BDA vs. RS levikkeet

Keskustelu liittyen vanhempaan Ford kalustoon.

Valvoja: CRSC Hallitus

_pexi
Viestit: 474
Liittynyt: Ke Toukokuu 28. 0:30:33 2003
Paikkakunta: Ulvila

BDA vs. RS levikkeet

Viesti Kirjoittaja _pexi » Ke Maaliskuu 3. 22:58:30 2004

Autoracing myy kahdenlaisia lasikuitu levikkeitä välikoteloon:

levikesarja BDA (ulkokiinnitteinen).. 91,00
levikesarja RS (ulkokiinnitteinen).... 79,00

Millainen ulkonäköero noilla on, jos vaikka kuva olisi näyttää ? Joku kyseisiä autoracingiltä ostanut osaa varmaan kertoa mitenkä pahoja "räiskäleitä" ovat, saisiko kenties kohtuullisella työllä nätin näkösiksi ihan katuautoon ?
escort II -78
taunus III -82
fiesta xr2i zetec -91

Brenda
Viestit: 3111
Liittynyt: Ke Maaliskuu 13. 23:22:06 2002
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Brenda » Ke Maaliskuu 3. 23:08:22 2004

BDA

RS sisäpuolisella kiinnityksellä (eli ruuvit jää levikkeen sisään piiloon)

etuspoilerit myos erilaiset BDA ja RS sarjoissa.
RS- sarjasta olemassa myös hieman erilainen versio, missä etulevikkeen takaosa "sirompi"

BDA- levikkeistä useampaa erilaista sarjaa. tarmac (leveämmät) ja Monte Carlo (leveimmät).
sitten on myös Zakspeedin yks versio, zakspeedillä on myös ne kokokyljen x-pack tyyliset pullistukset.
Viimeksi muokannut Brenda, Ke Maaliskuu 3. 23:45:35 2004. Yhteensä muokattu 6 kertaa.

Kapi
Viestit: 9
Liittynyt: Ma Huhtikuu 7. 18:46:01 2003
Paikkakunta: Pori

Viesti Kirjoittaja Kapi » Ke Maaliskuu 3. 23:09:08 2004

Ei näy sivu :(
EDIT: Nyt näkyy :D
Ford Sierra 2.0 ohhoijaa
Jäsen #658

_pexi
Viestit: 474
Liittynyt: Ke Toukokuu 28. 0:30:33 2003
Paikkakunta: Ulvila

Viesti Kirjoittaja _pexi » Ke Maaliskuu 3. 23:17:23 2004

Kiitoksia, kiitoksia... Sehän selkis nopeesti :) Kellään ideoita miten tuollaisia kannattais sovitella kiinni ? Poppareilla kii ja lasikuitua päälle ? :D
escort II -78
taunus III -82
fiesta xr2i zetec -91

fomoco3
Viestit: 2101
Liittynyt: La Toukokuu 24. 10:55:43 2003
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja fomoco3 » Ke Maaliskuu 3. 23:59:33 2004

Ralliautoissa(lue kaatoautoissa) popparit ja vähän liimamassaa väliin...katuautoon voi sitten laitella jo kunnon pakkelit ja lasikuidut että saa saumat näkymättömiin
Projektit

"pitää olla melko vakio bemari että vetää eelle"

BDG
Viestit: 220
Liittynyt: Ke Kesäkuu 18. 21:05:44 2003
Paikkakunta: Jämsä

Viesti Kirjoittaja BDG » To Maaliskuu 4. 19:00:01 2004

Mites noissa Autoracing:in BDA:n levikkeissä se sivureuna. Onko "pystysuorassa" klo 12 kohdalla,kun aika monissa välikopissa nakyy semmoset missä se reuna kääntyy rumasti (omasta mielestä) sisäänpäin
RapajuoppoPutkiMies*469*

Brenda
Viestit: 3111
Liittynyt: Ke Maaliskuu 13. 23:22:06 2002
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Brenda » To Maaliskuu 4. 19:08:48 2004

BDG kirjoitti:Mites noissa Autoracing:in BDA:n levikkeissä se sivureuna. Onko "pystysuorassa" klo 12 kohdalla,kun aika monissa välikopissa nakyy semmoset missä se reuna kääntyy rumasti (omasta mielestä) sisäänpäin
et ole ainoa joka paheksuu pystyosan kallistusta :?

BDG
Viestit: 220
Liittynyt: Ke Kesäkuu 18. 21:05:44 2003
Paikkakunta: Jämsä

Viesti Kirjoittaja BDG » To Maaliskuu 4. 19:12:14 2004

Brenda kirjoitti:
BDG kirjoitti:Mites noissa Autoracing:in BDA:n levikkeissä se sivureuna. Onko "pystysuorassa" klo 12 kohdalla,kun aika monissa välikopissa nakyy semmoset missä se reuna kääntyy rumasti (omasta mielestä) sisäänpäin
et ole ainoa joka paheksuu pystyosan kallistusta :?
Juuri tuon takia kallistuu alumiini levikkeisiin Lontoon maasta
RapajuoppoPutkiMies*469*

BDG
Viestit: 220
Liittynyt: Ke Kesäkuu 18. 21:05:44 2003
Paikkakunta: Jämsä

Viesti Kirjoittaja BDG » To Maaliskuu 4. 19:19:53 2004

Tuossa mukava Ja tarpeeks levee :D
RapajuoppoPutkiMies*469*

Brenda
Viestit: 3111
Liittynyt: Ke Maaliskuu 13. 23:22:06 2002
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Brenda » To Maaliskuu 4. 20:12:11 2004

halvin vaihtoehto on tietenkin tehdä ne itse pellistä, ei vaadi kovinkaan paljon peltisepän taitoja. ja lopputulos on sellainen kuin itse haluaa.

northwest
Viestit: 1322
Liittynyt: Ke Marraskuu 27. 17:28:24 2002
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja northwest » To Maaliskuu 4. 20:18:49 2004

Kiitos prenda,noiden sun kuvalinkkien takia saa taas vaihtaa alushousut...
Juuri tänään työkaveri sanoi tuttavallaan olevan MK1 esko myytävänä projektiksi,muuten orkkis paitsi että on 1600 kent nokalla.Nyt vaan täytyy ottaa rauhoittavia ettei tulisi tehtyä "heräteostoksia" :wink:
Jäsen 403
ford fiesta 1.6 rwd -77(kilpuri,toistaiseksi telakalla)
Mitsu L200 4wd Magnum-07(kärrynveturi)
-ford on ainoa kilpa-auto.

fomoco3
Viestit: 2101
Liittynyt: La Toukokuu 24. 10:55:43 2003
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja fomoco3 » To Maaliskuu 4. 20:28:48 2004

northwest kirjoitti:Kiitos prenda,noiden sun kuvalinkkien takia saa taas vaihtaa alushousut...
Juuri tänään työkaveri sanoi tuttavallaan olevan MK1 esko myytävänä projektiksi,muuten orkkis paitsi että on 1600 kent nokalla.Nyt vaan täytyy ottaa rauhoittavia ettei tulisi tehtyä "heräteostoksia" :wink:
Nappaa ecstaasia ja osta pois... :wink:
Projektit

"pitää olla melko vakio bemari että vetää eelle"

northwest
Viestit: 1322
Liittynyt: Ke Marraskuu 27. 17:28:24 2002
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja northwest » To Maaliskuu 4. 20:39:25 2004

Perskutarallaa-älkää yllyttäkö,eka auto oli -74 escort 1.3 carnival red(rallyetyyliin kahdet lisävalot päälletysten eikä puskureita :roll: )....kaveri vieläkin muistelee kuinka meinas vetää mettään kun ekan kerran oli ratissa ja "huippuhyvät" rumpujarrut puolti "hieman".......-se olikin sellainen juppi,sillä oli täysin orkkis metallivärinen mk2 1600 sport oikein lewyjarruilla-tämä tapahtui -87 talvella.
Jäsen 403
ford fiesta 1.6 rwd -77(kilpuri,toistaiseksi telakalla)
Mitsu L200 4wd Magnum-07(kärrynveturi)
-ford on ainoa kilpa-auto.

Sammy
Ylläpitäjä

Viesti Kirjoittaja Sammy » To Maaliskuu 4. 22:24:25 2004

kertokaas mistä sais parhaat mk1 escon "sammakko levikkeet" niitäkin on ilmeisesti huonompia versioita liikkeellä.

northwest
Viestit: 1322
Liittynyt: Ke Marraskuu 27. 17:28:24 2002
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja northwest » To Maaliskuu 4. 22:31:55 2004

aidot peltiset(alumiiniset?) autoracingista taitaa olla ainoat oikeat,ainakin omasta mielesta ovat takalevikkeen osalta hieman erilaiset kuin suomessa esiintyvät kusilaituset versiot?
Jäsen 403
ford fiesta 1.6 rwd -77(kilpuri,toistaiseksi telakalla)
Mitsu L200 4wd Magnum-07(kärrynveturi)
-ford on ainoa kilpa-auto.

Sierraxr4x4
Viestit: 275
Liittynyt: To Marraskuu 28. 13:34:33 2002
Paikkakunta: Laihia

Viesti Kirjoittaja Sierraxr4x4 » To Maaliskuu 4. 22:33:08 2004

Sammy kirjoitti:kertokaas mistä sais parhaat mk1 escon "sammakko levikkeet" niitäkin on ilmeisesti huonompia versioita liikkeellä.
tuolla ainkin on ollut hyviä joskus muinoin!http://www.lautamakimotorsport.fi/
sierra xr4x4
escort mk1

Hectori
Viestit: 2567
Liittynyt: Ke Helmikuu 6. 17:42:33 2002
Paikkakunta: Mä missään asu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Hectori » To Maaliskuu 4. 22:34:35 2004

mä oon ajatellut joskus asentaa escortin 1koppaan 400mantan levikkeet. tulis varmaan aikas villin näköinen. kun joskus on tollaselle projektille aikaa vuosien päästä....

Brenda
Viestit: 3111
Liittynyt: Ke Maaliskuu 13. 23:22:06 2002
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Brenda » To Maaliskuu 4. 23:15:37 2004

Hectori kirjoitti:mä oon ajatellut joskus asentaa escortin 1koppaan 400mantan levikkeet. tulis varmaan aikas villin näköinen. kun joskus on tollaselle projektille aikaa vuosien päästä....
toivottavasti sitä päivää ei tule :x

Hectori
Viestit: 2567
Liittynyt: Ke Helmikuu 6. 17:42:33 2002
Paikkakunta: Mä missään asu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Hectori » To Maaliskuu 4. 23:32:07 2004

Brenda kirjoitti:
Hectori kirjoitti:mä oon ajatellut joskus asentaa escortin 1koppaan 400mantan levikkeet. tulis varmaan aikas villin näköinen. kun joskus on tollaselle projektille aikaa vuosien päästä....
toivottavasti sitä päivää ei tule :x
äläh ny heti tyrmää. :lol:

voisihan se näyttää hyvältäkin.

Sierraxr4x4
Viestit: 275
Liittynyt: To Marraskuu 28. 13:34:33 2002
Paikkakunta: Laihia

Viesti Kirjoittaja Sierraxr4x4 » To Maaliskuu 4. 23:45:28 2004

ei opelia voorttiin, mut toisinpäin kyllä :lol:
sierra xr4x4
escort mk1

Sammy
Ylläpitäjä

Viesti Kirjoittaja Sammy » Pe Maaliskuu 5. 7:30:13 2004

muistelin joskus kyselleeni pelitisiä mk1 escon levikkeitä, 4000mk sarja, :shock: lasikuituset saa 70 eurol. täytynee hommaa lasikuituset ja kokeilla parannella niitä.

Black Mk1
Viestit: 9
Liittynyt: Ke Tammikuu 22. 16:39:04 2003

Viesti Kirjoittaja Black Mk1 » Pe Maaliskuu 5. 11:05:09 2004

[PeXi] kirjoitti:Kiitoksia, kiitoksia... Sehän selkis nopeesti :) Kellään ideoita miten tuollaisia kannattais sovitella kiinni ? Poppareilla kii ja lasikuitua päälle ? :D
Ittellä ainaki on menossa paikalleen silleen et "popparoin" levikkeen pellin sisäpuolelle. Jos sais etes pikkasen viksummasti ja vähemmällä pakkeli määrällä kitattua. Puhun nyt siis mk1:sen sammakko levikkeistä, mutta miksei sitä voisi soveltaa välikuoriseenki.

Sammy
Ylläpitäjä

Viesti Kirjoittaja Sammy » Pe Maaliskuu 5. 16:56:03 2004

muistelin että saa tehtyä aika hienot levikkeet mk1 escoon kun laittaa taakse samat mitkä eteenkin, meni muistaakseni vasemman puolen etu taakse oikealle ja päin vastoin. tulee hieman siistimmän näköinen.
on joku teini pilannut meiän kylällä hienot mk1 escon levikkeet vanhalla coupe DX:llä. :shock:

Ilkka_H
Viestit: 3621
Liittynyt: Ma Joulukuu 10. 15:04:55 2001
Paikkakunta: Espoo
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Ilkka_H » Pe Maaliskuu 5. 20:33:44 2004

Ei paljoa kannata alkaa kittailemaan lasikuitulevikkeitä kun ne on niiin paksut. Kittiä menee auton painon verran ja duunia saa vääntää oikein ylitöinä. Nimimerkillä yhden välikopan jo raiskannut. Olis pitänyt jättää popparit vain pintaan ja sillä hyvä. Alulevikkeet saakin jo sitten tehtyä kunnollisiksi kun ne istuu muotoihinkin, toisinkuin noi kirveellä veistetyt lasikuitu versiot.
#6
Escort -75

Sammy
Ylläpitäjä

Viesti Kirjoittaja Sammy » Pe Maaliskuu 5. 20:59:45 2004

juuh, no meinasin ton kitin jättää vähemmälle, ja käyttää lisää lasikuitua muotoiluun. vaikee vaan saada tarttumaan p.hartsiin uusi lasikuitu.

RS 78
Viestit: 135
Liittynyt: Ma Tammikuu 12. 23:11:14 2004
Paikkakunta: keskisuomi

Viesti Kirjoittaja RS 78 » Pe Maaliskuu 5. 21:09:03 2004

Niin ja katsastus setä tykkää että 10 cm levitystä vaan auton leveyteen elikkä 5 per puoli.Kumi tiiviste levikken reunassa peltiä vasten on joissain ihan yes.
Minäkö, en se ollut minä.

paperman
Viestit: 1699
Liittynyt: Pe Heinäkuu 11. 16:53:02 2003
Paikkakunta: Muikkukukko #496

Viesti Kirjoittaja paperman » Pe Maaliskuu 5. 21:59:40 2004

Sammy kirjoitti:muistelin että saa tehtyä aika hienot levikkeet mk1 escoon kun laittaa taakse samat mitkä eteenkin, meni muistaakseni vasemman puolen etu taakse oikealle ja päin vastoin. tulee hieman siistimmän näköinen.
on joku teini pilannut meiän kylällä hienot mk1 escon levikkeet vanhalla coupe DX:llä. :shock:
Ja meillä päin oli joskus Mk2 kilpa-esco sammakkolevikkeillä! Ei ollu järin kaunis näky! :cry:
Ford Escort RS2000 mk2 Rf
Ford Mondeo 2.0 Stw Ghia -03
http://www.valkonenracing.com

Varkauden työttömät Ry (Vitun Karvinen...)
Inkilänmäen AikamiesPoikamiehet Ry (Oma moka...)

Epäonnistumisen vaara on suurin, kun kyvytön neuvoo halutonta tekemään tarpeetonta!

northwest
Viestit: 1322
Liittynyt: Ke Marraskuu 27. 17:28:24 2002
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja northwest » Pe Maaliskuu 5. 22:44:51 2004

Yhden ei vanhankoppaisen tiedän missä "sammakkolevikkeet" on sopinut hyvin koriin on ollut Vähämäen Jukan sprinttiauto CityKadetti.-varsin hyvin vielä kulkikin 8) -Yleensä vielä kunnon sikalinkussa ovi edellä :roll: .
Jäsen 403
ford fiesta 1.6 rwd -77(kilpuri,toistaiseksi telakalla)
Mitsu L200 4wd Magnum-07(kärrynveturi)
-ford on ainoa kilpa-auto.

L@RE
Ylläpitäjä

Viesti Kirjoittaja L@RE » Pe Maaliskuu 5. 22:58:39 2004

Jep, Vähämäen Kadettiin, jossa tosiaan vetoja, kävi hyvin Esen levikkeet
Muistaako kukaan Kakriaisen F-ryhmän Datsun-2d-mikälie-mallia, se vaalean vihreä, siinä oli myös MK1-levikkeet. Istuivat kyllä yllättävän hyvin.

Black Mk1
Viestit: 9
Liittynyt: Ke Tammikuu 22. 16:39:04 2003

Viesti Kirjoittaja Black Mk1 » La Maaliskuu 6. 13:33:39 2004

Dii no faktahan se on et lasikuituset sammakko ym levikkeet on hanurista.
Mut ku hintaero on niin roima verrattuna peltisiin(a' n.250 egeä kpl mk1:seen) että kyllä sitä köyhä opiskelija harrastaa mieluummin vaivan näölllä ku rahalla koska rahaa ei ole. Täytyypäs jatkaa värkkäystä jos vaikka sais voortin ajoon ens kesäksi. 8)

Samil
Ylläpitäjä

Viesti Kirjoittaja Samil » Su Syyskuu 12. 19:27:02 2004

Brenda kirjoitti:BDA

RS sisäpuolisella kiinnityksellä (eli ruuvit jää levikkeen sisään piiloon)

.
Kukahan noita myy, siis sisäpuolisella kiinnityksellä ? Ja onko toimivaa linkkiä kuvaan ?

fomoco3
Viestit: 2101
Liittynyt: La Toukokuu 24. 10:55:43 2003
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja fomoco3 » Ma Syyskuu 13. 15:50:29 2004

Mutta tosimies tekee itse.. :wink:
Eestä
ja
Takkaa
Projektit

"pitää olla melko vakio bemari että vetää eelle"

Brenda
Viestit: 3111
Liittynyt: Ke Maaliskuu 13. 23:22:06 2002
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Brenda » Ma Syyskuu 13. 16:34:12 2004

Kukahan noita myy, siis sisäpuolisella kiinnityksellä ? Ja onko toimivaa linkkiä kuvaan ?
no tuossa ainakin kuva
http://www.rsownersclub.co.uk/xpack/DSCN0227.JPG

sprint
Viestit: 592
Liittynyt: Ke Maaliskuu 6. 13:04:29 2002

Viesti Kirjoittaja sprint » Ti Syyskuu 14. 14:06:46 2004

Miten nämä levikkeet eroaa keskenään? Harmaassa jotenkin sulavampi linjaiset.

http://www.cosworthrsclub.com/kuvagalle ... ric44.html

http://www.cosworthrsclub.com/kuvagalle ... ric46.html
#736

escort mk1 4x4 cosworth 440hv, 510Nm, 1.5Bar

MASter
Viestit: 751
Liittynyt: Ke Huhtikuu 3. 10:50:34 2002
Paikkakunta: Kuopio

Viesti Kirjoittaja MASter » Ti Syyskuu 14. 14:46:45 2004

sprint kirjoitti:Miten nämä levikkeet eroaa keskenään? Harmaassa jotenkin sulavampi linjaiset.

http://www.cosworthrsclub.com/kuvagalle ... ric44.html

http://www.cosworthrsclub.com/kuvagalle ... ric46.html
Sinivalkeessahan on ihan tavan sammakkolevikkeet kun taas tossa harmaassa kaunokaisessa on jotki "entisajan ratalevikkeet"... (kaite juurikin tohon ratakäyttöön väännelty vuonna kuuskymmentä jotain...) Tarkemmin en osaa noista toisista sanoo. :?
Joku muu jatkakoon ->
..:: Escort 2.0 '75 :: Xsara VTR '03 ::..

jjs
Viestit: 6490
Liittynyt: To Maaliskuu 14. 19:56:45 2002
Paikkakunta: Nummela

Viesti Kirjoittaja jjs » Ti Syyskuu 14. 20:43:44 2004

Kemiläisen vanhassa on alunperin samanlaiset kuin tuossa toisessakin, on vaan jatkettu jossain kohden "syvemmiksi" alhaalta a la Zakspeed.
Sierra RS Cosworth mkI Gr.A & Escort Mexico -73
GT40 mkI Competition Coupe FIA-HTP & Road Coupe

pau
Viestit: 325
Liittynyt: Ti Toukokuu 13. 13:57:41 2003
Paikkakunta: Salo

Viesti Kirjoittaja pau » To Syyskuu 16. 14:54:40 2004

Onkos hajua kuka tekee mk1 :seen lasikuituluukkuja ? Joskus jossainkohtaa näillä areenoilla joku mainosti, mutta on sittemmin hävinnyt tiedot...

Tietääkö kukaan, onko noita mk1 kusilaitu BDA malleja enempi levittäviä, kun tuli tilaongelmia. Vakio 13" 165 fillarit raapii levikkeitä takapäässä, ja pitäisi pistää vielä 8" vanteet. Taitaa se Sierran akseli olla sittenkin aika leviä...

p.
Anglia 105E -67, Escort mk1 -73, Escort mk1 4D -74, Sierra Cosworth 4WD -90, F-150 4x4 XLT Lariat, Mondeo STW -03

cossy
Viestit: 1313
Liittynyt: Ti Elokuu 6. 18:47:45 2002
Paikkakunta: pääkaupunkiseutu

Viesti Kirjoittaja cossy » Ke Toukokuu 3. 22:35:10 2006

Nostetaan aihetta hieman. Onko kukaan lähiaikoina laittanut noita autoracingin bda levikkeitä välikoppaan? Takakaaret istuu ihan ok mutta noi etulevikkeet ei istu sitten yhtään. Etuosasta törröttää aivan törkeesti ja sit tulee törkeä jännitys ulospäin jolloin sitten seuraus on jossain vaiheessa se että se repee irti korista. Onko kellään tietoa onko noi muuallakin noi saatanan huonosti kopioituja/tehtyjä?
Escort mk2tic
Vw Golf R -18
Ex:Focus wagon - 06
Ex: Toyota corolla stw -03
Ex: Focus ecoboost -16
Ex:Sierra Cosworth 4wd
Ex:Lada 1200 "Super"->Keinäsellä
Ex: baijeri E30
ex:VW Golf TSI 08
ex Focus ecoboost -13

Essoblue
Viestit: 61
Liittynyt: To Maaliskuu 3. 19:40:14 2005
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Essoblue » To Toukokuu 4. 10:12:28 2006

Mulla on asiallisen malliset kuttaperkalevikkeet joutilaana.
Jäi kun sain peltiset käsiini.

Tarjouksia.

Matkahuolto tai suurhelsingin alueella voin vaikka tuoda.

Arto

040-7358481

cossy
Viestit: 1313
Liittynyt: Ti Elokuu 6. 18:47:45 2002
Paikkakunta: pääkaupunkiseutu

Viesti Kirjoittaja cossy » To Toukokuu 4. 14:40:19 2006

Essoblue kirjoitti:Mulla on asiallisen malliset kuttaperkalevikkeet joutilaana.
Jäi kun sain peltiset käsiini.

Tarjouksia.

Matkahuolto tai suurhelsingin alueella voin vaikka tuoda.

Arto

040-7358481
Millaset mahtaa olla kuttaperkalevikkeet?
Escort mk2tic
Vw Golf R -18
Ex:Focus wagon - 06
Ex: Toyota corolla stw -03
Ex: Focus ecoboost -16
Ex:Sierra Cosworth 4wd
Ex:Lada 1200 "Super"->Keinäsellä
Ex: baijeri E30
ex:VW Golf TSI 08
ex Focus ecoboost -13

Jallu
CRSC hallitusjäsen
Viestit: 6559
Liittynyt: Ti Kesäkuu 25. 11:25:15 2002
Paikkakunta: Helsinki..... #54

Viesti Kirjoittaja Jallu » To Toukokuu 4. 15:35:55 2006

Kuttaperkka = lujitemuovi

Rytinä
Viestit: 186
Liittynyt: Su Maaliskuu 30. 15:29:23 2003
Paikkakunta: Joensuu

Viesti Kirjoittaja Rytinä » Pe Toukokuu 5. 22:40:14 2006

cossy kirjoitti:Nostetaan aihetta hieman. Onko kukaan lähiaikoina laittanut noita autoracingin bda levikkeitä välikoppaan? Takakaaret istuu ihan ok mutta noi etulevikkeet ei istu sitten yhtään. Etuosasta törröttää aivan törkeesti ja sit tulee törkeä jännitys ulospäin jolloin sitten seuraus on jossain vaiheessa se että se repee irti korista. Onko kellään tietoa onko noi muuallakin noi saatanan huonosti kopioituja/tehtyjä?

Mä ostin omaani lapuan lasikuidusta bda levikkeet ja ne mun mielestä istuu aika hyvin paikoilleen ja ei irvota.
Bmw E46`02
Bmw E36 `96
Honda CBR 954 RR`02

TVR
Viestit: 1498
Liittynyt: Su Marraskuu 9. 10:32:38 2003
Paikkakunta: Laukaa
Viesti:

Viesti Kirjoittaja TVR » Pe Toukokuu 5. 23:28:15 2006

Rytinä kirjoitti:
cossy kirjoitti:Nostetaan aihetta hieman. Onko kukaan lähiaikoina laittanut noita autoracingin bda levikkeitä välikoppaan? Takakaaret istuu ihan ok mutta noi etulevikkeet ei istu sitten yhtään. Etuosasta törröttää aivan törkeesti ja sit tulee törkeä jännitys ulospäin jolloin sitten seuraus on jossain vaiheessa se että se repee irti korista. Onko kellään tietoa onko noi muuallakin noi saatanan huonosti kopioituja/tehtyjä?

Mä ostin omaani lapuan lasikuidusta bda levikkeet ja ne mun mielestä istuu aika hyvin paikoilleen ja ei irvota.
Mäkin laitoin nuo lapuan lasikuidun levikkeet eskoon ja kuumailmapuhaltimella kun lämmitteli niin sai pakotettua ne hyvin istumaan.
Mutta kittiähän niihin on pakko laittaa että saa ne siistix.
Kuviakin on asennuksista tuolla http://www.tvracing.net/?Katu-esko
ja tuolla http://www.tvracing.net/galleria/index. ... 6&page=all
Etulevikkeiden reunuksen laitoin loksun sisäpuolelle.

Pikkupoeka
Viestit: 75
Liittynyt: La Kesäkuu 4. 16:39:33 2005
Paikkakunta: Leppis

Viesti Kirjoittaja Pikkupoeka » Su Toukokuu 7. 1:35:06 2006

cossy kirjoitti:Nostetaan aihetta hieman. Onko kukaan lähiaikoina laittanut noita autoracingin bda levikkeitä välikoppaan? Takakaaret istuu ihan ok mutta noi etulevikkeet ei istu sitten yhtään. Etuosasta törröttää aivan törkeesti ja sit tulee törkeä jännitys ulospäin jolloin sitten seuraus on jossain vaiheessa se että se repee irti korista. Onko kellään tietoa onko noi muuallakin noi saatanan huonosti kopioituja/tehtyjä?
Itse asentelin tuossa talvella autoracingista ostetut bda:t. Takalevikkeet istuivat todella hyvin, mutta etulevikkeitä sai painaa etureunasta reippaasti että sai peltiin kiinni. Lapuan lasikuidusta ostettua etuspoileria taas sai vääntää ihan hullunlailla että sen sai menemään kunnolla levikkeiden päälle ja tarpeeksi ylös. Kyllä se kiinni pysyy sikakitin ja poppareiden voimalla. Etulokarista vain ei voi enää nostaa autoa kun tuppaa lokari antamaan periksi pokkauksen yläpuolelta (kohta missä levike tulee ylimmäksi) nm.kahdessa lokarissa monttu tuossa kohtaa..
Ford Capri II
Ford Escort mk2

jjs
Viestit: 6490
Liittynyt: To Maaliskuu 14. 19:56:45 2002
Paikkakunta: Nummela

Viesti Kirjoittaja jjs » Su Toukokuu 7. 16:57:04 2006

Pikkupoeka kirjoitti:Etulokarista vain ei voi enää nostaa autoa kun tuppaa lokari antamaan periksi pokkauksen yläpuolelta (kohta missä levike tulee ylimmäksi) nm.kahdessa lokarissa monttu tuossa kohtaa..
Tässä syy miksi kannattaa tehdä 1-1,5cm kanttaus lokkarin reunaan leikkauksen jälkeen, tulee jopa vahvempi kuin alunperin.
Sierra RS Cosworth mkI Gr.A & Escort Mexico -73
GT40 mkI Competition Coupe FIA-HTP & Road Coupe

Eemeli
Viestit: 422
Liittynyt: Ti Maaliskuu 9. 15:10:53 2004
Paikkakunta: Lappi/Simo
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Eemeli » Ke Toukokuu 31. 4:18:42 2006

Ilkka_H kirjoitti:Ei paljoa kannata alkaa kittailemaan lasikuitulevikkeitä kun ne on niiin paksut. Kittiä menee auton painon verran ja duunia saa vääntää oikein ylitöinä. Nimimerkillä yhden välikopan jo raiskannut. Olis pitänyt jättää popparit vain pintaan ja sillä hyvä. Alulevikkeet saakin jo sitten tehtyä kunnollisiksi kun ne istuu muotoihinkin, toisinkuin noi kirveellä veistetyt lasikuitu versiot.
Just tänää tuli tuos kaverille mun tilauksen yhteydes BDA kuituset levikkeet. Sanoisin et koin positiivisen yllätyksen laadun suhteen. Eikä se nyt kyllä ollu se reuna kuin balttiarallaa korkeintaan 2mm paksua... muualta tais olla vahvempaa. joten kyl sen saa varmaa kitilläkin peittoon aika kivasti... ku ei ny kuitenkaa niit niittei sinne jätä paikallee.

Ja tilaus paikka oli muuten Autoracing.

Sekin tuos kävi mieles et mite jos siihe reunaa vetäis pokkarilla taitoksen kuten esim. kaarien vaihdos tehdään... sais jo sillä aika lähelle alkuperäistä kyljen tasoa.
Jäsen #1342

-Escort II 2.0TiC -79
-Mondeo 1.8i -99

jtk
Viestit: 1069
Liittynyt: Ke Maaliskuu 13. 18:34:12 2002
Paikkakunta: Seinäjoki
Viesti:

Viesti Kirjoittaja jtk » Su Heinäkuu 9. 18:28:23 2006

RS 78 kirjoitti:Niin ja katsastus setä tykkää että 10 cm levitystä vaan auton leveyteen elikkä 5 per puoli.Kumi tiiviste levikken reunassa peltiä vasten on joissain ihan yes.
allekirioottaneen uudessa perheenjäsenessä kyseisen kaltaisesti kiinni..lienee paree ettei kitin kans leiki..tää classissi aihe on nii uus juttu ett oppia ikäkaikki,mut mistäpä parhaiten saa oppia kuin oman kerhomme sivuilta..ja autostakin saan piakkoin kuvat ja faktat Jäsenauto-osioon
"Autosi..kulki..vastapestynä nopeammin,paremmin ja tasaisemmin"
BMW E60 535 d M-sport

Vastaa Viestiin