Saako sierraa leimattua cossu scorpio moottorilla?
Valvoja: CRSC Hallitus
-
- Viestit: 926
- Liittynyt: To Tammikuu 10. 9:24:06 2002
- Paikkakunta: Kuortane
Saako sierraa leimattua cossu scorpio moottorilla?
Kun konttorilla sanoivat etttä ei saa!
Valaskaapas asiaa ne joilla on kyseinen kone keulilla!
Valaskaapas asiaa ne joilla on kyseinen kone keulilla!
-
- Viestit: 897
- Liittynyt: Ti Helmikuu 10. 20:34:24 2004
- Paikkakunta: Pks
http://www.cosworthrsclub.com/foorumi/v ... hp?t=97820
Oisko tosta jeesiä?
Oisko tosta jeesiä?
Viimeksi muokannut iegres, Pe Heinäkuu 21. 9:52:15 2006. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Mondeo STW mk3
-
- Viestit: 926
- Liittynyt: To Tammikuu 10. 9:24:06 2002
- Paikkakunta: Kuortane
Tarkennusta kysymykseen!
Konttorin setä sano et tehojen puolesta sais laittaa kun vertaa cossuun mut tilavuus saa ylittyä 25% eli 2.0L+20%=2,5L
Ja taas kun vertaa 2.8 niin tilavuus piisaa mut ei tehot!
Tehothan saa ylittyä 20% eli 150+20%=180hp
Saako noita vertailu tietoja käyttää niin et tehot cossusta ja tilavuus 2,8?
Vai pitääks ne olla samasta koneesta molemmat tiedot?
Konttorin setä sano et tehojen puolesta sais laittaa kun vertaa cossuun mut tilavuus saa ylittyä 25% eli 2.0L+20%=2,5L
Ja taas kun vertaa 2.8 niin tilavuus piisaa mut ei tehot!
Tehothan saa ylittyä 20% eli 150+20%=180hp
Saako noita vertailu tietoja käyttää niin et tehot cossusta ja tilavuus 2,8?
Vai pitääks ne olla samasta koneesta molemmat tiedot?
-
- Viestit: 7350
- Liittynyt: To Toukokuu 1. 22:02:10 2003
- Paikkakunta: Siuntio
2.9 on suurin kone mitä sierraan on saanut. Tehot ja tilavuus ei tarvitse olla samasta koneesta. 2.9 tilavuudeksi ja 2wd cosw. tehojen puolesta,ei pitäisi olla mitään ongelmia.
ps. Konttori vaihtoon!
ps. Konttori vaihtoon!
EX-Jäsen #438
Puma 1.0 Mhev 125hv STline -21
Puma 1.0 Mhev 125hv Titanium -21
Triumph Bonneville SE -09 Street Scrambler
Puma 1.0 Mhev 125hv STline -21
Puma 1.0 Mhev 125hv Titanium -21
Triumph Bonneville SE -09 Street Scrambler
-
- Viestit: 897
- Liittynyt: Ti Helmikuu 10. 20:34:24 2004
- Paikkakunta: Pks
-
- Viestit: 1555
- Liittynyt: Ke Tammikuu 9. 7:47:29 2002
- Paikkakunta: Pyhäjärvi
Vääntää asian rautalangasta ja näyttää mallien erot. Jos ei vielä ton jälkeen inssi tajua niin vääntää sen rautalangan inssin kaulan ympärille.iegres kirjoitti:Entäs jos seuraavalla konttorilla sanotaan, että Cossu ei kelpaakkaan vertailukohteeksi?jesus48 kirjoitti:ps. Konttori vaihtoon!
Näköjään sitä ei tiedetä joka konttorilla, mutta jossaihan tuo on jo arkipäivää.
-
- Viestit: 8043
- Liittynyt: Pe Huhtikuu 5. 13:18:04 2002
- Paikkakunta: Mutterimäki
- Viesti:
koittakaa nyt joskus oppia ees se yksi asia jota aina jauhetaan.. Valmistaja, maahantuoja tai sen edustaja antaa aina ohjeen siitä mitä mallia voi käyttää vertailumallina (vertailumoottoritodistus tms.), kun em. vertailumallin tehoihin ja litroihin lisätään sallitut prosenttilisäykset saa siihen autoon myös sellaisen koneen laittaa, oli se kone sit mossesta tai ladasta kunhan vain auton aikaiset päästönormit täyttyvät. katsastaja valvoo vain sitä että tehdään niinkuin maahantuoja on käskenyt, katsastaja ei siis määrää sitä mitä siihen autoon saa laittaa vaan maahantuoja. turha siis itkeä että paska konttori kun ei saa leimattua tuplaturbo isolohkoa eskoorttiin.. fordeihin onneksi saa papereita helpolla, toisin on esim bemarilla kun maahantuoja on antanut lausunnon etteivät he kirjoita minkäänlaisia papereita.. 
mikäli maahantuoja tai sen edustaja kirjoittaa virallisen paperin siitä että cosworth on samaa mallisarjaa perus sierran kanssa (ja trust me, näkemys vaihtelee, tää on taas homma joka ei ole kiinni katsastuskonttorista vaan maahantuojasta / edustajasta..) on asia yksinkertainen. cossun tehot plus 20% edellyttäen että maahantuojan esittämät muutokset on tehtynä (esim jarrut abseineen, vakaajat jne mitä on mainittu erilaisiksi). ja vielä se että mikäli moottorinvaihto edellyttää jarrujen ym päivitystä menee myös jarruista prosentit, oli ne sit vaihdettu jo ennen koneenvaihtoa tai sit vasta nyt kun pakollista.
kyllä sen BOA:n sierraan saa kunhan vaan on paperossi Hopalta että cossuun verrataan.

mikäli maahantuoja tai sen edustaja kirjoittaa virallisen paperin siitä että cosworth on samaa mallisarjaa perus sierran kanssa (ja trust me, näkemys vaihtelee, tää on taas homma joka ei ole kiinni katsastuskonttorista vaan maahantuojasta / edustajasta..) on asia yksinkertainen. cossun tehot plus 20% edellyttäen että maahantuojan esittämät muutokset on tehtynä (esim jarrut abseineen, vakaajat jne mitä on mainittu erilaisiksi). ja vielä se että mikäli moottorinvaihto edellyttää jarrujen ym päivitystä menee myös jarruista prosentit, oli ne sit vaihdettu jo ennen koneenvaihtoa tai sit vasta nyt kun pakollista.
kyllä sen BOA:n sierraan saa kunhan vaan on paperossi Hopalta että cossuun verrataan.
-
- Viestit: 8043
- Liittynyt: Pe Huhtikuu 5. 13:18:04 2002
- Paikkakunta: Mutterimäki
- Viesti:
-
- Viestit: 1545
- Liittynyt: Pe Joulukuu 21. 11:27:42 2001
- Paikkakunta: Kuopio
- Viesti:
...ja ennen sitä kelpasi niille tuo XR4Ti vertailuautoksi. Siinähän sekä tehot että tilavuus myllyssä riittävät tuohon prosenttisääntöön. Mutta ei taida kelvata enää 

* # 71 *
Harraste1 - Ford Sierra XR 24v Cosworth -83/-93
Harraste2 - Ford Mustang GT Convertible -07
pikkuMUSTA - Ford Galaxy 2,2 TDCi Titanium -09
Historiaa - Scorpio Cosworth STW Ghia -93 & Sierra 2,0 STW -83 & Ka 1,3i -98 & Ratsuni 160 J -78 & Citroen C2 VTR -04
Harraste1 - Ford Sierra XR 24v Cosworth -83/-93
Harraste2 - Ford Mustang GT Convertible -07
pikkuMUSTA - Ford Galaxy 2,2 TDCi Titanium -09
Historiaa - Scorpio Cosworth STW Ghia -93 & Sierra 2,0 STW -83 & Ka 1,3i -98 & Ratsuni 160 J -78 & Citroen C2 VTR -04
-
- Viestit: 9717
- Liittynyt: Pe Joulukuu 7. 13:07:45 2001
- Paikkakunta: Länsirannikon aikuisviihdekeskus
- Viesti:
Muistakaa myös tämä "pelkkien kansien" vaihto! Sekin on yksi vaihtoehto.
Nykyiset:
'14 E500 Coupe
Ollut joskus:
'07 CL63 AMG V8
'04 Mondeo V6
'04 SLK55 AMG V8
'01 Maxima V6
'00 Passat V6
'99 S80 I6
'00 300M V6
'97 Lumina V6
'02 Omega V6
'97 Mondeo V6
'05 CLK55 AMG V8
'94 A8 V8
'00 CLK55 AMG V8
'92 850i V12
'96 Mustang SVT Cobra V8
'92 TownCar V8
'78 Capri V6 BOA Cosworth
'77 Capri V6
'14 E500 Coupe
Ollut joskus:
'07 CL63 AMG V8
'04 Mondeo V6
'04 SLK55 AMG V8
'01 Maxima V6
'00 Passat V6
'99 S80 I6
'00 300M V6
'97 Lumina V6
'02 Omega V6
'97 Mondeo V6
'05 CLK55 AMG V8
'94 A8 V8
'00 CLK55 AMG V8
'92 850i V12
'96 Mustang SVT Cobra V8
'92 TownCar V8
'78 Capri V6 BOA Cosworth
'77 Capri V6
-
- Viestit: 897
- Liittynyt: Ti Helmikuu 10. 20:34:24 2004
- Paikkakunta: Pks
-
- Ylläpitäjä
Olen ite kans yrittämässä tuota temppua että boa leimattuna sierraan,ja suunnitelmat on kovat
kerron jos ja kun leima tulee
usko on luja.fordilta sanoivat kyllä että tekniikka eroavaisuus lappuja ei heru tommoseen rojektiin,pitäkööt lappunsa
muutokset meinaan kyllä saada papereihin ettei tule esim.seuraavassa leimassa sitten onkelmia
olen leimannut auton niinkin että konttuurilla inssi huomannut "Että katos saatana,sulla on ruiskut laitettu escoon,kyllähän tää pitäis muutoskatsastaa,mutta antaa nyt olla"
eikä ollut kyllä ainut asia mikä ois pitäny muutos leimata








-
- Viestit: 593
- Liittynyt: Ma Syyskuu 22. 19:59:19 2003
- Paikkakunta: VAASA
Kuinka tässä kohtaa löytyy tämmönen epäkohta kun "turvallisuutta lisäävistä osista" ei pitäny tulla prosentteja? Ja eihän sitä kukaan tiedä mitkä jarrut autossa on ollu uutena vai onko AKE:n kuvaamos kaikki pikkiriikkisetkin tiedot jopa uusista autoista? Esim joku raharikas tilannu UUTEEN sierra 1.3:seen eteen 340mm levyt ja taakse samanmoiset, niin lukeeko se jossain??samiharju kirjoitti:----ja vielä se että mikäli moottorinvaihto edellyttää jarrujen päivitystä menee myös jarruista prosentit, oli ne sit vaihdettu jo ennen koneenvaihtoa tai sit vasta nyt kun pakollista.
-
- Viestit: 9717
- Liittynyt: Pe Joulukuu 7. 13:07:45 2001
- Paikkakunta: Länsirannikon aikuisviihdekeskus
- Viesti:
Kuka oli tiskillä? Pete, Miikka vaiko Olli-Pekka?STOCKMANN kirjoitti:Olen ite kans yrittämässä tuota temppua että boa leimattuna sierraan,ja suunnitelmat on kovatkerron jos ja kun leima tulee
usko on luja.fordilta sanoivat kyllä että tekniikka eroavaisuus lappuja ei heru tommoseen rojektiin,pitäkööt lappunsa
muutokset meinaan kyllä saada papereihin ettei tule esim.seuraavassa leimassa sitten onkelmia
olen leimannut auton niinkin että konttuurilla inssi huomannut "Että katos saatana,sulla on ruiskut laitettu escoon,kyllähän tää pitäis muutoskatsastaa,mutta antaa nyt olla"
eikä ollut kyllä ainut asia mikä ois pitäny muutos leimata
![]()
Nykyiset:
'14 E500 Coupe
Ollut joskus:
'07 CL63 AMG V8
'04 Mondeo V6
'04 SLK55 AMG V8
'01 Maxima V6
'00 Passat V6
'99 S80 I6
'00 300M V6
'97 Lumina V6
'02 Omega V6
'97 Mondeo V6
'05 CLK55 AMG V8
'94 A8 V8
'00 CLK55 AMG V8
'92 850i V12
'96 Mustang SVT Cobra V8
'92 TownCar V8
'78 Capri V6 BOA Cosworth
'77 Capri V6
'14 E500 Coupe
Ollut joskus:
'07 CL63 AMG V8
'04 Mondeo V6
'04 SLK55 AMG V8
'01 Maxima V6
'00 Passat V6
'99 S80 I6
'00 300M V6
'97 Lumina V6
'02 Omega V6
'97 Mondeo V6
'05 CLK55 AMG V8
'94 A8 V8
'00 CLK55 AMG V8
'92 850i V12
'96 Mustang SVT Cobra V8
'92 TownCar V8
'78 Capri V6 BOA Cosworth
'77 Capri V6
-
- Viestit: 8043
- Liittynyt: Pe Huhtikuu 5. 13:18:04 2002
- Paikkakunta: Mutterimäki
- Viesti:
tästä on väännetty tuhat ja yksi kertaa, mutta asia on niin että mikäli moottorinvaihto edellyttää jarurmuutosta merkitään ne prosentteihin, jos ei niin ei merkitä.Colognevsa kirjoitti:Kuinka tässä kohtaa löytyy tämmönen epäkohta kun "turvallisuutta lisäävistä osista" ei pitäny tulla prosentteja? Ja eihän sitä kukaan tiedä mitkä jarrut autossa on ollu uutena vai onko AKE:n kuvaamos kaikki pikkiriikkisetkin tiedot jopa uusista autoista? Esim joku raharikas tilannu UUTEEN sierra 1.3:seen eteen 340mm levyt ja taakse samanmoiset, niin lukeeko se jossain??samiharju kirjoitti:----ja vielä se että mikäli moottorinvaihto edellyttää jarrujen päivitystä menee myös jarruista prosentit, oli ne sit vaihdettu jo ennen koneenvaihtoa tai sit vasta nyt kun pakollista.
auton valmistenumeron perusteella selviää jos vaikka mitä.. ja tuskin niitä porsche jarruja monessakaan sierrassa vakiona on

-
- Viestit: 926
- Liittynyt: To Tammikuu 10. 9:24:06 2002
- Paikkakunta: Kuortane
Nyt asiaa on varmistettu!samiharju kirjoitti:tästä on väännetty tuhat ja yksi kertaa, mutta asia on niin että mikäli moottorinvaihto edellyttää jarurmuutosta merkitään ne prosentteihin, jos ei niin ei merkitä.Colognevsa kirjoitti:Kuinka tässä kohtaa löytyy tämmönen epäkohta kun "turvallisuutta lisäävistä osista" ei pitäny tulla prosentteja? Ja eihän sitä kukaan tiedä mitkä jarrut autossa on ollu uutena vai onko AKE:n kuvaamos kaikki pikkiriikkisetkin tiedot jopa uusista autoista? Esim joku raharikas tilannu UUTEEN sierra 1.3:seen eteen 340mm levyt ja taakse samanmoiset, niin lukeeko se jossain??samiharju kirjoitti:----ja vielä se että mikäli moottorinvaihto edellyttää jarrujen päivitystä menee myös jarruista prosentit, oli ne sit vaihdettu jo ennen koneenvaihtoa tai sit vasta nyt kun pakollista.
auton valmistenumeron perusteella selviää jos vaikka mitä.. ja tuskin niitä porsche jarruja monessakaan sierrassa vakiona on
Soitto akelle ja nyt varmistu et tilavuuden ja tehot saa ottaa erikoneista!
Ja tosta jarru prosenteista et jos tekee kanta autotarkistuksen niin silloin ei prosentteja tule jarruista! Näin ainakin mullee kerrottiin kottorilta!
Mitäs sami sanoo tähän?
Mut muulloin tekniikan vaihdos tulee!
-
- Viestit: 8043
- Liittynyt: Pe Huhtikuu 5. 13:18:04 2002
- Paikkakunta: Mutterimäki
- Viesti:
-
- Viestit: 926
- Liittynyt: To Tammikuu 10. 9:24:06 2002
- Paikkakunta: Kuortane
Kanta auton tarkistus on tehty! Lapualla Paukan katsastusasemalla eikä ollut kallis vain 250esamiharju kirjoitti:kyseles nyt niitä kanta-autotarkistuksen hintoja, mieluummin venyttää alle 35% ettei tarvii sitä tehdä. mä laskin sen varaan että sä värkkäät sitä hommaa tehtäväksi ILMAN kanta-autotarkistusta..
jes, mä muistaakseni sanoin heti että kyllä se leimaus onnistuu
No nyt muuttu suunnitelmat pikkusen scorpion koneen tilalle tulee suora kutonen 3.0l Turbo
-
- Viestit: 580
- Liittynyt: Ti Toukokuu 31. 4:26:26 2005
- Paikkakunta: Tampere & Virrat
Itsekin olen suunnitteilla mennä tonne Paukun asemalle kun hintakin on kohillaan. Useimmissa paikoissa mistä olen kysellyt niin hinta ollut 500-720€ eli europyöristys tehty aika hyvin kun muistaakseni markka-aikana oli 500mk tuo operaatio.
Kuinka kauan toi operaatio kesti?
EDIT: Ja pitääkös mun hommata Fordilta ne eroavaisuuslaput jo tonne kantikseen?
Kuinka kauan toi operaatio kesti?
EDIT: Ja pitääkös mun hommata Fordilta ne eroavaisuuslaput jo tonne kantikseen?
Jäsen #1114
Kayttöauto: BMW 320d M-Sport '03
Harrasteato: Sierra Cosworth 2wd '89
Ex-autot: Sierra Cosworth 4x4 '92 MYYTY, Sierra 2wd Cosworth-look, Sierra Cosworth '87, Sierra DOHC '89
Kayttöauto: BMW 320d M-Sport '03
Harrasteato: Sierra Cosworth 2wd '89
Ex-autot: Sierra Cosworth 4x4 '92 MYYTY, Sierra 2wd Cosworth-look, Sierra Cosworth '87, Sierra DOHC '89
-
- Viestit: 580
- Liittynyt: Ti Toukokuu 31. 4:26:26 2005
- Paikkakunta: Tampere & Virrat
Kysyin Fordilta tota lappua ja nyt sieltä tuli sähköpostiin "tärkeimmät rakenteelliset erot sierra"... sierra cosworthista ei kuulemma ole olemassa lappua mutta katsovat mitä voivat tehdä kun olin jo kolmas kysyjä vrk sisään
Mutta milläs lapulla ne prosenttikossut sitten on ennen tehty?


Mutta milläs lapulla ne prosenttikossut sitten on ennen tehty?


Jäsen #1114
Kayttöauto: BMW 320d M-Sport '03
Harrasteato: Sierra Cosworth 2wd '89
Ex-autot: Sierra Cosworth 4x4 '92 MYYTY, Sierra 2wd Cosworth-look, Sierra Cosworth '87, Sierra DOHC '89
Kayttöauto: BMW 320d M-Sport '03
Harrasteato: Sierra Cosworth 2wd '89
Ex-autot: Sierra Cosworth 4x4 '92 MYYTY, Sierra 2wd Cosworth-look, Sierra Cosworth '87, Sierra DOHC '89
-
- Viestit: 926
- Liittynyt: To Tammikuu 10. 9:24:06 2002
- Paikkakunta: Kuortane
Minä kans kysyin eilen noita lappuja fordilta!SeppoJJ kirjoitti:Kysyin Fordilta tota lappua ja nyt sieltä tuli sähköpostiin "tärkeimmät rakenteelliset erot sierra"... sierra cosworthista ei kuulemma ole olemassa lappua mutta katsovat mitä voivat tehdä kun olin jo kolmas kysyjä vrk sisään![]()
Mutta milläs lapulla ne prosenttikossut sitten on ennen tehty?![]()
Ei tarvi kanta auto tarkistukses olla vielä mitään papereita mukana!
Mulla kävi conttorilla cossu clubin sivuilta tulostettu lappu mis on 2wd cossun tiedot.
Eihän tuol fordilla ollu eres ohc2.0is eikä dohc2.0i rakenteellisia ero lappu ja tai ainakaan mulle ei niitä tullut
-
- Viestit: 8043
- Liittynyt: Pe Huhtikuu 5. 13:18:04 2002
- Paikkakunta: Mutterimäki
- Viesti:
Re: Saako sierraa leimattua cossu scorpio moottorilla?
..Kuinkas tämä päättyi, saikos joku joskus mustaa valkoisella Fordilta tuosta normi sierra vs. cossu vertailusta?
-
- Viestit: 1938
- Liittynyt: Ma Tammikuu 30. 8:04:01 2006
- Paikkakunta: Siinä se on turun ja salon välissä...
- Viesti:
Re: Saako sierraa leimattua cossu scorpio moottorilla?
Mun ei tarvinnut ees ford:ilta saada, riitti kun vaihoin konttorii...Nyt tarvii vissiin vaan vaihtaa miestä et löytyy intoo kasata loppuun...samiharju kirjoitti:..Kuinkas tämä päättyi, saikos joku joskus mustaa valkoisella Fordilta tuosta normi sierra vs. cossu vertailusta?
Riittää kun vien lapun jossa on ford:ilta leima että vastaa cossua niinkun alustaltaan...
Johan sen sanoi Henry Ford:"Se vaatii vain oikean asenteen." No multa puuttuu nyt asenne ja aika, eikä näin ollen ole Fordeja talossa...
#1349

#1349
-
- Viestit: 8043
- Liittynyt: Pe Huhtikuu 5. 13:18:04 2002
- Paikkakunta: Mutterimäki
- Viesti:
Re: Saako sierraa leimattua cossu scorpio moottorilla?
siksi kyselenkin onko mustaa valkoisella ihan maahantuojan toimesta. sais jonku yhteneväisen linjan kautta maan.Dokki-90 kirjoitti:Mun ei tarvinnut ees ford:ilta saada, riitti kun vaihoin konttorii...Nyt tarvii vissiin vaan vaihtaa miestä et löytyy intoo kasata loppuun...samiharju kirjoitti:..Kuinkas tämä päättyi, saikos joku joskus mustaa valkoisella Fordilta tuosta normi sierra vs. cossu vertailusta?
Riittää kun vien lapun jossa on ford:ilta leima että vastaa cossua niinkun alustaltaan...
-
- Viestit: 1938
- Liittynyt: Ma Tammikuu 30. 8:04:01 2006
- Paikkakunta: Siinä se on turun ja salon välissä...
- Viesti:
Re: Saako sierraa leimattua cossu scorpio moottorilla?
Eipä taida tuommoista ollakaan, ainakaan täällä osassa maata...Tosin en oo käynyt kun 2 asemaa läpi ja jälkimmäises on tarvittavat tiedot valmiina niin ei jaksa enempii ettii/ miettii...samiharju kirjoitti:siksi kyselenkin onko mustaa valkoisella ihan maahantuojan toimesta. sais jonku yhteneväisen linjan kautta maan.Dokki-90 kirjoitti:Mun ei tarvinnut ees ford:ilta saada, riitti kun vaihoin konttorii...Nyt tarvii vissiin vaan vaihtaa miestä et löytyy intoo kasata loppuun...samiharju kirjoitti:..Kuinkas tämä päättyi, saikos joku joskus mustaa valkoisella Fordilta tuosta normi sierra vs. cossu vertailusta?
Riittää kun vien lapun jossa on ford:ilta leima että vastaa cossua niinkun alustaltaan...
Johan sen sanoi Henry Ford:"Se vaatii vain oikean asenteen." No multa puuttuu nyt asenne ja aika, eikä näin ollen ole Fordeja talossa...
#1349

#1349
-
- Viestit: 8043
- Liittynyt: Pe Huhtikuu 5. 13:18:04 2002
- Paikkakunta: Mutterimäki
- Viesti:
Re: Saako sierraa leimattua cossu scorpio moottorilla?
Niin.. vielä kerran siis:
Kyllä ne tyyppitiedot ovat jokaisen aseman ja katsurin käytettävissä yhtä lailla. Kyse on vain siitä, että jossain välissä maahantuoja ilmoitti ettei cossu olis samaa mallisarjaa perus sierran kanssa. tosin tästä tiedotteesta on jo aikaa pitkä tovi. siksi sitä tämän päivän kantaa edelleen haluaisin ja mustaa valkoisella jos taas saa verrata..
Kyllä ne tyyppitiedot ovat jokaisen aseman ja katsurin käytettävissä yhtä lailla. Kyse on vain siitä, että jossain välissä maahantuoja ilmoitti ettei cossu olis samaa mallisarjaa perus sierran kanssa. tosin tästä tiedotteesta on jo aikaa pitkä tovi. siksi sitä tämän päivän kantaa edelleen haluaisin ja mustaa valkoisella jos taas saa verrata..

-
- Viestit: 205
- Liittynyt: Su Kesäkuu 1. 20:49:45 2008
Re: Saako sierraa leimattua cossu scorpio moottorilla?
Saiko tuon mk2 3d coupemallin leimattua boa koneella.. Kun sitä ei pikasella vilkasulla löytyny kutoskoneella. ja onko siinä tekniikan kannalta yhtä hyvät tilat kun sedanissa ettei tartte tulipeltejä tai kardaanitunnelia alkaa muuttelemaan?
-
- Viestit: 6809
- Liittynyt: Pe Kesäkuu 18. 9:45:26 2004
- Paikkakunta: kuopio
Re: Saako sierraa leimattua cossu scorpio moottorilla?
Sama autohan se on persettä lukuunottamatta.jnd kirjoitti:Saiko tuon mk2 3d coupemallin leimattua boa koneella.. Kun sitä ei pikasella vilkasulla löytyny kutoskoneella. ja onko siinä tekniikan kannalta yhtä hyvät tilat kun sedanissa ettei tartte tulipeltejä tai kardaanitunnelia alkaa muuttelemaan?
-
- Viestit: 205
- Liittynyt: Su Kesäkuu 1. 20:49:45 2008
Re: Saako sierraa leimattua cossu scorpio moottorilla?
Ettei leimalla olla erimieltä?
-
- Viestit: 935
- Liittynyt: Ti Maaliskuu 18. 16:46:48 2003
- Paikkakunta: Kausala
Re: Saako sierraa leimattua cossu scorpio moottorilla?
Ei tarvi muutella mitään. Kone käy suoraan alumiini korvilla uudempaan palkkiin (ja rautaisilla vanhempaan). Laatikosta riippuu tunnelin tila, mut T9, MT75, A4LD, C3 jne. vakio askit menee pökkäämällä. Tilaa tuntuu löytyvän tunnelissa TH 200 R4:kin.jnd kirjoitti: ettei tartte tulipeltejä tai kardaanitunnelia alkaa muuttelemaan?
Ken Duttweiler:
'Turbos are great devices for screwing things up because a little is good and little bit more is better and pretty soon you're in trouble.'
Good enough is not good enough, it has to be done right.
'Turbos are great devices for screwing things up because a little is good and little bit more is better and pretty soon you're in trouble.'
Good enough is not good enough, it has to be done right.