaa harmittaako

Valvoja: CRSC Hallitus
Ihmettelen miksi Rally race myy ohc tiivistettä noin 7e ja cossun noin 20e ?????MouTine kirjoitti:En tiedä liittyykö aiheeseen mitenkään, mutta täälä päin ainakin on tarvike-tiivisteet pullahtaneet paikoiltaan. Orkkis Ford/Motorcraft osat on pitäneet ja pysyneet.
Eri tiiviste on ainakin Microcatin mukaan.ls454 kirjoitti:Ihmettelen miksi Rally race myy ohc tiivistettä noin 7e ja cossun noin 20e ?????MouTine kirjoitti:En tiedä liittyykö aiheeseen mitenkään, mutta täälä päin ainakin on tarvike-tiivisteet pullahtaneet paikoiltaan. Orkkis Ford/Motorcraft osat on pitäneet ja pysyneet.
Jos on sama osa aika jannä hinnoittelu toki varaosa numero oli eri.
Toki sairaalalaiteissakin on aina sairaalalisä![]()
Eli laadussa voi todella olla eroa!siipicossu kirjoitti:Eri tiiviste on ainakin Microcatin mukaan.ls454 kirjoitti:Ihmettelen miksi Rally race myy ohc tiivistettä noin 7e ja cossun noin 20e ?????MouTine kirjoitti:En tiedä liittyykö aiheeseen mitenkään, mutta täälä päin ainakin on tarvike-tiivisteet pullahtaneet paikoiltaan. Orkkis Ford/Motorcraft osat on pitäneet ja pysyneet.
Jos on sama osa aika jannä hinnoittelu toki varaosa numero oli eri.
Toki sairaalalaiteissakin on aina sairaalalisä![]()
Jos spekulooraan että tilanne olisi tämä , vesihiontapaperilla ja jarru cleenerillä puhdistamala pinnan mikähän mömmö pitäsi öljyt sisällä ilman suurempaa purku revohkaa kuin laatikko ja vauhtipyörän irroitus.Musta tasotiivisteliima loctite? Vai joku rajumpi akryllipohjainen kovettimella toimiva ohut kerros,niiden ongelma vain on kovuus ?? Koko konetta en enää täksi kesäksi nosta pois.t5 kirjoitti:Ettei nyt vaan tulis se öljy kampiakseli kaulan laakerinkannen välistä ohittaen stefan nuo pitäisi olla liimattu moottori tiivisteliimalla.
Huohotus on kunnossacossuesco kirjoitti:Ja alakerran huohotus kuntoon niin pysyy tiivisteet paikallaan
Joo näin kai se on.Stefa vaihdettu ,koeajot ajettu ,ei tiputa enää öjlyä.t5 kirjoitti:Ai muillakin sama laulu.
Vahvasti eri mieltä.Arska kirjoitti:Fordilta ei kannata hakea mitään osia jos on vähänkään vanhempi auto kyseessä, tämä tarkoittanee jotain 5-7 vuoden ikää. Tarvikeliikkeestä saa samaa ellei jopa parempaa tavaraa ihan merkkiosina ja edullisemmin.
Löysin jo foorumilta asisasta keskusteluja!!ls454 kirjoitti:Joo näin kai se on.Stefa vaihdettu ,koeajot ajettu ,ei tiputa enää öjlyä.t5 kirjoitti:Ai muillakin sama laulu.
Tuo huohotus hommaa pitää miettiä vielä paremaksi,mutta nyt välillä jo ajellaan![]()
Mikä on yksinkertaisin tomiva ratkaisu ?Alipaineventtiiliin joka lähtee huohotusputkelle imusarjasta ,oli italianpojat poranneet 3mm reiän kumikalvoon ja ahtopaineet paineli suoraan kellariin.Tuo stefa vuoti jo ennen kuin alettiin ahtoja nostamaan ,mutta meni ihan mahdottomaksi kun paineet nousi 1bar.Heitin venttiilillä kuikkaa![]()
Nyt Lohkosta putki suodatinkotelon kylkeen ja venttiilikopasta putki purkkiin jossa jossa kyljessä pieni vapaavirtaussuodatin. Ehdotuksia??
En enää tälle kesälle ala rakentelemaan kokonaan uusia systeemejä!!