Cossu 2WD puristukset

Mallikohtaiset keskustelun aiheet.

Valvoja: CRSC Hallitus

Laze
Viestit: 2507
Liittynyt: Ti Marraskuu 5. 14:39:27 2002
Paikkakunta: Uusimaa #813
Viesti:

Cossu 2WD puristukset

Viesti Kirjoittaja Laze » To Syyskuu 16. 19:22:03 2004

mittasin tossa äsken ja sain lukemaa
1.900kpa
2.800kpa
3.950kpa
4.950kpa

mitäs toi nyt on bar:ina? mitä tiedän kunnosta noilla tiedoilla? ja noissa on ehkä n.20-30kpa heittoa, kun mittari taulukko sen verran laaja.
Lasien tummennusta ja osien maalausta -
3M
Skype: Laze666

JRZ
Viestit: 1171
Liittynyt: Ma Toukokuu 19. 2:56:17 2003
Paikkakunta: Finland

Viesti Kirjoittaja JRZ » To Syyskuu 16. 19:24:52 2004

Kohtuu kuosissa
#446

ukormi
Viestit: 8657
Liittynyt: Su Joulukuu 9. 2:28:56 2001
Paikkakunta: Joensuu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja ukormi » To Syyskuu 16. 20:23:45 2004

Normiarvo uudelle on 850kPa eli 8.5 bar

Olisko noissa suuremmissa arvoissa hieman karstaa palotiloissa..
#14
Chevrolet Corvette 1978 ( jopa melkein valmis )
Skoda Octavia RS TDI combi 2015

Laze
Viestit: 2507
Liittynyt: Ti Marraskuu 5. 14:39:27 2002
Paikkakunta: Uusimaa #813
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Laze » To Syyskuu 16. 20:33:00 2004

ukormi kirjoitti:Normiarvo uudelle on 850kPa eli 8.5 bar

Olisko noissa suuremmissa arvoissa hieman karstaa palotiloissa..
3.pytty oli vajaa 1000kpa, joku 980 tai sinnepäin.

tulpat oli perkelen karstaset, oikee sellasta paksuu kamaa oli kertyny joka tulpan ympärille..tiedä sitten missä säädöissä toi on.

mistä voisin aloittaa kokeilun. ei ole vielä seossuhde mittaria asennettu, koska turbo on täysin paska ja sitten samalla tuon laitto olisi, kun turbokin on hankittu..

nyt on ainaki selvinny vähän ton koneen kunto, osapuilleen..
Lasien tummennusta ja osien maalausta -
3M
Skype: Laze666

ukormi
Viestit: 8657
Liittynyt: Su Joulukuu 9. 2:28:56 2001
Paikkakunta: Joensuu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja ukormi » To Syyskuu 16. 21:41:14 2004

Olisiko turbon imupuolelle päässyt öljyä turbon kautta ja se on karstoittanut pahasti. Oliko öljyä paineputkissa/imusarjassa?
#14
Chevrolet Corvette 1978 ( jopa melkein valmis )
Skoda Octavia RS TDI combi 2015

Laze
Viestit: 2507
Liittynyt: Ti Marraskuu 5. 14:39:27 2002
Paikkakunta: Uusimaa #813
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Laze » To Syyskuu 16. 22:24:35 2004

on kyllä turbon imupuolella mustaa..
Lasien tummennusta ja osien maalausta -
3M
Skype: Laze666

KtK
CRSC jäsen 2015
Viestit: 1835
Liittynyt: Ke Tammikuu 2. 17:26:44 2002

Viesti Kirjoittaja KtK » Pe Syyskuu 17. 0:00:05 2004

Kova karstottuminen parantaa puristuspaineita ,mutta siihen ne edut sitten jääkin.

ukormi
Viestit: 8657
Liittynyt: Su Joulukuu 9. 2:28:56 2001
Paikkakunta: Joensuu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja ukormi » Pe Syyskuu 17. 0:04:31 2004

KtK kirjoitti:Kova karstottuminen parantaa puristuspaineita ,mutta siihen ne edut sitten jääkin.
Jep, kunnes lopulta männänrenkaat jää jumiin ja alkaa hillitön huohotus :D

Meinasitko Laze purkaa koko koneen osiksi?
#14
Chevrolet Corvette 1978 ( jopa melkein valmis )
Skoda Octavia RS TDI combi 2015

Laze
Viestit: 2507
Liittynyt: Ti Marraskuu 5. 14:39:27 2002
Paikkakunta: Uusimaa #813
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Laze » Pe Syyskuu 17. 8:52:28 2004

ukormi kirjoitti:
KtK kirjoitti:Kova karstottuminen parantaa puristuspaineita ,mutta siihen ne edut sitten jääkin.
Jep, kunnes lopulta männänrenkaat jää jumiin ja alkaa hillitön huohotus :D

Meinasitko Laze purkaa koko koneen osiksi?
eli mitä ois niinku seuraavana tehtävänä? :?
Lasien tummennusta ja osien maalausta -
3M
Skype: Laze666

KtK
CRSC jäsen 2015
Viestit: 1835
Liittynyt: Ke Tammikuu 2. 17:26:44 2002

Viesti Kirjoittaja KtK » Pe Syyskuu 17. 9:41:30 2004

Ainakin se turbo kondikseen ja seokset kuntoon. Jostain saa ostaa bensan joukkoon laitettavaa karstanpoistoainetta. Mulla ei ole noista kokemusta ,mutta aineen lupaukset oli kovat. Joskus aikoinaan lueskelin tollasen mainoslehdykän.

Sitten on nämä kyseenalaiset poppakonstit ,jotka voivat olla koneelle epäterveellisiä ja tehosta ei tietoa. Starttisuihketta imuun ,vesisuihkua perään.

Ja tietenkin moottoritiellä karstanpoistoa ,mikä ei tee hyvää ,jos kone on todella karstottunut.

Nämä tuli mieleen ilman koneen purkua ajatellen.

Laze
Viestit: 2507
Liittynyt: Ti Marraskuu 5. 14:39:27 2002
Paikkakunta: Uusimaa #813
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Laze » Pe Syyskuu 17. 9:58:22 2004

KtK kirjoitti:Ainakin se turbo kondikseen ja seokset kuntoon. Jostain saa ostaa bensan joukkoon laitettavaa karstanpoistoainetta. Mulla ei ole noista kokemusta ,mutta aineen lupaukset oli kovat. Joskus aikoinaan lueskelin tollasen mainoslehdykän.

Sitten on nämä kyseenalaiset poppakonstit ,jotka voivat olla koneelle epäterveellisiä ja tehosta ei tietoa. Starttisuihketta imuun ,vesisuihkua perään.

Ja tietenkin moottoritiellä karstanpoistoa ,mikä ei tee hyvää ,jos kone on todella karstottunut.

Nämä tuli mieleen ilman koneen purkua ajatellen.
kiitoksia.. taas ollaan viisaampia.. joku joka tietää vois ilmottaa paikan mistä saa tota kamaa, jos on kokemusta jne.
Lasien tummennusta ja osien maalausta -
3M
Skype: Laze666

PasiZ
Viestit: 1033
Liittynyt: Pe Tammikuu 24. 15:12:20 2003
Paikkakunta: Salo, #480
Viesti:

Viesti Kirjoittaja PasiZ » Pe Syyskuu 17. 12:27:01 2004

Laze kirjoitti:
KtK kirjoitti:Ainakin se turbo kondikseen ja seokset kuntoon. Jostain saa ostaa bensan joukkoon laitettavaa karstanpoistoainetta. Mulla ei ole noista kokemusta ,mutta aineen lupaukset oli kovat. Joskus aikoinaan lueskelin tollasen mainoslehdykän.

Sitten on nämä kyseenalaiset poppakonstit ,jotka voivat olla koneelle epäterveellisiä ja tehosta ei tietoa. Starttisuihketta imuun ,vesisuihkua perään.

Ja tietenkin moottoritiellä karstanpoistoa ,mikä ei tee hyvää ,jos kone on todella karstottunut.

Nämä tuli mieleen ilman koneen purkua ajatellen.
kiitoksia.. taas ollaan viisaampia.. joku joka tietää vois ilmottaa paikan mistä saa tota kamaa, jos on kokemusta jne.
Fortea myyvistä liikkeistä...
Ford Sierra 2.0 iS turbo IC
Ford Ka ;)
Fun is not a straight line

Vastaa Viestiin