Itä Revolution
Valvoja: CRSC Hallitus
-
- Viestit: 603
- Liittynyt: To Toukokuu 12. 23:56:54 2005
- Paikkakunta: Hyvinkää
Itä Revolution
Jollain on varmasti kokemuksia / tietoa / kuvia? ns. "ryssä revolutioneista", eli Revolution vanteiden kopioista.
Nettiä selaamalla en mitään järkevää löytänyt, mutta näitä on ilmeisesti vieläkin jonkin verran liikkeellä. Mistä ne tunnistaa? Onko ne niin painavia/heikkoja kun "tornihuhut" kertovat? Mitä kautta ja mistä näitä on alunperin saanut ja milloin?
Nettiä selaamalla en mitään järkevää löytänyt, mutta näitä on ilmeisesti vieläkin jonkin verran liikkeellä. Mistä ne tunnistaa? Onko ne niin painavia/heikkoja kun "tornihuhut" kertovat? Mitä kautta ja mistä näitä on alunperin saanut ja milloin?
Capri III -81 2.8S
Escort II -74
Taunus I -74 1.6-16V
Escort II -74
Taunus I -74 1.6-16V
-
- Viestit: 935
- Liittynyt: Ti Maaliskuu 18. 16:46:48 2003
- Paikkakunta: Kausala
Oliskohan ne samalta Eestin sylttytehtaalta, joka aikoinaan valoi vaihtelevalla menestyksellä prätkiin onttopuolaisen Marvicin kopioita. Jotkut piti ilmaa, jotkut ei.
Campagnolon 6-puola kopiot oli sitten painoa lukuunottamatta jo onnistuneempia.
Orkkis Marvicit kuten Campagnolotkin on magnesium vanteita, noista Kotkista ei vissiin kukaan tienny mitä ne oli, ei kumminkaan pimeessä hehkuneet. Siinä 80-90 luvun taitteessa niitä täälä kaupiteltiin.
Campagnolon 6-puola kopiot oli sitten painoa lukuunottamatta jo onnistuneempia.
Orkkis Marvicit kuten Campagnolotkin on magnesium vanteita, noista Kotkista ei vissiin kukaan tienny mitä ne oli, ei kumminkaan pimeessä hehkuneet. Siinä 80-90 luvun taitteessa niitä täälä kaupiteltiin.
-
- Viestit: 1487
- Liittynyt: Ke Joulukuu 18. 16:38:59 2002
En tiedä tästä päivästä mutta aikoinaan 10v sitten kun niitä oli yleisesti liikkeellä on vain hyviä kokemuksia. Rallissa käytin muutamaa "viro revoo" ilman ongelmia ja olivat pyöreitä ja muutenkin siistejä.
Ne oli päällepäin aivan aidon näköisiä Revolutioneja, hieman karkeempi pinta ja leimat ja tekstit puuttu. Itse puhallutin ja pulverimaalautin niin olivat täysin käypäset.
Ne oli päällepäin aivan aidon näköisiä Revolutioneja, hieman karkeempi pinta ja leimat ja tekstit puuttu. Itse puhallutin ja pulverimaalautin niin olivat täysin käypäset.
-
- Viestit: 1321
- Liittynyt: To Joulukuu 18. 19:42:50 2003
- Paikkakunta: Lapua
- Viesti:
Re: Itä Revolution
Aidoista Revolutioneista löytyy vanteesta merkintä RVC.RaimoS kirjoitti:Jollain on varmasti kokemuksia / tietoa / kuvia? ns. "ryssä revolutioneista", eli Revolution vanteiden kopioista.
Nettiä selaamalla en mitään järkevää löytänyt, mutta näitä on ilmeisesti vieläkin jonkin verran liikkeellä. Mistä ne tunnistaa? Onko ne niin painavia/heikkoja kun "tornihuhut" kertovat? Mitä kautta ja mistä näitä on alunperin saanut ja milloin?
Ford Escort RS2000 mk2 r.F
Ford Focus
-
- Viestit: 180
- Liittynyt: Ti Toukokuu 6. 14:44:20 2003
- Paikkakunta: Jyväskylä
- Viesti:
Tuollaiset?RaimoS kirjoitti:Saakohan noita nykyään mistään? Tuollaiset Revo -malliset kiinnostaisi.

Ovat tosin aidot

Voima tuo vikaa?
Taunus '77 "Turpotaneli", myyty
17M 2000S '69
Cortina '69 (ikuisuusrojekti)
Pösö 306 Diesel (talviajoneuvo, luovutettu eteenpäin)
Skoda Octavia Combi 1.9TDI -98 (2-paikkainen veronkiertovaunu, 115hp
)
Taunus '77 "Turpotaneli", myyty
17M 2000S '69
Cortina '69 (ikuisuusrojekti)
Pösö 306 Diesel (talviajoneuvo, luovutettu eteenpäin)
Skoda Octavia Combi 1.9TDI -98 (2-paikkainen veronkiertovaunu, 115hp

-
- Viestit: 1602
- Liittynyt: Pe Joulukuu 7. 8:24:26 2001
- Paikkakunta: Raswajokilaakso