Scorppari cosan jakopää (BOB)

Mallikohtaiset keskustelun aiheet.

Valvoja: CRSC Hallitus

CosworthPower
Viestit: 1938
Liittynyt: Ma Tammikuu 30. 8:04:01 2006
Paikkakunta: Siinä se on turun ja salon välissä...
Viesti:

Scorppari cosan jakopää (BOB)

Viesti Kirjoittaja CosworthPower » Pe Joulukuu 19. 23:46:35 2008

Hakua koitin mut en löytänyt / osannut...

Toi jakopää remontti tulee nyt auttamatta eteen kun öljypohjasta löyty laahai, mutta tuhannen pillun palasina...
Ajatuksena on tehä toi remppa kone kiinni autossa, eli purkaan kaikki edestä pois (syylärit ym. mitkä edessäpäin vaikeuttavat hommaa)
Mahtaako olla ihan tuhoontuomittu ratkasu?
Noita osia vissiin saa paremmin kun boa koneelliseen mitä ymmärsin ainakin kesällä automaan varaosa myyjän puheista...

Ja sen verta aiheesta poiketen, et mitä kautta pitäs tulla öljynpaine anturalle piuha?
Ku en löydä koko piuhaa kun korkannut anturan paskaks...

Kokemuskia kaivataan...
Johan sen sanoi Henry Ford:"Se vaatii vain oikean asenteen." No multa puuttuu nyt asenne ja aika, eikä näin ollen ole Fordeja talossa...:cry:
#1349

olafu
Viestit: 4825
Liittynyt: To Syyskuu 4. 10:50:07 2003
Paikkakunta: Urjala

Re: Scorppari cosan jakopää (BOB)

Viesti Kirjoittaja olafu » Su Joulukuu 21. 18:05:54 2008

Tarttis se öljypohja saada sen verran irti, että sen laahaimen palat voi kaapia öljysihdistä ja öljypohjasta pois. Ketjun ja ohjaimet itsessään näyttäs kyllä pystyvän vaihtamaan kone paikallaan. Öljypohja voi olla pahempi homma irrottaa.

Sellanen kone tossa on, mutta ei valitettavasti ole autossa kiinni.
Jäsen #606

CosworthPower
Viestit: 1938
Liittynyt: Ma Tammikuu 30. 8:04:01 2006
Paikkakunta: Siinä se on turun ja salon välissä...
Viesti:

Re: Scorppari cosan jakopää (BOB)

Viesti Kirjoittaja CosworthPower » Su Joulukuu 21. 18:32:10 2008

olafu kirjoitti:Tarttis se öljypohja saada sen verran irti, että sen laahaimen palat voi kaapia öljysihdistä ja öljypohjasta pois. Ketjun ja ohjaimet itsessään näyttäs kyllä pystyvän vaihtamaan kone paikallaan. Öljypohja voi olla pahempi homma irrottaa.

Sellanen kone tossa on, mutta ei valitettavasti ole autossa kiinni.
Joo, mulla kyllä öljypohja on jo irti kun öljypumppua rupesin vaihtaan.Yllärinä vaan öljypohjalla noita laahaimen palasia...
Johan sen sanoi Henry Ford:"Se vaatii vain oikean asenteen." No multa puuttuu nyt asenne ja aika, eikä näin ollen ole Fordeja talossa...:cry:
#1349

CosworthPower
Viestit: 1938
Liittynyt: Ma Tammikuu 30. 8:04:01 2006
Paikkakunta: Siinä se on turun ja salon välissä...
Viesti:

Re: Scorppari cosan jakopää (BOB)

Viesti Kirjoittaja CosworthPower » Ma Joulukuu 22. 21:22:24 2008

Oli sitten vissiin viimeremontista jäänyt ne silput öljypohjaan kun kaikki ohjurit ainakin nyt näyttää olevan ehjät...Ainoastaan toi et kuskinpuolen kiristintä ei ole laukastu niin ihmetyttää... :shock:
Noh, huomeen tilaan tiivisteitä ja sit lyömään läjään taas...Aikun on kivaa tää... :cha
Johan sen sanoi Henry Ford:"Se vaatii vain oikean asenteen." No multa puuttuu nyt asenne ja aika, eikä näin ollen ole Fordeja talossa...:cry:
#1349

MouTine
Viestit: 9717
Liittynyt: Pe Joulukuu 7. 13:07:45 2001
Paikkakunta: Länsirannikon aikuisviihdekeskus
Viesti:

Re: Scorppari cosan jakopää (BOB)

Viesti Kirjoittaja MouTine » Ma Joulukuu 22. 21:26:23 2008

No on se ihan kivaa. Se on taas jakopääremppa tehty ja hinta pompsahti tonnilla.
Nykyiset:
'14 E500 Coupe

Ollut joskus:
'07 CL63 AMG V8
'04 Mondeo V6
'04 SLK55 AMG V8
'01 Maxima V6
'00 Passat V6
'99 S80 I6
'00 300M V6
'97 Lumina V6
'02 Omega V6
'97 Mondeo V6
'05 CLK55 AMG V8
'94 A8 V8
'00 CLK55 AMG V8
'92 850i V12
'96 Mustang SVT Cobra V8
'92 TownCar V8
'78 Capri V6 BOA Cosworth
'77 Capri V6

CosworthPower
Viestit: 1938
Liittynyt: Ma Tammikuu 30. 8:04:01 2006
Paikkakunta: Siinä se on turun ja salon välissä...
Viesti:

Re: Scorppari cosan jakopää (BOB)

Viesti Kirjoittaja CosworthPower » Ma Joulukuu 22. 21:37:33 2008

MouTine kirjoitti:No on se ihan kivaa. Se on taas jakopääremppa tehty ja hinta pompsahti tonnilla.
No olis sen kiristäjän voinut avata kyl ilman et joutuu koko paskan repiin auki...ku olis vaan tiennyt... :roll: :cha
Johan sen sanoi Henry Ford:"Se vaatii vain oikean asenteen." No multa puuttuu nyt asenne ja aika, eikä näin ollen ole Fordeja talossa...:cry:
#1349

Sierra XR
Viestit: 7975
Liittynyt: To Tammikuu 22. 21:07:18 2004
Paikkakunta: Lempäälä
Viesti:

Re: Scorppari cosan jakopää (BOB)

Viesti Kirjoittaja Sierra XR » Ma Joulukuu 22. 22:06:30 2008

Dokki-90 kirjoitti:
MouTine kirjoitti:No on se ihan kivaa. Se on taas jakopääremppa tehty ja hinta pompsahti tonnilla.
No olis sen kiristäjän voinut avata kyl ilman et joutuu koko paskan repiin auki...ku olis vaan tiennyt... :roll: :cha
no jos et olis purkanut sitä niin sieltä olisi ollut laahaimet ja kiristimet kuitenkin hajalla,eikös tää näin ole parempi?

autoharrastus kun nyt vaan on välillä semmosta että takaiskuja tulee,isompia ja pienempiä.

CosworthPower
Viestit: 1938
Liittynyt: Ma Tammikuu 30. 8:04:01 2006
Paikkakunta: Siinä se on turun ja salon välissä...
Viesti:

Re: Scorppari cosan jakopää (BOB)

Viesti Kirjoittaja CosworthPower » Ma Joulukuu 22. 22:21:54 2008

Sierra XR kirjoitti:
Dokki-90 kirjoitti:
MouTine kirjoitti:No on se ihan kivaa. Se on taas jakopääremppa tehty ja hinta pompsahti tonnilla.
No olis sen kiristäjän voinut avata kyl ilman et joutuu koko paskan repiin auki...ku olis vaan tiennyt... :roll: :cha
no jos et olis purkanut sitä niin sieltä olisi ollut laahaimet ja kiristimet kuitenkin hajalla,eikös tää näin ole parempi?

autoharrastus kun nyt vaan on välillä semmosta että takaiskuja tulee,isompia ja pienempiä.
Joo, pakkomyöntää, et paree näin...Ford:illa tehty 2006 toi venavaihto/ plaanaus, et ihme et jäänyt toi mäntä aukasemati...No mielummin näin kyllä, et uudet tiivisteet vaan ja mäntä auki ja kone läjään ja ajoon... :D 8)
Johan sen sanoi Henry Ford:"Se vaatii vain oikean asenteen." No multa puuttuu nyt asenne ja aika, eikä näin ollen ole Fordeja talossa...:cry:
#1349

Vastaa Viestiin