2.0 esco cossun koneella

Keskustelu liittyen vanhempaan Ford kalustoon.

Valvoja: CRSC Hallitus

Hectori
Viesti:

2.0 esco cossun koneella

Viesti Kirjoittaja Hectori » Ti Marraskuu 18. 0:21:31 2003

onko kenellään vanhakoppasta jossa on 2.0 OHC kone cosan kannella ja ilman turboa. mitä muutoksia siihen oikein vaadittiin? saiko tota rs2000 mallia käyttää vertailumallina? äkkiseltään kuvittelisin että ei tossa kovin kummoisia ongelmia pitäisi tulla eteen, mutta jos jollain täällä on tollainen auto niin varmaan osaa kertoa. muuten tarttee soittaa leimakonttorille.<br><br>joo aiheesta varmaan on ollut puhetta mutta mä en löytänyt muutakuin turbon kanssa olevia aiheita ja nimenomaan vapaastihengittävän kohdalla asia kiinnostaa.
Jos ei ole pannussa painetta, ei pilli vihellä.

Brenda
Viesti:

Re:2.0 esco cossun koneella

Viesti Kirjoittaja Brenda » Ti Marraskuu 18. 0:32:10 2003

[quote author=Hectori link=board=8;threadid=16832;start=0#126262 date=1069107691]<br>onko kenellään vanhakoppasta jossa on 2.0 OHC kone cosan kannella ja ilman turboa. mitä muutoksia siihen oikein vaadittiin? saiko tota rs2000 mallia käyttää vertailumallina? äkkiseltään kuvittelisin että ei tossa kovin kummoisia ongelmia pitäisi tulla eteen, mutta jos jollain täällä on tollainen auto niin varmaan osaa kertoa. muuten tarttee soittaa leimakonttorille.<br><br>joo aiheesta varmaan on ollut puhetta mutta mä en löytänyt muutakuin turbon kanssa olevia aiheita ja nimenomaan vapaastihengittävän kohdalla asia kiinnostaa. <br>[/quote]<br>kannen vaihto rinnastetaan moottorin vaihtoon...<br>kattelepa tuosta classic todistukset jutusta noita tehokkaimpia vertailumoottoreita ja lisää siihen 20%.<br>sitten käytät sen cossukansiviritelmän tehopenkissä ja säädät tehon alle 138 hevosta, niin menee muutoskatsastuksella. 9" jarrut taakse ja etupäähän normaalit rs muutokset.....

Hectori
Viesti:

Re:2.0 esco cossun koneella

Viesti Kirjoittaja Hectori » Ti Marraskuu 18. 0:38:54 2003

kiitoksia. tämäpä kävi nopeasti.
Jos ei ole pannussa painetta, ei pilli vihellä.

Vastaa Viestiin