Onko muilla cosassa ....

Mallikohtaiset keskustelun aiheet.

Valvoja: CRSC Hallitus

KtK
CRSC jäsen 2015

Onko muilla cosassa ....

Viesti Kirjoittaja KtK » Ti Elokuu 5. 13:20:50 2003

Ilmennyt sellaista nykäystä tasakaasulla ajellessa joskus. <br>Aivan kuin sytytys menis hetkeksi pois päältä.<br>Mulla tulee nykäys kerran,pari kuussa. <br>Olen epäillyt kampiakselin asentotunnistimesta johtuvan ton.<br>Ei toi ajelua paljon haittaa ,mut kyytiläiset joskus ihmettelee ,et mikä toi oli.<br>Lähes mahdoton selvittää kaikkia sähkövermeitä vaihtamatta.

Marko_T.
Ylläpitäjä

Re:Onko muilla cosassa ....

Viesti Kirjoittaja Marko_T. » Ti Elokuu 5. 13:32:02 2003

Eipä suoranaisesti juuri tuollaista "nykäisyä" joka katkaisisi hetkeksi sytytyksen. Vika voi olla liittimien kontaktihäiriöistä rikkinäisiin antureihin+tulpat,johdot ym. Mittaisin ensiksi juuri tuon mainitsemasi kampikulman anturin kohdan ,että onko arvoissaan. Paikka kerrallaan läpi yleismittarin kanssa, jostainhan se on aloitettava tutkiminen.

ckolli
Ylläpitäjä

Viesti Kirjoittaja ckolli » Ti Elokuu 5. 18:02:36 2003

Bensakiskon päällä kulkeva johtosarja saattaa olla hapettunu sisältä sekä jopa joku piuha murtunut.<br><br>Pyyhkäse asentotunnistinta rätinpalalla eli paskat pois.

Aksu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Aksu » La Elokuu 9. 23:50:25 2003

Ei cossussa,mutta ohc cosan ruiskulla tehnyt saman muutaman kerran.Eipä ole viellä tullut selviteltyä mistä johtuu.
Focus 3d- 99 homemade rämä
Mk3 mondeo stw dailydriver
Focus 4d raatoracer

nova
Ylläpitäjä

Viesti Kirjoittaja nova » Su Elokuu 10. 11:47:23 2003

Jep, minulla sierran efi tekee samanlaista.. eli tasakaasulla ajettaessa sellainen hiuksenhieno nykäisy silloin tällöin, tuskin edes huomaa. Eipä ole vikaa ainakaan toistaiseksi löytynyt, mutta liittimiä minäkin epäilen..

fomoco3

Viesti Kirjoittaja fomoco3 » Ma Elokuu 11. 19:47:44 2003

<br>Näkisittepä ku mun OHC pätkii... ;D
Projektit

"pitää olla melko vakio bemari että vetää eelle"

Vastaa Viestiin