2wd cossun pakosarja
Valvoja: CRSC Hallitus
-
- Viestit: 1987
- Liittynyt: Ma Kesäkuu 3. 19:53:15 2002
- Paikkakunta: Tampere / Isojoki
2wd cossun pakosarja
Mitenkä/mistä parannella vakio sarjaa? Onko kukaan perehtynyt aiheeseen?
Jäsen 194.
HOMMA HANSKASSA, HANSKAT RANSKASSA.
HOMMA HANSKASSA, HANSKAT RANSKASSA.
-
- Viestit: 8657
- Liittynyt: Su Joulukuu 9. 2:28:56 2001
- Paikkakunta: Joensuu
- Viesti:
Re: 2wd cossun pakosarja
Öh juu, onhan tuosta ollut puhettaJasu kirjoitti:Mitenkä/mistä parannella vakio sarjaa? Onko kukaan perehtynyt aiheeseen?

http://www.cosworthrsclub.com/foorumi/v ... =pakosarja
Kokeiles tuota hae nappulaa ja jopas löytyy hittejä..
#14
Chevrolet Corvette 1978 ( jopa melkein valmis )
Skoda Octavia RS TDI combi 2015
Chevrolet Corvette 1978 ( jopa melkein valmis )
Skoda Octavia RS TDI combi 2015
-
- Viestit: 1987
- Liittynyt: Ma Kesäkuu 3. 19:53:15 2002
- Paikkakunta: Tampere / Isojoki
Voihan se olla niinkin. Enpä sano vastaan kun kyseistä sarjaa en ole nähnyt.bpasi kirjoitti:tuota ite ostin niin sanotun 500 pakosarjan niin en huomannu mitään eroa silmillä sisältä se oli tasainen ei valupurseita asiasta juttelin jjs:kanssa aikoinaan puhelimessa. materiaali ero ???


Jäsen 194.
HOMMA HANSKASSA, HANSKAT RANSKASSA.
HOMMA HANSKASSA, HANSKAT RANSKASSA.
-
- Ylläpitäjä
-
- Viestit: 618
- Liittynyt: Ma Joulukuu 17. 16:18:00 2001
- Paikkakunta: Satakunta
Aika veemäinen on tuota vakiosatsia "porttailla" ja täyttää, kun minkään näköistä työkalua ei sovi sisälle, ainakaan alkuosaan. Ja vielä kun on valua, niin hitsaus on oma lajinsa ja kestävyys toinen.
Tietysti laipat voi sovittaa kanteen, turboon sekä puolikkaiden yhtymäkohtiin, niin tulee ainakin hyvä mieli...
Tietysti laipat voi sovittaa kanteen, turboon sekä puolikkaiden yhtymäkohtiin, niin tulee ainakin hyvä mieli...

-
- Ylläpitäjä
- Viestit: 11528
- Liittynyt: Pe Joulukuu 7. 10:48:11 2001
- Paikkakunta: Kehä kolmosen ja napapiirin välissä.
- Viesti:
mutta jos halua ja innostusta riittää niin siitä vaan yrittämään
Enemmän Irti Vanhoista Vehkeistä, #23.
Sierra RS Cosworth siipicossu -87 (430hp/480Nm).
Mondeo ST200 -00 3.0.
S-MAX 2.5 -06 Kameleontti.
Focus RS500 2.5 -10 (437hp/595Nm) .
ex: S-MAX 2.5 -06 BSR-softalla, Mondeo ST200 -00, Mondeo 2.5 V6 STW GT -98, Escort 2.0 -79.
Sierra RS Cosworth siipicossu -87 (430hp/480Nm).
Mondeo ST200 -00 3.0.
S-MAX 2.5 -06 Kameleontti.
Focus RS500 2.5 -10 (437hp/595Nm) .
ex: S-MAX 2.5 -06 BSR-softalla, Mondeo ST200 -00, Mondeo 2.5 V6 STW GT -98, Escort 2.0 -79.
-
- Ylläpitäjä
-
- Ylläpitäjä
Doih, oma cossun 2wd orkkissarja palasi kotiin. Hiukka kuvia.
2wd1 päältä
2wd2 3 ja 4 lähdöt
2wd3 alta
2wd4 3 ja 4 lähdöt alta
2wd5 mutkat
Projekti1
Projekti2
Kuvia kun hieman katselet ja sormin kanavia tunnustelet niin huomaat että ongelmat ovat lähdöissä eli 1-4 kanavien ulkoreunojen ”poterot” sekä sisäreunojen jyrkät kulmat. Samoin 2-3 kanavien alapuolen jyrkät kulmat.
Näiden lisäksi millekkään muulle kuin kohdistuksille ei paljoa ole tehtävissä.
1-4 kanavien ”poterot” ja niiden täyttö on hieman hankalaa mutta sisäreunan kulmille voi snurralla kairata varsinkin jos ulkopuolelta on täyttänyt (ainevahvuuksista ei tietoa). Nämä kulmat ovat noin 5cm laipan reunasta.
Onnea kairauksille, itse ajattelin sen kokeeksi tehdä.
Projekti1 ja 2 kuvat ovat Cosescin projektituotantoa pakosarjan jatkeeksi ahtimelle.
Ne jotka cossun sarjoja ovat tutkineet huomaavat mitä saavutetaan tuolla projektilla. Hiukka fiksausta ja lähdöt molemmista kanavista yhdistyen yhdelle isolle hukkaportille…
2wd1 päältä
2wd2 3 ja 4 lähdöt
2wd3 alta
2wd4 3 ja 4 lähdöt alta
2wd5 mutkat
Projekti1
Projekti2
Kuvia kun hieman katselet ja sormin kanavia tunnustelet niin huomaat että ongelmat ovat lähdöissä eli 1-4 kanavien ulkoreunojen ”poterot” sekä sisäreunojen jyrkät kulmat. Samoin 2-3 kanavien alapuolen jyrkät kulmat.
Näiden lisäksi millekkään muulle kuin kohdistuksille ei paljoa ole tehtävissä.
1-4 kanavien ”poterot” ja niiden täyttö on hieman hankalaa mutta sisäreunan kulmille voi snurralla kairata varsinkin jos ulkopuolelta on täyttänyt (ainevahvuuksista ei tietoa). Nämä kulmat ovat noin 5cm laipan reunasta.
Onnea kairauksille, itse ajattelin sen kokeeksi tehdä.
Projekti1 ja 2 kuvat ovat Cosescin projektituotantoa pakosarjan jatkeeksi ahtimelle.
Ne jotka cossun sarjoja ovat tutkineet huomaavat mitä saavutetaan tuolla projektilla. Hiukka fiksausta ja lähdöt molemmista kanavista yhdistyen yhdelle isolle hukkaportille…
Viimeksi muokannut Vieras, Ma Tammikuu 19. 15:14:52 2004. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
-
- Ylläpitäjä
Sattuuko kellään olee muistissa ainepaksuudet 2wd:n sarjan alapuolelta kuvan ympyröidyissä kohdissa?
-
- Ylläpitäjä
-
- Viestit: 1314
- Liittynyt: Pe Maaliskuu 21. 13:53:31 2003
Projekti1 ja 2 kuvat ovat Cosescin projektituotantoa pakosarjan jatkeeksi ahtimelle.
Ne jotka cossun sarjoja ovat tutkineet huomaavat mitä saavutetaan tuolla projektilla. Hiukka fiksausta ja lähdöt molemmista kanavista yhdistyen yhdelle isolle hukkaportille…[/quote]
Tosta voisin kysästä parii asiaa.
Eli käykö tohon välipalan valmistamiseen ihan tavan mustarauta vai joutuuko mahdollisesti tohonkin hankkimaan jotain erikoisterästä.
Toinen homma tossa pisti silmään, että noi putket on tehty suorakaiteen muotoisesta tavarasta eli onko sillä jotain suurempaa merkitystä.
Ne jotka cossun sarjoja ovat tutkineet huomaavat mitä saavutetaan tuolla projektilla. Hiukka fiksausta ja lähdöt molemmista kanavista yhdistyen yhdelle isolle hukkaportille…[/quote]
Tosta voisin kysästä parii asiaa.
Eli käykö tohon välipalan valmistamiseen ihan tavan mustarauta vai joutuuko mahdollisesti tohonkin hankkimaan jotain erikoisterästä.
Toinen homma tossa pisti silmään, että noi putket on tehty suorakaiteen muotoisesta tavarasta eli onko sillä jotain suurempaa merkitystä.