olisko jollain heittää pyöränkulma arvoja? lähinnä etu ja takapään auraukset. eli taakse sellainen optimi auraus,kun säätökin onnistuu.
kuinka pitäisi säätää ne takajarrujen paineensäätö venttiilit?
pari kysymystä s2 escosta
Valvoja: CRSC Hallitus
-
- Viestit: 1334
- Liittynyt: Pe Toukokuu 9. 9:26:55 2003
- Paikkakunta: Lammin hämeenlinna
pari kysymystä s2 escosta
ford escort´79 tic
-
- Viestit: 129
- Liittynyt: Pe Joulukuu 7. 16:32:10 2001
- Paikkakunta: lpr
-
- Viestit: 3233
- Liittynyt: Ti Joulukuu 11. 13:00:56 2001
- Paikkakunta: Kirkkonummi
taakse:
Sen mitä olen jutellut niiden brittien kanssa jotka aktiivisesti kiertävät ratoja RST:llä. niin ihan 0.5-1 astetta aurausta on taakse suosittu jos on käyttöautona. Sitten jopa ihan harituksen puolelle jos vain kierrosajoilla on merkitystä.
eteen:
2-3mm haritusta, mutta kuulemma isompikin 5mm asti parantaa käytöstä, mutta renkaiden ja kulutuksen kustannuksella.
Sen mitä olen jutellut niiden brittien kanssa jotka aktiivisesti kiertävät ratoja RST:llä. niin ihan 0.5-1 astetta aurausta on taakse suosittu jos on käyttöautona. Sitten jopa ihan harituksen puolelle jos vain kierrosajoilla on merkitystä.
eteen:
2-3mm haritusta, mutta kuulemma isompikin 5mm asti parantaa käytöstä, mutta renkaiden ja kulutuksen kustannuksella.
Escort mk3 + 2x Focus mk1