Vähän historiaa noista:
ko. tyypin levikkeet olivat ensimmäiset "kourulevikkeet" jotka välikoppaan luokiteltiin ryhmään 2, ja materiaali oli pehmeää muovia, lähes kumimaista (mulla yksi tuollainen tallessa), kiinnitysreuna sisäpuolella, eli ei ollut pakollista maalata koria lainkaan asennettaessa. Finis code no 905 2880
Tehdasautoissa niitä käytettiin -75 ja -76.
Kuituisia kopioita sai 80- ja vielä 90-luvullakin mutta tällä vuosituhannella en ole nähnyt kuin ulkopuolisella kiinnitysreunalla (a la "BDA" 15" levikkeet) joka edellyttävät aikamoista kittaamista jos haluaa sileän kyljen. Tulee silti vähän kittipallotunnelmaa ja ratkeaa saumasta ennemmin tai myöhemmin.
Mutta.... Mitäs löysinkään, tosin hämää tuo "rears wide"
Ford Escort MK2 Works Arches with wide rears, Under arch fixing. Set of 4.
OUR PRICE £143.95
http://www.car-body-kit.co.uk/ford_escort_mk2.html
Tuolta löytyy myös mk1 ratapattilevikkeet, jopa koko lokkarit e & t.
Noissakin muoto hivenen hämää; ei ehkä ihan oikea muoto.
EDIT:
smith & deakin:
331 Works Arches (4) Internal Fitting Flange £152-25
http://www.smithanddeakin.co.uk/F-K.htm
On lähes pakko olla oikea tyyppi; 15" / bda -levikettä ei ole tehty koskaan sisäkiinnityksellä.