valot katos?

Keskustelu liittyen vanhempaan Ford kalustoon.

Valvoja: CRSC Hallitus

mk kax
Viestit: 166
Liittynyt: Ma Joulukuu 10. 17:42:01 2001
Paikkakunta: lempäälä
Viesti:

valot katos?

Viesti Kirjoittaja mk kax » Su Elokuu 27. 19:17:18 2006

jep eli välihoususta katos ajovalot.parkit ja pitkien väläytys toimii mut ajovalot ei.sulakkeet ehjiä ja polttimot myös.voisko se itte viiksi jotenki kyrvähtää ku eihän siellä mitään releitä ole??

soppa
Viestit: 211
Liittynyt: To Lokakuu 13. 17:57:37 2005
Paikkakunta: Espoo

Viesti Kirjoittaja soppa » Su Elokuu 27. 19:25:37 2006

Viiksen kontaktinastat on vissiinkin lämmenneet liikaa.

Purin ja siivosi omastani koko viiksipaketin ja nyt toimii taas. Sula muovi menee nastojen väliin ja toimii eristeenä väärässä paikassa.

Pystyy siis purkamaan, mutta aika tarkkana saa olla, ettei sisustan nippelit ja jouset lentele maastoon.
Mm. 8 litran alumiini Ford FE

pablo
Viestit: 1948
Liittynyt: Ke Kesäkuu 1. 21:01:17 2005
Paikkakunta: Nokia

Viesti Kirjoittaja pablo » Su Elokuu 27. 19:26:44 2006

Voi kyrvähtää..Käverilla escortti poltti jatkuvasti jompaa kumpaa viikseä(en nyt muista).. Muistaakseni oiskohan jostakin sierrasta sopinu viiksi ku escorttiin harvemmin tarjolla..
Bmw 330i E46
Opel Kadett ja seiskytluku..

mk kax
Viestit: 166
Liittynyt: Ma Joulukuu 10. 17:42:01 2001
Paikkakunta: lempäälä
Viesti:

Viesti Kirjoittaja mk kax » Su Elokuu 27. 19:27:50 2006

soppa kirjoitti:Viiksen kontaktinastat on vissiinkin lämmenneet liikaa.

Purin ja siivosi omastani koko viiksipaketin ja nyt toimii taas. Sula muovi menee nastojen väliin ja toimii eristeenä väärässä paikassa.

Pystyy siis purkamaan, mutta aika tarkkana saa olla, ettei sisustan nippelit ja jouset lentele maastoon.
oooraaaid,iso kiitos 8)

soppa
Viestit: 211
Liittynyt: To Lokakuu 13. 17:57:37 2005
Paikkakunta: Espoo

Viesti Kirjoittaja soppa » Su Elokuu 27. 19:39:00 2006

Se releistäminen olisi varmaankin ihan fiksu juttu, niin alkaisi viikset kestää, niinkuin kokeneemmat tuossa taannoin valisti.

On vaan nuo halogeenien virrat hiukkasen liikaa tuolle valokatkaisijalle.

Ennen purkamista kannattaa toki mitata nastoista että kulkeeko se virta läpi, ettei pura katkaisijaa turhaan.
Mm. 8 litran alumiini Ford FE

Turbiini
Viestit: 625
Liittynyt: Ke Maaliskuu 17. 20:03:18 2004
Paikkakunta: Kuopio

Viesti Kirjoittaja Turbiini » Ma Elokuu 28. 9:40:23 2006

Kannattas vilkaista hapettumiset sulakerasialta ja muilta osilta ennen kuin rupeaa purkamaan
Jäsen: #160
Köyhät hehkuttaa!

Vastaa Viestiin