Lastu 4wd cossuun

Mallikohtaiset keskustelun aiheet.

Valvoja: CRSC Hallitus

jankku
Ylläpitäjä

Lastu 4wd cossuun

Viesti Kirjoittaja jankku » Pe Joulukuu 29. 16:08:42 2006

Koitin haulla mut ei oikee tahtonu löytää. Eli tollasee vihreehattuseen vähäpäästöseen nelikkoon tarvis. ahdin on professional motorsportin tekemä, suuttimet 391cc, 3 bar mappi.. kiitti etukäteen.

caltsu
Viestit: 3557
Liittynyt: Ke Joulukuu 25. 18:16:54 2002
Paikkakunta: orimattila
Viesti:

Viesti Kirjoittaja caltsu » Pe Joulukuu 29. 16:27:03 2006

laita säädettävä moottorinohjaus, esim perfect power smt-6.
itellä tuollainen takavedossa, toimii ja voi säätää uudelleen jos kokoonpano muuttuu.
Saksa -08 (Ex)
Pari muutakin autoa

Hesus
Viestit: 7350
Liittynyt: To Toukokuu 1. 22:02:10 2003
Paikkakunta: Siuntio

Viesti Kirjoittaja Hesus » Pe Joulukuu 29. 17:50:48 2006

Niin tai sit megasquirt..Karalalta kannattaa lastuja kysellä.
EX-Jäsen #438
Puma 1.0 Mhev 125hv STline -21
Puma 1.0 Mhev 125hv Titanium -21
Triumph Bonneville SE -09 Street Scrambler

Hartsa
Viestit: 141
Liittynyt: Ke Toukokuu 21. 13:12:30 2003

Viesti Kirjoittaja Hartsa » Pe Joulukuu 29. 20:06:25 2006

Tai ostoilmoitus tonne ostetaan osastolle. Kyllä noita on käytettynä välillä myytävänä. Karalan lastuista monella kaiketi hyviä kokemuksia ja lastua pystyy kai muuttamaan kokoonpanon vaihtuessa. Jos meinaat joskus muuttaa kokoonpanoa niin joku säädettävä moottorinohjaus varmaan paras vaihtoehto.

ukormi
Viestit: 8657
Liittynyt: Su Joulukuu 9. 2:28:56 2001
Paikkakunta: Joensuu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja ukormi » Pe Joulukuu 29. 20:20:39 2006

#14
Chevrolet Corvette 1978 ( jopa melkein valmis )
Skoda Octavia RS TDI combi 2015

jouni
Viestit: 1904
Liittynyt: Ti Joulukuu 11. 16:41:33 2001
Paikkakunta: Kuopio

Viesti Kirjoittaja jouni » Pe Joulukuu 29. 21:22:29 2006

Nimimerkillä Lauders oli ainakin joku aika sitten vielä Grahan Goode Racingin lastua, joka oli 3bar map + bosch 803 "vihreille" suuttimille. Ja oli nimenomaan L8 kattimallin boksiin.
/// BMW 320DA Sport Xdrive -15 ///

cossuesco
Viestit: 1289
Liittynyt: Su Kesäkuu 16. 23:00:46 2002

Viesti Kirjoittaja cossuesco » La Joulukuu 30. 3:37:29 2006

Jos oikeasti haluaa saada hyvän, mikä sopii juuri SINUN moottoriin, niin ehdottomasti karala tai vastaava paikka, mielestäni nämä "lastu" viritykset on 80-90lukua.

Yrkesman
Viestit: 1181
Liittynyt: Ke Huhtikuu 3. 17:43:25 2002
Paikkakunta: Turku

Viesti Kirjoittaja Yrkesman » La Joulukuu 30. 17:27:18 2006

Briteistä pitäis saada ihan päteviä valmis lastuja. Itse melkein ostasin täältä -> Motorsport Developments. Noissa on vielä jopa toi closed loop korjauskin, eli taloudellisuuskin pitäis ton kanssa pysyä kohdallaan. Totta kai kone kohtainen lastu tai kokonaan ohjelmoitava ruisku on paras ratkaisu, mutta tollanen hyvin tehty valmis lastukin ajaa "budjetti" koneessa asiansa ja toimii varmasti riittävän hyvin.

jouni
Viestit: 1904
Liittynyt: Ti Joulukuu 11. 16:41:33 2001
Paikkakunta: Kuopio

Viesti Kirjoittaja jouni » La Joulukuu 30. 18:25:05 2006

No juurikin tuo GGR:n lastu oli minusta varsin toimiva minun katillisessa ex-nelikkocossussa. Päästötkin menivät mukisematta läpi ja jos hintaa on kopiodulla lastulla 50-60€, niin varmasti kelpaa ja riittää monen tarpeisiin eli hinta/laatu/helppoussuhde on aika kohdallaan. Toki jos ja KUN tekee mieli voimaa lisää, niin Karalan lastu tai ohjelmoitava ruisku on ihan paikallaan, mutta hintaluokkakin on toinen.

Mutta alkuun minä kyllä lähtisin kokeilemaan tuota GGR:n lastua.
/// BMW 320DA Sport Xdrive -15 ///

AkiS
Viestit: 2042
Liittynyt: Ma Kesäkuu 3. 17:24:42 2002
Paikkakunta: Riihimäki

Viesti Kirjoittaja AkiS » La Joulukuu 30. 19:59:13 2006

jouni kirjoitti:No juurikin tuo GGR:n lastu oli minusta varsin toimiva minun katillisessa ex-nelikkocossussa. Päästötkin menivät mukisematta läpi ja jos hintaa on kopiodulla lastulla 50-60€, niin varmasti kelpaa ja riittää monen tarpeisiin eli hinta/laatu/helppoussuhde on aika kohdallaan. Toki jos ja KUN tekee mieli voimaa lisää, niin Karalan lastu tai ohjelmoitava ruisku on ihan paikallaan, mutta hintaluokkakin on toinen.

Mutta alkuun minä kyllä lähtisin kokeilemaan tuota GGR:n lastua.

Tarvis kanssa tohon L8-kat poksiin saada vähä rajumpi lastu. Mistäköhän vois tuollasen kopsatun lastun löytää? Pitäs olla jollekki 450-500cc suuttimille (tai harmaille esim).
2.2iS T16 4x4 'raceprojekti'
XR4Ti 'futureprojekt'
EVO8 'projekt talvimiina'
ST220 'käyttis projekt'
Sprinter 318

450EXC 6D
TE300i

Slowmotion Motorsport
#69

Aksu
Viestit: 4147
Liittynyt: Pe Joulukuu 7. 20:27:24 2001
Paikkakunta: Turuus
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Aksu » La Joulukuu 30. 20:45:33 2006

AkiS kirjoitti:
jouni kirjoitti:No juurikin tuo GGR:n lastu oli minusta varsin toimiva minun katillisessa ex-nelikkocossussa. Päästötkin menivät mukisematta läpi ja jos hintaa on kopiodulla lastulla 50-60€, niin varmasti kelpaa ja riittää monen tarpeisiin eli hinta/laatu/helppoussuhde on aika kohdallaan. Toki jos ja KUN tekee mieli voimaa lisää, niin Karalan lastu tai ohjelmoitava ruisku on ihan paikallaan, mutta hintaluokkakin on toinen.

Mutta alkuun minä kyllä lähtisin kokeilemaan tuota GGR:n lastua.

Tarvis kanssa tohon L8-kat poksiin saada vähä rajumpi lastu. Mistäköhän vois tuollasen kopsatun lastun löytää? Pitäs olla jollekki 450-500cc suuttimille (tai harmaille esim).
Ainakin itse kun tuota vastaavaa etsiskelin niin hieman hankalampaa oli +500cc malliselle etsiä. Valtosellakin myytiin silloin ei oota.
Focus 3d- 99 homemade rämä
Mk3 mondeo stw dailydriver
Focus 4d raatoracer

SLEI
Viestit: 2740
Liittynyt: Su Tammikuu 27. 19:47:06 2002
Paikkakunta: Otalampi

Viesti Kirjoittaja SLEI » Ti Tammikuu 2. 17:27:20 2007

Mulla on joku proggis L8 ecuun harmaille, mutta se on omituisen pieni vain 8k, taisi kuitenkin lastu käydä jossain koneessa kiinni, että kävi kuitenkin.
4x4 -91 Cossu ikuisuus? projekti
Sierra STW 2.0 16-V Turbo
Sierra 4x4 -90 DOHC "Kossu"
Sierra 4x4 -90 DOHC STW
Sierra -92 DOHC Ghia
Sierra 1.3 GL -84 Stockmann turbo
SLEI ät netti.fi

Montune
Viestit: 269
Liittynyt: Ma Helmikuu 16. 14:01:53 2004
Paikkakunta: Kärkölä

Viesti Kirjoittaja Montune » Pe Tammikuu 19. 15:40:59 2007

itellä kans saaste nelikossa smt6 mitä kaltsu jo suositteli.. suht edullinen ja fiksu vaihtoehto mutta mitä olen nähnyt niin porukka on käyttänyt kys. laitetta pääasiassa vain lisärikastukseen.. Mutta helppo säätää ja auton saa aika hyvin kohdilleen, jos ei jaksa megaruuttaa ruuvailla kiinne 8)

Vastaa Viestiin