ohc:n jälkikäynti

Tekninen keskustelu, kun kyseessä ei ole mitään tiettyyn malliin, vaan jotain muuta tekniikkaan liittyvää.

Valvoja: CRSC Hallitus

Foortman
Ylläpitäjä

ohc:n jälkikäynti

Viesti Kirjoittaja Foortman » Ke Maaliskuu 9. 21:25:08 2005

Jälkikäyntiä ruvennut ilmenemään ja syytä en keksi kaasari on weberin sähkösellä stepperimoottorilla oleva 2 kurkkunen ja sytytys on ainakin kohdallaan. Karstaa oli koneessa mutta ne on poissa. Onko tuolla weberillä tapana vuotaa vai mikähän se voisi olla syynä ... Kokemusta varmaan löytynee .. Kiitoksia jo etukäteen !!

Luhtis
Viestit: 9
Liittynyt: Ti Helmikuu 15. 19:36:02 2005
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Luhtis » Ke Maaliskuu 9. 21:31:49 2005

Vanha kikka auttaa yleensä, kone käyntiin ja pruittapullolla vettä kurkkuihin, antaa vähän kierroksia välillä ja taas vettä, niin paljon että alkaa kone köhimään ja höyryä tulee putkesta. Tätä jatkaa jonkun aikaa niin lähtee karstat huisvekkaan. Tosin jos ne on jo poistettu niin ei sitten mitään :P

Foortman
Ylläpitäjä

Viesti Kirjoittaja Foortman » Ke Maaliskuu 9. 21:33:38 2005

Vedellä niitä karstoja tuli poisteltua mutta olisikohan sitä vielä jäänyt ....

Axeman
Viestit: 244
Liittynyt: Ke Joulukuu 24. 1:24:41 2003
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja Axeman » To Maaliskuu 10. 9:25:00 2005

Mulla hävis kaasariaikoina jälkikäynti tulppien vaihdolla, kylmemmät tulpat.

Tais vielä olla bilteman tulpat jotka vaihoin pois.
#764

ckolli
Viestit: 441
Liittynyt: To Joulukuu 23. 8:51:11 2004
Paikkakunta: Riihimäki

Viesti Kirjoittaja ckolli » To Maaliskuu 10. 9:55:42 2005

Onko kaara alunperin tarkoitettu 95 oktaaniselle lyijyttömälle ja käytätkö sitä? Jos ei ole ja käytät 95 oktaanista niin sytkää hiven myöhäsemmälle.

Foortman
Ylläpitäjä

Viesti Kirjoittaja Foortman » To Maaliskuu 10. 10:25:03 2005

mitäpä tulppia suosittelisitte kokeiltavaksi ? NGK +11 ??

PasiZ
Viestit: 1033
Liittynyt: Pe Tammikuu 24. 15:12:20 2003
Paikkakunta: Salo, #480
Viesti:

Viesti Kirjoittaja PasiZ » To Maaliskuu 10. 10:28:16 2005

Foortman kirjoitti:mitäpä tulppia suosittelisitte kokeiltavaksi ? NGK +11 ??
Yleensä jälkikäynti johtuu siitä että kaasari jää virran katkaisun jälkeen vuotamaan.
Ford Sierra 2.0 iS turbo IC
Ford Ka ;)
Fun is not a straight line

Fullspeed
Viestit: 787
Liittynyt: Ke Kesäkuu 2. 11:02:19 2004
Paikkakunta: Kajaani

Viesti Kirjoittaja Fullspeed » Pe Maaliskuu 11. 11:08:52 2005

Liian korkea tyhjäkäynti edesauttaa jälkikäyntiä. Mut jos alle tuhat niin vika jossain muualla.
*Volvo 960
Sierra Cosworth 4x4 ´90

samiharju
Viestit: 8043
Liittynyt: Pe Huhtikuu 5. 13:18:04 2002
Paikkakunta: Mutterimäki
Viesti:

Viesti Kirjoittaja samiharju » Pe Maaliskuu 11. 16:50:42 2005

olen ckollin kanssa samoilla linjoilla. koita vaikka ensihätään ajaa 98 bensalla, jos se helpottaa niin 95:llä toimii ckollin kertomalla tavalla.

Foortman
Ylläpitäjä

Viesti Kirjoittaja Foortman » La Maaliskuu 12. 2:03:06 2005

no niin pikkasen otin tyhjäkäyntiä alas ja taisi auttaa ..
ei enään jälkkäriä.
nyt sitten rupesi mittaristo kikkailemaan :D
vauhtimittarin neula pomppii sinne sun tänne ..

Fullspeed
Viestit: 787
Liittynyt: Ke Kesäkuu 2. 11:02:19 2004
Paikkakunta: Kajaani

Viesti Kirjoittaja Fullspeed » Ma Maaliskuu 21. 1:07:16 2005

Hyvä, hyvä.
*Volvo 960
Sierra Cosworth 4x4 ´90

Henkku007
Ylläpitäjä

Viesti Kirjoittaja Henkku007 » Ke Toukokuu 25. 21:43:45 2005

Foortman kirjoitti:no niin pikkasen otin tyhjäkäyntiä alas ja taisi auttaa ..
ei enään jälkkäriä.
nyt sitten rupesi mittaristo kikkailemaan :D
vauhtimittarin neula pomppii sinne sun tänne ..
Foordi on foordi vaikka voissa paistaisi :)

ParDe
Viestit: 889
Liittynyt: Ma Tammikuu 28. 21:30:16 2002
Paikkakunta: Turku

tulpat

Viesti Kirjoittaja ParDe » To Toukokuu 26. 0:22:17 2005

ngk AP7
Ngk APR 6 on vakio



Mulla lähti noin jälkkärit.

Vastaa Viestiin