eli onko kaikissa cossuissa vakio turbossa pakoputken kiinnitys pultit m8 vai m10 pulteilla?
aloin ihmettelemään kun mulle myydyssä 2wd vakio turbossa on putken kiinnitys kierteet m8.
ar 48 lukee kyllä pakopesässä.
faktaa kaivataan!
cossun downpipen kiinnitys? m8 vai m10
Valvoja: CRSC Hallitus
-
-
kiitti infosta, tosiaan pisti asia silmään kun sain turbon ja pyörittelin pakopesää käsissä ja hoksasin että m8 kierteet. tähän asti näkemäni vakio turbot on ollut m10 kierteillä. mistähän numerosarjasta vois vielä tunnistaa turbon? eli turbo tuli mulle osina,pelkän pakopesän takia ostin.jjs kirjoitti:Yritetään:
Siipi M8 moottorinroon -noin- YBB 4000-4200.
Viimeiset siivet ja 2wd pappamallit M10.
pakopesä vissiin muuten sama sitten kuin uudemmissakin paitsi niitten kierteiden osalta?
-
- Viesti:
joo mulla on twinturbossani m8 ja m10 kierteiset pakopesät. Samat on muuten.hilteri kirjoitti:kiitti infosta, tosiaan pisti asia silmään kun sain turbon ja pyörittelin pakopesää käsissä ja hoksasin että m8 kierteet. tähän asti näkemäni vakio turbot on ollut m10 kierteillä. mistähän numerosarjasta vois vielä tunnistaa turbon? eli turbo tuli mulle osina,pelkän pakopesän takia ostin.jjs kirjoitti:Yritetään:
Siipi M8 moottorinroon -noin- YBB 4000-4200.
Viimeiset siivet ja 2wd pappamallit M10.
pakopesä vissiin muuten sama sitten kuin uudemmissakin paitsi niitten kierteiden osalta?
Sierra Twinturbo
Ford Focus sedan v6 st200 projekti
st200 sedan -00
Uutta kotisvun ulkoasua haetaan
Varoitus! Sisällän mysteeristen vikojen magneetin.Saattaa tarttua.
Perhekulkine Galaxy 2.0 riisseli ghia
Ford Focus sedan v6 st200 projekti
st200 sedan -00
Uutta kotisvun ulkoasua haetaan
Varoitus! Sisällän mysteeristen vikojen magneetin.Saattaa tarttua.
Perhekulkine Galaxy 2.0 riisseli ghia