Cosworthin kk-laakereiden lukitusurat?

Mallikohtaiset keskustelun aiheet.

Valvoja: CRSC Hallitus

glue
Viestit: 660
Liittynyt: Pe Joulukuu 7. 14:41:08 2001
Viesti:

Cosworthin kk-laakereiden lukitusurat?

Viesti Kirjoittaja glue » Ma Helmikuu 12. 12:38:54 2007

Mahtaako vakiona olla kummalla puolella? Pako vai imu? Ja onko tuolla edes mitään väliä?

Olen vaan kasailemassa konetta "eagle" kangilla ja tuli tuollainen juttu mieleen.

VesQ
Viestit: 1142
Liittynyt: Ma Elokuu 16. 18:20:59 2004
Paikkakunta: Hollola

Viesti Kirjoittaja VesQ » La Toukokuu 12. 0:38:44 2007

Kuin myös ihmettelin että kummin päin heittäisi mutta en niistä löytänyt edes väkisin mitään eroa/epäsymmetristä niin laitoin sitten loput 3 samoin päin kun ensimmäinen sattui menemään

Prkele ei vaan mahdu nuo eaglet pyörimään kun ottaa öpumpun imuputkeen kiinni 2 sylkyn kammen pultti ja samoin 1 kampi menee about 1.5mm päästä öljypumpusta

Taas joutuu rakentamaan sen öljyputken uusiksi prkele
Ohc siis kyseessä mutta kumminkin, joutunut jo jatkamaan kun piti öljypohjaa muokata escoon sopivaksi

edit:
Lukitusurista tuli mieleen niin ohc 205 lohkossa kun kuuluisi olla runkolaakerit niin että ylemmässä liuskassa on ura keskellä ja samaten kapea "lukitusura" laakerille ja alemmassa ei ole uraa ja leveämpi lukitusura

Federal Mogulin Glyco laakerit hommasin niin siinä on kaikissa runkoliuskoissa se sama ura ja lukituskynsi on kapea. Onko haittaa tuolla että molemmilla puolilla on ura vai onko tullut tehtaalla kahdet yläpuolen liuskat samaan pakettiin

Toinen mikä mietityttää niin noissa kaikissa liuskoissa kun on nyt se kapea kynsi ja alapuolen pukissa on leveä se ura niin haittaako ja kuinka tarkkaa on että se laakeri on juuri päittäin sivusuunnassa eli liuskojen päät ovan tasan vastakkain :?: :?:

Vastaa Viestiin