RST:n ahdin Cossuun
Valvoja: CRSC Hallitus
-
- Viestit: 2507
- Liittynyt: Ti Marraskuu 5. 14:39:27 2002
- Paikkakunta: Uusimaa #813
- Viesti:
RST:n ahdin Cossuun
kellään kokemusta asiasta? hommasin juuri klubilaiselta to3 RS-Turbon ahtimen ja ajattelin laittaat sen 2WD Cossuun väliaikasesti, kunnes hommaan uuden. mites sovitus, meneekö heittämällä? en koommin ole vielä tutkinut, ku hain mötikän iltapäivällä..
Lasien tummennusta ja osien maalausta -
3M
Skype: Laze666
3M
Skype: Laze666
-
- Viestit: 2507
- Liittynyt: Ti Marraskuu 5. 14:39:27 2002
- Paikkakunta: Uusimaa #813
- Viesti:
-
- Viestit: 173
- Liittynyt: To Huhtikuu 3. 14:42:27 2003
- Paikkakunta: Jyväskylä
Pakosarjan laippa on kyllä samanlainen, mutta uuden pakoputken lähdön joudut rakentelemaan jos cossun T03 verrataan.
Tossa pari kuvaa RST vakio ahtimesta:
http://www.kanetti.fi/~tomije/rst%20ahdin/
Tossa pari kuvaa RST vakio ahtimesta:
http://www.kanetti.fi/~tomije/rst%20ahdin/
-
- Viestit: 2507
- Liittynyt: Ti Marraskuu 5. 14:39:27 2002
- Paikkakunta: Uusimaa #813
- Viesti:
-
- Viestit: 7350
- Liittynyt: To Toukokuu 1. 22:02:10 2003
- Paikkakunta: Siuntio
fiesta?siis tää minkä sä ostat/ostit talviautoks?Laze kirjoitti:päittäisvälys on aivan älytön omassa ahtimessa. luulin pääseväni halvalla ja helposti heh... no ei..
ois kyl tost to3 ahtimest yks kiero turbotus projekti mielessä..


EX-Jäsen #438
Puma 1.0 Mhev 125hv STline -21
Puma 1.0 Mhev 125hv Titanium -21
Triumph Bonneville SE -09 Street Scrambler
Puma 1.0 Mhev 125hv STline -21
Puma 1.0 Mhev 125hv Titanium -21
Triumph Bonneville SE -09 Street Scrambler
-
- Viestit: 2507
- Liittynyt: Ti Marraskuu 5. 14:39:27 2002
- Paikkakunta: Uusimaa #813
- Viesti:
jesus48 kirjoitti:fiesta?siis tää minkä sä ostat/ostit talviautoks?Laze kirjoitti:päittäisvälys on aivan älytön omassa ahtimessa. luulin pääseväni halvalla ja helposti heh... no ei..
ois kyl tost to3 ahtimest yks kiero turbotus projekti mielessä..![]()








Seisköön Cossun talven ja uus projekti alle..
Lasien tummennusta ja osien maalausta -
3M
Skype: Laze666
3M
Skype: Laze666
-
- Viestit: 7350
- Liittynyt: To Toukokuu 1. 22:02:10 2003
- Paikkakunta: Siuntio
niinno..eipähän ainakaan mee koppa huonompaan kuntoon cossusta..Laze kirjoitti:jesus48 kirjoitti:fiesta?siis tää minkä sä ostat/ostit talviautoks?Laze kirjoitti:päittäisvälys on aivan älytön omassa ahtimessa. luulin pääseväni halvalla ja helposti heh... no ei..
ois kyl tost to3 ahtimest yks kiero turbotus projekti mielessä..![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Seisköön Cossun talven ja uus projekti alle..

oliks se uus prokkis just toi mitä ehdotin vai kenties joku muu?

EX-Jäsen #438
Puma 1.0 Mhev 125hv STline -21
Puma 1.0 Mhev 125hv Titanium -21
Triumph Bonneville SE -09 Street Scrambler
Puma 1.0 Mhev 125hv STline -21
Puma 1.0 Mhev 125hv Titanium -21
Triumph Bonneville SE -09 Street Scrambler
-
- Viestit: 2507
- Liittynyt: Ti Marraskuu 5. 14:39:27 2002
- Paikkakunta: Uusimaa #813
- Viesti:
-
- CRSC jäsen 2015
- Viestit: 4537
- Liittynyt: Ti Syyskuu 9. 13:19:13 2003
- Paikkakunta: nurmijärvi
aikoinaan kun aloitin leikimään turboilla tein celican jossa oli turbo.
sain edullisesti ostettua turbon josta myyjä sanoi sen olevan 2.5 litraisen bensan turbo.
no pakosarjat tekoon ja moottorin kylkeen ja baanalle.
(tietysti moottori oli 6 puristus suhteilla tehty pannu)
moottori kiersi 3000 kierrosta ja sen jälkeen ei kirveelläkään enempää.
voin kertoa että turbo joka tyhjäkäynnillä ahtoi 0.3 baaria oli liian pieni 2.0 litraiseen bensaan.
no sitten alkoi metsästys (huom ennen internet aikaa) mikä hiton ahdin mulla olikaan kyljessä.
no 1.6 litrainen vw dieselin se oli.
voin kerto että se moottori ei toiminut pätkääkään.
järkky teho alakierroksilla ja 3000rpm pysähtyi
no sitten 6 litrainen volvo bussin ahdin vasta teki siitä moottorin.
ja joskus kun ahdin oli vpoissa nin jätin sinne pakopesän ja rungon paikalleen ja laitoin akselin tilalle pultin ja prikat.
sillä patentilla jopa vuosikatsastin sen.
EDit ( huomasitteko asian käännön alkuperäiselle tielle)
seraavaksi kyelen : onko Tommi aurasta kuulunut mitään?
sain edullisesti ostettua turbon josta myyjä sanoi sen olevan 2.5 litraisen bensan turbo.
no pakosarjat tekoon ja moottorin kylkeen ja baanalle.
(tietysti moottori oli 6 puristus suhteilla tehty pannu)
moottori kiersi 3000 kierrosta ja sen jälkeen ei kirveelläkään enempää.
voin kertoa että turbo joka tyhjäkäynnillä ahtoi 0.3 baaria oli liian pieni 2.0 litraiseen bensaan.
no sitten alkoi metsästys (huom ennen internet aikaa) mikä hiton ahdin mulla olikaan kyljessä.
no 1.6 litrainen vw dieselin se oli.
voin kerto että se moottori ei toiminut pätkääkään.
järkky teho alakierroksilla ja 3000rpm pysähtyi
no sitten 6 litrainen volvo bussin ahdin vasta teki siitä moottorin.
ja joskus kun ahdin oli vpoissa nin jätin sinne pakopesän ja rungon paikalleen ja laitoin akselin tilalle pultin ja prikat.
sillä patentilla jopa vuosikatsastin sen.
EDit ( huomasitteko asian käännön alkuperäiselle tielle)
seraavaksi kyelen : onko Tommi aurasta kuulunut mitään?
Ihan tavallisia käyttis foordeja,ja vielä ruosteisia
-
- Viestit: 5538
- Liittynyt: Su Joulukuu 29. 21:31:47 2002
- Paikkakunta: Keski-Uusimaa
- Viesti:
Siistin vähän topiccia kieroutuneella harkinnallani.
Mutta osalliset saivat sanoa sanottavansa ja muistutella asioista.
Ei lukita mutta koitetaan pysyä taas aiheessa.
Mutta osalliset saivat sanoa sanottavansa ja muistutella asioista.
Ei lukita mutta koitetaan pysyä taas aiheessa.
Escort, käyttö STw Focus ja Supermoto...
ja toinen
Katoksessa myös https://www.lahdenkattohuolto.fi/ PASKANPUHUJAN myymä Hijazu. Poliisit kerto että autoo myydes voi puhuu paskaa niin paljon ku haluu ja ehtii eikä oo rikollinen!! Hyvä tietää ku myy rojuja

Katoksessa myös https://www.lahdenkattohuolto.fi/ PASKANPUHUJAN myymä Hijazu. Poliisit kerto että autoo myydes voi puhuu paskaa niin paljon ku haluu ja ehtii eikä oo rikollinen!! Hyvä tietää ku myy rojuja
