Kiekkamittari
Valvoja: CRSC Hallitus
-
- Viestit: 215
- Liittynyt: To Helmikuu 7. 17:00:26 2002
- Paikkakunta: Vantaa
Kiekkamittari
Kertokaas miksi minulla mk1 escortissa kierroslukumittari näyttää noin kaksi kertaa liikaa kierroksia, kuin todellisuudessa on? Ei viittiis ruuvata mitään kammottavaa erillistä mittaria kojelautaan, kun kerran mittaristossa on omakin...
Jäsen #245
Turbo-Escort -74
Focus ST
-
- Viestit: 2239
- Liittynyt: Su Marraskuu 24. 20:22:02 2002
- Paikkakunta: vantaa
- Viesti:
Re:Kiekkamittari
mittarin sisällä on säätö potikka, mikä on todenäkösesti "säätyny" itekseen tärinästä tai jostain.. ??? <br><br>melkee kandee avaa ja kattoo mitä se varvikello on syöny ;D
ei vauhtia, mutta vaarallisia tilanteita.
-
- Viestit: 215
- Liittynyt: To Helmikuu 7. 17:00:26 2002
- Paikkakunta: Vantaa
Re:Kiekkamittari
Ahaa, kiitoksia valaisusta, pitääpä avata ja tutkia potikka.
Jäsen #245
Turbo-Escort -74
Focus ST
-
- Viestit: 3621
- Liittynyt: Ma Joulukuu 10. 15:04:55 2001
- Paikkakunta: Espoo
- Viesti:
Re:Kiekkamittari
Se johtuu yksinkertaisesti siitä että samaa rundikelloa voi käyttää yleensä 4 / 6 ja 8 koneet. Jos sieltä on kytkin käännetty 8 koneen kohdalle niin silloin jengat tuplaantuu.
#6
Escort -75
Escort -75
-
- Viestit: 3111
- Liittynyt: Ke Maaliskuu 13. 23:22:06 2002
- Viesti:
Re:Kiekkamittari
kyseessä lienee kuitenkin auton alkuperäinen mittaristo? 4pientä/2isoa?<br>siitä on aika turha hakea edellämainittua kytkintä.<br>eikä orkkis mittaria kytketä puolan miinukseen vaan se haistelee impulsit +johdosta...<br><br>räjäytyskuva
-
- Viestit: 1438
- Liittynyt: Ma Tammikuu 7. 21:44:15 2002
- Paikkakunta: Mäntsälä
Re:Kiekkamittari
Mulla oli joskus johdot mittarin takana loopissa väärinpäin, josta seurasi tuplanäyttämä....<br><br>Kokeileppa