ford ohc kanne lasku

Keskustelua autoilusta ja kaikesta Fordeihin liittyvästä.

Valvoja: CRSC Hallitus

jake_90v
Viestit: 2
Liittynyt: Ke Lokakuu 26. 12:48:08 2016

ford ohc kanne lasku

Viesti Kirjoittaja jake_90v » Su Marraskuu 20. 13:06:59 2016

moro kyseessä olisi ohc turbon kanne lasku edellistä kantta oli puotettu 3mm nyt uus kansi tulossa kannattaako laskea vai onko siitä pikeminkin haittaa ?

bomble
Viestit: 314
Liittynyt: Pe Marraskuu 29. 11:33:41 2013

Re: ford ohc kanne lasku

Viesti Kirjoittaja bomble » Ma Marraskuu 21. 11:31:54 2016

jake_90v kirjoitti:moro kyseessä olisi ohc turbon kanne lasku edellistä kantta oli puotettu 3mm nyt uus kansi tulossa kannattaako laskea vai onko siitä pikeminkin haittaa ?
Riippuu mitä sä haluat saada sillä laskulla aikaseks? Puristuksia sillä saa puljattua mutta mäkin hain uusien mäntien ja veivien myötä puristukset mieluisiks koskematta kanteen turhaan. Eli mitä siltä koneelta haetaan ja millasista se palikoista se tehdään?

kortti
Viestit: 4
Liittynyt: Ke Lokakuu 12. 23:46:15 2016

Re: ford ohc kanne lasku

Viesti Kirjoittaja kortti » Ma Marraskuu 21. 22:23:06 2016

Mitkä männät tulee (2wd, 4wd etc...) 2wd palotila n. 16cc ja 4wd n.20cc.
Mikä poraus, tuskin std (91,5 92 )
Kansi ( 2.0 1.6 ) 2.0 n.49cc... 1.6 muistaakseni 38cc?? 2.0is kansi kanavat viritys ystävällisemmät.
Lohkotaso, paljonko mäntä tulee yli lohkotason, paljetila niin sanotusti.

Esim. Isku vakio 77mm
Poraus 91.5
4wd männät 20.1 cc
Is kansi 49cc josta 1mm pois mikä on turvallinen raja materiaalin poistossa ohc kannessa..( koneistajan mielipide) nyt n. 43-44cc
kansipahvi: reikä 92.5 paksuus 1.4mm puristettuna 1.25mm
Puristussuhde n. 8.3
mäntä yli tason 0,4mm

Mieti mitä puristussuhdetta lähdet hakemaan(käyttö, reagointi, kestävyys ym ym..., netissä on muutama puristussuhde laskuria millä voit kokeilla eri comboja.

Aksu
Viestit: 4147
Liittynyt: Pe Joulukuu 7. 20:27:24 2001
Paikkakunta: Turuus
Viesti:

Re: ford ohc kanne lasku

Viesti Kirjoittaja Aksu » Ti Marraskuu 22. 14:19:04 2016

1,6mm oli toisenssa paikassa viellä turvallinen. Sen jälkeen saattaa alkaa vesitilat notkahtamaan,tapuskohtaisesti.

Itse tehnyt useamman 4wd:n männillä ja 1-1,5mm kannen tiputuksella. Muutaman ihan vakio korkuisellakin.
Omakohtaisesti enemmin katsoisin että kanavat,ahdin,pakosarja sopivassa suhteessa toisiinsa niin tulee se mitä ennemmin haluaa kuin pelkkä puristussuhde pelkästään.
Focus 3d- 99 homemade rämä
Mk3 mondeo stw dailydriver
Focus 4d raatoracer

Vastaa Viestiin