Cossun ventiilinpainimet
Valvoja: CRSC Hallitus
-
- Viestit: 1858
- Liittynyt: Ti Syyskuu 28. 22:34:44 2004
- Paikkakunta: Nummela
Re:
"Läkätys ja naputus loppuu kun teet öljykanavaan sen pikku muutoksen. Lohkon tulo umpeen ja pumpulta letku kannen päätyyn josta avaat proppauksen, lyhyesti esitettynä... Cossujen heikko kohta, kannen voitelu."
Tommosta oli tossa mainittu hamassa menneisyydessä. Onko toi tehottoman pumpun syytä vai oikeasti öljyn tulokanava on liian pieni? Eli toisin sanoen onko tommoselle muutokselle oikeasti jotain syytä?
Rupesi vaan kiinnostamaan ja kun kansi vielä odottelee toimenpiteitä...mielellään en tekisi kantta "perse edellä puuhun"-menetelmällä.
Tommosta oli tossa mainittu hamassa menneisyydessä. Onko toi tehottoman pumpun syytä vai oikeasti öljyn tulokanava on liian pieni? Eli toisin sanoen onko tommoselle muutokselle oikeasti jotain syytä?
Rupesi vaan kiinnostamaan ja kun kansi vielä odottelee toimenpiteitä...mielellään en tekisi kantta "perse edellä puuhun"-menetelmällä.
-Ja savun hälvettyä vaihdamme asentajaa-
KALUSTO:
Sierra Cosworth Replica -86
Lintta -87
Sisu SR 313
Joku käyttis
KALUSTO:
Sierra Cosworth Replica -86
Lintta -87
Sisu SR 313
Joku käyttis
-
- CRSC jäsen 2015
- Viestit: 6264
- Liittynyt: Su Syyskuu 19. 21:41:04 2004
- Paikkakunta: Pohjanmaa
Re: Cossun ventiilinpainimet
Joku klubilainen jossain topikissa mainitsi että on mitannu Cossun INA.t ja Vw/Audi INA.t, eroa pitäs olla vaan n.0.2mm. (mulla on myös Cossus noi Vw/Audi INA.t)AkiS kirjoitti:Jeah osa lähti hakkaamalla ja osa lukkopihtien avustuksella. Natsoissa oli pienet lukkosokat jotka pisti vähän vastaan.
Noin millin verran joutuu niistä ottamaan pois niin on välykset alueella.
Oisko nää niitä volkkarin tarvikenostajia sitten? Täältä myyntipalstalta mä ne vuosia sitten ostin mutta en alkuperää muista kysyneeni...
Suosittelisin ostamaan uudet hytikat, ei oo mahoton investointi ja kun ottaa vielä senkin huomioon että noi ko. nokat syö uudet hytikat kumminkin paaljon nopeemmin ku vakio nokilla kuluis...

Asiaa sivuten:
Mitäs Cossussa on vakio venttiilin välykset ja mitä porukka on kovilla nostajilla käyttäny?
MYYTÄVÄT: http://www.nettivaraosa.com/412490
Kalusto:
-Escort mk1 2.0 ohc vm.69 -Audi A4 Avant 2.0 TFSI Quattro S-Line Black Edition vm.07
-Sierra mk2 2.0 ohc IS vm.87 -Harley-Davidson FLHTC S&S 1600cc vm.85
-Sierra RS Cosworth Sapphire Grp A (katu kilpuri projekti)
-Sierra RS Cosworth vm.89 (stage 4 yms.)
Kalusto:
-Escort mk1 2.0 ohc vm.69 -Audi A4 Avant 2.0 TFSI Quattro S-Line Black Edition vm.07
-Sierra mk2 2.0 ohc IS vm.87 -Harley-Davidson FLHTC S&S 1600cc vm.85
-Sierra RS Cosworth Sapphire Grp A (katu kilpuri projekti)
-Sierra RS Cosworth vm.89 (stage 4 yms.)
-
- Viestit: 2042
- Liittynyt: Ma Kesäkuu 3. 17:24:42 2002
- Paikkakunta: Riihimäki
Re: Cossun ventiilinpainimet
Noita kun mittasin natsa pohjassa niin nämä mitkälie nostimien (ei oo siis INAt) natsat painu n.2,70mm syvemmälle kuin inassa.tumppe kirjoitti:
Joku klubilainen jossain topikissa mainitsi että on mitannu Cossun INA.t ja Vw/Audi INA.t, eroa pitäs olla vaan n.0.2mm. (mulla on myös Cossus noi Vw/Audi INA.t)
Suosittelisin ostamaan uudet hytikat, ei oo mahoton investointi ja kun ottaa vielä senkin huomioon että noi ko. nokat syö uudet hytikat kumminkin paaljon nopeemmin ku vakio nokilla kuluis...
Harrastetaan nyt näillä, jos alkaa rapisemaan niin harrastetaan lisää

2.2iS T16 4x4 'raceprojekti'
XR4Ti 'futureprojekt'
EVO8 'projekt talvimiina'
ST220 'käyttis projekt'
Sprinter 318
450EXC 6D
TE300i
Slowmotion Motorsport
#69
XR4Ti 'futureprojekt'
EVO8 'projekt talvimiina'
ST220 'käyttis projekt'
Sprinter 318
450EXC 6D
TE300i
Slowmotion Motorsport
#69
-
- Viestit: 1314
- Liittynyt: Pe Maaliskuu 21. 13:53:31 2003
Re: Cossun ventiilinpainimet
Jatketaas taas vanhaa hyvää topickia ja kysellään, että oisko kenelläkään heittää ideaa kummassa vika, kun muutama nostaja jäi pakopuolella kantamaan eikä jouset jaksanut painaa niitä enää kiinni asti.
Kannessa on kyllä muutama seeti aika syvälle uponnut, mutta nostajissa oli silti varaa mennä kiinni asti.
Jossain kasikoneen manuskassa oli sanottu, että venttiilin peruspituus pitäisi olla niin, että nostaja on suunnilleen puolivälissä liikevaraansa "nolla-alueella", mutta tätä topickia lukiessa olen tullut siihen tulokseen itsekkin, että riiittää, kun vena menee kiinni just just nostaja pohjassa, mutta mulla ei jostain syystä kuitenkaan taas noin toiminut.
Kannessa on kyllä muutama seeti aika syvälle uponnut, mutta nostajissa oli silti varaa mennä kiinni asti.
Jossain kasikoneen manuskassa oli sanottu, että venttiilin peruspituus pitäisi olla niin, että nostaja on suunnilleen puolivälissä liikevaraansa "nolla-alueella", mutta tätä topickia lukiessa olen tullut siihen tulokseen itsekkin, että riiittää, kun vena menee kiinni just just nostaja pohjassa, mutta mulla ei jostain syystä kuitenkaan taas noin toiminut.
-
- CRSC jäsen 2015
- Viestit: 6264
- Liittynyt: Su Syyskuu 19. 21:41:04 2004
- Paikkakunta: Pohjanmaa
Re: Cossun ventiilinpainimet
Ne VW/audi.n INA nostajat on muistaakseni jotain n.0.2mm korkeemmat, kun alkuperäiset Cossun INA.t ja niillä kuulemma ainakin jää venttiilit kantamaan, jos on seetit hyvin "uponnu" kanteen ja venttiilitkin on yleensä sit aikas loppuun hiotut perinteisesti...MikkoT kirjoitti:Jatketaas taas vanhaa hyvää topickia ja kysellään, että oisko kenelläkään heittää ideaa kummassa vika, kun muutama nostaja jäi pakopuolella kantamaan eikä jouset jaksanut painaa niitä enää kiinni asti.
Kannessa on kyllä muutama seeti aika syvälle uponnut, mutta nostajissa oli silti varaa mennä kiinni asti.
Jossain kasikoneen manuskassa oli sanottu, että venttiilin peruspituus pitäisi olla niin, että nostaja on suunnilleen puolivälissä liikevaraansa "nolla-alueella", mutta tätä topickia lukiessa olen tullut siihen tulokseen itsekkin, että riiittää, kun vena menee kiinni just just nostaja pohjassa, mutta mulla ei jostain syystä kuitenkaan taas noin toiminut.
MYYTÄVÄT: http://www.nettivaraosa.com/412490
Kalusto:
-Escort mk1 2.0 ohc vm.69 -Audi A4 Avant 2.0 TFSI Quattro S-Line Black Edition vm.07
-Sierra mk2 2.0 ohc IS vm.87 -Harley-Davidson FLHTC S&S 1600cc vm.85
-Sierra RS Cosworth Sapphire Grp A (katu kilpuri projekti)
-Sierra RS Cosworth vm.89 (stage 4 yms.)
Kalusto:
-Escort mk1 2.0 ohc vm.69 -Audi A4 Avant 2.0 TFSI Quattro S-Line Black Edition vm.07
-Sierra mk2 2.0 ohc IS vm.87 -Harley-Davidson FLHTC S&S 1600cc vm.85
-Sierra RS Cosworth Sapphire Grp A (katu kilpuri projekti)
-Sierra RS Cosworth vm.89 (stage 4 yms.)
-
- Viestit: 783
- Liittynyt: Pe Joulukuu 13. 12:45:03 2002
Re: Cossun ventiilinpainimet
Puritko "öljyt" pois nostajista ennen kasaamista? Jos et, niin kannattaa kokeilla eka purkaa sieltä nesteet ulos ja pistää sen jälkee nostaja kiinni ja kattoo jääkö kantaa.. Kun saat koneen sit käyntiin, niin öljynpaine kyllä täyttää sen nostajan uudestaan sopivaks..MikkoT kirjoitti:oisko kenelläkään heittää ideaa kummassa vika, kun muutama nostaja jäi pakopuolella kantamaan eikä jouset jaksanut painaa niitä enää kiinni asti.
-
- Viestit: 1314
- Liittynyt: Pe Maaliskuu 21. 13:53:31 2003
Re: Cossun ventiilinpainimet
No sepä tässä kaikkein vittumaisinta olikin, kun ruuvipenkki tai 6-8bar painetta tulpanrei'ästä riitti painamaan kyllä nostajan niin lyhyeksi, että vena ei vuotanut, mutta kovan käytön jäljiltä jäivät muutamat vähän pitkäksi => venat ei täysin kiinni.magelius kirjoitti:Puritko "öljyt" pois nostajista ennen kasaamista? Jos et, niin kannattaa kokeilla eka purkaa sieltä nesteet ulos ja pistää sen jälkee nostaja kiinni ja kattoo jääkö kantaa.. Kun saat koneen sit käyntiin, niin öljynpaine kyllä täyttää sen nostajan uudestaan sopivaks..MikkoT kirjoitti:oisko kenelläkään heittää ideaa kummassa vika, kun muutama nostaja jäi pakopuolella kantamaan eikä jouset jaksanut painaa niitä enää kiinni asti.
Erot oli kuitenkin oletettavasti niin pieniä, että ne tuli alunperin laitettua noiden uponneiden pakoseetien piikkiin, koska muuten välykset oli otettu aika minimiin.
Edit: Kysellään vähän samalla mielipiteitä jousipaineista eli onko n. 78kg liikaa kympin nostoiselle nokalle? Omaan korvaan kuulostaisi vielä ihan OK:lta.
-
- Viestit: 2216
- Liittynyt: La Marraskuu 4. 16:57:31 2006
- Paikkakunta: otalampi
Re: Cossun ventiilinpainimet
mistäs nostajia sopivaan hintaan? burtonilta löytyy n.20€/kipale:
http://www.burtonpower.com/parts-by-fit ... c1222.html
saako niitä ees mistään halvemmalla. vw:een nostajat kannattaa varmaan unohtaa?
http://www.burtonpower.com/parts-by-fit ... c1222.html
saako niitä ees mistään halvemmalla. vw:een nostajat kannattaa varmaan unohtaa?
Ford Sierra Cosworth 4x4 -90
Ford Sierra Rs Cosworth -86
Ford Sierra Rs Cosworth -86
-
- Viestit: 2042
- Liittynyt: Ma Kesäkuu 3. 17:24:42 2002
- Paikkakunta: Riihimäki
Re: Cossun ventiilinpainimet
http://www.ebay.co.uk/itm/RS-Cosworth-Y ... 3f0cfabcb1
Tossa ainaki hiukka edullisemmin, halvempiakin näky olleen mutta ei varmuutta onko orginellit...
Tai purkaa ja putsaa ne vanhat?
Tossa ainaki hiukka edullisemmin, halvempiakin näky olleen mutta ei varmuutta onko orginellit...
Tai purkaa ja putsaa ne vanhat?
2.2iS T16 4x4 'raceprojekti'
XR4Ti 'futureprojekt'
EVO8 'projekt talvimiina'
ST220 'käyttis projekt'
Sprinter 318
450EXC 6D
TE300i
Slowmotion Motorsport
#69
XR4Ti 'futureprojekt'
EVO8 'projekt talvimiina'
ST220 'käyttis projekt'
Sprinter 318
450EXC 6D
TE300i
Slowmotion Motorsport
#69
-
- Viestit: 7372
- Liittynyt: Ke Helmikuu 15. 18:41:31 2006
- Paikkakunta: Maapallo
Re: Cossun ventiilinpainimet
Miten noi puretaan? Zetecin nostimista en ainakaan löytänyt mitään irtoavaa 

That's the craziest idea I've ever heard of . . . Let's do it!
-
- Viestit: 2216
- Liittynyt: La Marraskuu 4. 16:57:31 2006
- Paikkakunta: otalampi
Re: Cossun ventiilinpainimet
nii, pakopuolella ihan orggis nostajat. niin ajattelin et kannattaisko vaa laittaa uudet sinne? vai onko se sit iha sama putsaa vanhat vaa?AkiS kirjoitti:http://www.ebay.co.uk/itm/RS-Cosworth-Y ... 3f0cfabcb1
Tossa ainaki hiukka edullisemmin, halvempiakin näky olleen mutta ei varmuutta onko orginellit...
Tai purkaa ja putsaa ne vanhat?
Ford Sierra Cosworth 4x4 -90
Ford Sierra Rs Cosworth -86
Ford Sierra Rs Cosworth -86
-
- CRSC jäsen 2015
- Viestit: 6264
- Liittynyt: Su Syyskuu 19. 21:41:04 2004
- Paikkakunta: Pohjanmaa
Re: Cossun ventiilinpainimet
Vw.n Inat on kuulemma n.0.2mm pidemmät, muuten ihan samat ku Cossun originaali Inat. Ei taida kukaan erottaa mittamatta aidoista?
Menee ihan hyvin Cossussakin nuo. Mulla ja monella muulla ei ainakaan mitään ongelmaa...
Ainoastaan jos sulla on loppuun hinkatut seetit ja venttiilitkin suht. loppu, niin sit voi kuulemma tulla ongelmaa noiden Vw nostimien kanssa...
Menee ihan hyvin Cossussakin nuo. Mulla ja monella muulla ei ainakaan mitään ongelmaa...

Ainoastaan jos sulla on loppuun hinkatut seetit ja venttiilitkin suht. loppu, niin sit voi kuulemma tulla ongelmaa noiden Vw nostimien kanssa...
MYYTÄVÄT: http://www.nettivaraosa.com/412490
Kalusto:
-Escort mk1 2.0 ohc vm.69 -Audi A4 Avant 2.0 TFSI Quattro S-Line Black Edition vm.07
-Sierra mk2 2.0 ohc IS vm.87 -Harley-Davidson FLHTC S&S 1600cc vm.85
-Sierra RS Cosworth Sapphire Grp A (katu kilpuri projekti)
-Sierra RS Cosworth vm.89 (stage 4 yms.)
Kalusto:
-Escort mk1 2.0 ohc vm.69 -Audi A4 Avant 2.0 TFSI Quattro S-Line Black Edition vm.07
-Sierra mk2 2.0 ohc IS vm.87 -Harley-Davidson FLHTC S&S 1600cc vm.85
-Sierra RS Cosworth Sapphire Grp A (katu kilpuri projekti)
-Sierra RS Cosworth vm.89 (stage 4 yms.)
-
- Viestit: 6490
- Liittynyt: To Maaliskuu 14. 19:56:45 2002
- Paikkakunta: Nummela
Re: Cossun ventiilinpainimet
Jos on kyseessä mustakantinen Zetec niin ei löydykään; ei ole hydrauliset...vauhtipete kirjoitti:Miten noi puretaan? Zetecin nostimista en ainakaan löytänyt mitään irtoavaa
Sierra RS Cosworth mkI Gr.A & Escort Mexico -73
GT40 mkI Competition Coupe FIA-HTP & Road Coupe
GT40 mkI Competition Coupe FIA-HTP & Road Coupe
-
- Viestit: 7372
- Liittynyt: Ke Helmikuu 15. 18:41:31 2006
- Paikkakunta: Maapallo
Re: Cossun ventiilinpainimet
Ihan se eka setekki ja saman näköset kupit kuin mitä noissa kuvissa oli.jjs kirjoitti:Jos on kyseessä mustakantinen Zetec niin ei löydykään; ei ole hydrauliset...vauhtipete kirjoitti:Miten noi puretaan? Zetecin nostimista en ainakaan löytänyt mitään irtoavaa
That's the craziest idea I've ever heard of . . . Let's do it!
-
- Viestit: 6490
- Liittynyt: To Maaliskuu 14. 19:56:45 2002
- Paikkakunta: Nummela
Re: Cossun ventiilinpainimet
Lyö se pöytää vasten. Nappula (hydr. elementti) tipahtaa sieltä keskeltä.
Sierra RS Cosworth mkI Gr.A & Escort Mexico -73
GT40 mkI Competition Coupe FIA-HTP & Road Coupe
GT40 mkI Competition Coupe FIA-HTP & Road Coupe
-
- Viestit: 694
- Liittynyt: Pe Heinäkuu 19. 7:07:30 2002
- Paikkakunta: Jämsä
- Viesti:
Re: Cossun ventiilinpainimet
Jatketaas vanhaan topikkiin.
Lähinnä kymysys että onko kellään kokemusta näitä ns. päivitetysistä eli kalliimmista nostajista.
http://www.ebay.co.uk/itm/NEW-UPRATED-C ... 337edd0c66
Tähän asti on joka konerempassa tullut vaihdettua uudet INA nostajat paikalleen, mutta ei nekään paljoa yli vuotta pysy hiljaisena tyhjäkäynnillä.
Reilu 1.5 vuotta nyt ajellut rempan jälkeen ja pienehkö naputus hytikoista tulee, ei mikään mahdoton ääni mutta kun sen tietää niin se häiritsee.
Mutta tosiaan noista Protech Motorsportin nostajista en edes googlella löytänyt kuin yhden negatiivisen kommentin lontoon foorumeilta ja siinäkin oli nostajan pesään tullut naarmuja, mutta en usko sen aiheuttajaksi itse nostajaa.
Kokemuksia, arvauksia, kommentteja?
Tekisi mieli löytää seuraavaan remppaan semmoiset jotka pysyisi vähän pidempään hiljaisena.
Ja öljyinä ollu Castrol 10w-60 kesä ja 0w-40 edge talvella, paineet ok.
Lähinnä kymysys että onko kellään kokemusta näitä ns. päivitetysistä eli kalliimmista nostajista.
http://www.ebay.co.uk/itm/NEW-UPRATED-C ... 337edd0c66
Tähän asti on joka konerempassa tullut vaihdettua uudet INA nostajat paikalleen, mutta ei nekään paljoa yli vuotta pysy hiljaisena tyhjäkäynnillä.
Reilu 1.5 vuotta nyt ajellut rempan jälkeen ja pienehkö naputus hytikoista tulee, ei mikään mahdoton ääni mutta kun sen tietää niin se häiritsee.
Mutta tosiaan noista Protech Motorsportin nostajista en edes googlella löytänyt kuin yhden negatiivisen kommentin lontoon foorumeilta ja siinäkin oli nostajan pesään tullut naarmuja, mutta en usko sen aiheuttajaksi itse nostajaa.
Kokemuksia, arvauksia, kommentteja?
Tekisi mieli löytää seuraavaan remppaan semmoiset jotka pysyisi vähän pidempään hiljaisena.
Ja öljyinä ollu Castrol 10w-60 kesä ja 0w-40 edge talvella, paineet ok.
Escort Cosworth -94 MS2 Extra 3.3.5/gslender 2.8a, ahtopaineen säädöllä, sequential ruiskutuksella, COP , yms.
Audi A4 quattro TFSI 2.0 -09, Eibach, Simmons.
#432
"Mestarisäätäjä"
Audi A4 quattro TFSI 2.0 -09, Eibach, Simmons.
#432
"Mestarisäätäjä"
-
- Viestit: 240
- Liittynyt: Su Tammikuu 9. 15:23:31 2005
Re: Cossun ventiilinpainimet
Mulla oli tuollaset "kalliimmat" nostajat ja ei toiminu ainakaan hiotuilla akseleilla. loppu ilmeisesti "tunkista" vara,naputti venat ihan topakasti. En osaa sanoa pelaako vakio nokilla.
-
- Viestit: 694
- Liittynyt: Pe Heinäkuu 19. 7:07:30 2002
- Paikkakunta: Jämsä
- Viesti:
Re: Cossun ventiilinpainimet
No ehkä jää sitten nuo spesiaalit hankkimatta kun on alkanut ajatus kolkuttelemaan jos joskus kepit vaihtaisi parempiin.kossuvortti kirjoitti:Mulla oli tuollaset "kalliimmat" nostajat ja ei toiminu ainakaan hiotuilla akseleilla. loppu ilmeisesti "tunkista" vara,naputti venat ihan topakasti. En osaa sanoa pelaako vakio nokilla.

Escort Cosworth -94 MS2 Extra 3.3.5/gslender 2.8a, ahtopaineen säädöllä, sequential ruiskutuksella, COP , yms.
Audi A4 quattro TFSI 2.0 -09, Eibach, Simmons.
#432
"Mestarisäätäjä"
Audi A4 quattro TFSI 2.0 -09, Eibach, Simmons.
#432
"Mestarisäätäjä"
-
- CRSC jäsen 2015
- Viestit: 6264
- Liittynyt: Su Syyskuu 19. 21:41:04 2004
- Paikkakunta: Pohjanmaa
Re: Cossun ventiilinpainimet
Ei se naputus sitten aina välttämättä johdu niistä venttiilikupeista, itekkin vaihdoin uudet ja hiljeni hiukan, kunnes selvis että männät "naputtaa" hiukan kun kellari osastolla oli jo hiukan välystä...Perkele kirjoitti:No ehkä jää sitten nuo spesiaalit hankkimatta kun on alkanut ajatus kolkuttelemaan jos joskus kepit vaihtaisi parempiin.kossuvortti kirjoitti:Mulla oli tuollaset "kalliimmat" nostajat ja ei toiminu ainakaan hiotuilla akseleilla. loppu ilmeisesti "tunkista" vara,naputti venat ihan topakasti. En osaa sanoa pelaako vakio nokilla.

MYYTÄVÄT: http://www.nettivaraosa.com/412490
Kalusto:
-Escort mk1 2.0 ohc vm.69 -Audi A4 Avant 2.0 TFSI Quattro S-Line Black Edition vm.07
-Sierra mk2 2.0 ohc IS vm.87 -Harley-Davidson FLHTC S&S 1600cc vm.85
-Sierra RS Cosworth Sapphire Grp A (katu kilpuri projekti)
-Sierra RS Cosworth vm.89 (stage 4 yms.)
Kalusto:
-Escort mk1 2.0 ohc vm.69 -Audi A4 Avant 2.0 TFSI Quattro S-Line Black Edition vm.07
-Sierra mk2 2.0 ohc IS vm.87 -Harley-Davidson FLHTC S&S 1600cc vm.85
-Sierra RS Cosworth Sapphire Grp A (katu kilpuri projekti)
-Sierra RS Cosworth vm.89 (stage 4 yms.)
-
- Viestit: 694
- Liittynyt: Pe Heinäkuu 19. 7:07:30 2002
- Paikkakunta: Jämsä
- Viesti:
Re: Cossun ventiilinpainimet
Takomäntien naputus on osa tuota äänimaailman kokonaisuutta, mutta nostajat on helppo tunnistaa äänilähteeksi silloin kun ne ääntävät. Männät taas pitävät käytännössä kokoajan pienen nakuttelun tyhmäkäynnillä.tumppe kirjoitti:Ei se naputus sitten aina välttämättä johdu niistä venttiilikupeista, itekkin vaihdoin uudet ja hiljeni hiukan, kunnes selvis että männät "naputtaa" hiukan kun kellari osastolla oli jo hiukan välystä...Perkele kirjoitti:No ehkä jää sitten nuo spesiaalit hankkimatta kun on alkanut ajatus kolkuttelemaan jos joskus kepit vaihtaisi parempiin.kossuvortti kirjoitti:Mulla oli tuollaset "kalliimmat" nostajat ja ei toiminu ainakaan hiotuilla akseleilla. loppu ilmeisesti "tunkista" vara,naputti venat ihan topakasti. En osaa sanoa pelaako vakio nokilla.
Mutta tilanne kuullostaa ainakin hiukan parantuneen kun paiskoi viikonloppuna 30 kierrosta jääradalla.

Escort Cosworth -94 MS2 Extra 3.3.5/gslender 2.8a, ahtopaineen säädöllä, sequential ruiskutuksella, COP , yms.
Audi A4 quattro TFSI 2.0 -09, Eibach, Simmons.
#432
"Mestarisäätäjä"
Audi A4 quattro TFSI 2.0 -09, Eibach, Simmons.
#432
"Mestarisäätäjä"
-
- CRSC jäsen 2015
- Viestit: 229
- Liittynyt: Su Helmikuu 13. 23:21:45 2005
- Paikkakunta: Iisalmi
Re: Cossun ventiilinpainimet
Tuolta http://shop.motorsport-developments.co. ... -157-p.aspJuusto_Pallero kirjoitti:mistäs nostajia sopivaan hintaan? burtonilta löytyy n.20€/kipale:
http://www.burtonpower.com/parts-by-fit ... c1222.html
saako niitä ees mistään halvemmalla. vw:een nostajat kannattaa varmaan unohtaa?
Tuolta tuli mulle ja on käsittääkseni orkkikset...
...I´ts time you met the monster...
Sierra 2,0 ohc
Mondeo mk3 dirty diesel
Mondeo mk3 st farkku
Fiesta mk6 1.3 voimakone
Ex:
Escort xr3i -94
Sierra Cosworth 2wd -89
Focus mk1 1.6 farkku
Sierra 2,0 ohc
Mondeo mk3 dirty diesel
Mondeo mk3 st farkku
Fiesta mk6 1.3 voimakone
Ex:
Escort xr3i -94
Sierra Cosworth 2wd -89
Focus mk1 1.6 farkku
-
- Viestit: 694
- Liittynyt: Pe Heinäkuu 19. 7:07:30 2002
- Paikkakunta: Jämsä
- Viesti:
Re: Cossun ventiilinpainimet
Sama satsi on mulla mennyt koneeseen kahtena edellisenä kertana, mutta jossain vaiheessa nekin ääntelöimään alkavat.cossie82 kirjoitti: Tuolta http://shop.motorsport-developments.co. ... -157-p.asp
Tuolta tuli mulle ja on käsittääkseni orkkikset...
Escort Cosworth -94 MS2 Extra 3.3.5/gslender 2.8a, ahtopaineen säädöllä, sequential ruiskutuksella, COP , yms.
Audi A4 quattro TFSI 2.0 -09, Eibach, Simmons.
#432
"Mestarisäätäjä"
Audi A4 quattro TFSI 2.0 -09, Eibach, Simmons.
#432
"Mestarisäätäjä"