Eli ihan vielä en ole valmis iskemään hanskoja narikkaan ja laittaan vakioalustaa takas.

Valvoja: CRSC Hallitus
Mulla ilmeni tänään tämä sama vika kun pesin autoni, ja on kuva. Onkos teidän maalittomille kohdille tehty mitään Fordin toimesta, vai menikös itse kustannettavaksi?RS2000_mk5 kirjoitti:Oisko sulla kuvaa tuosta ongelmapaikasta? Omassa ST:ssä ainoat maalivauriot on keulan kiveniskemiä. Ja nekin edellisen omistajan jäljiltä (eteläsuomen ruuhkat ja hiekkasuihkut)siebro kirjoitti:kävin eilen näyttään autooni automaassa, kun pyysivät poikkeen näyttämään takalokarin/puskurin saumoja molemmin puolin kun on maalia lähteny, no tänää sit tuli maahantuojalta vastaus että maalitakuu 2 v ei korvata mitään.
olen nähnyt todella monessa st:ssä samaa ongelmaa, mutta onko muilla klupilaisilla maalia irti ? ahvenistolla juttelin sen kenellä on se sininen st niin hänellä ainakin oli samanlailla maali lähteny kun minullakin.
omassa st:ssä oli samaa vikaa ostaessa maalautin omaan piikkiin kun oli muutakin maalattavaa.. ei ne ois takuuseen mennyt 2v maalitakuu.. eipä juuri arvostaneet virheetöntä autoa kun kävin kyselemässä vaihtoa st60....13ke väliin...JPoulu kirjoitti:Mulla ilmeni tänään tämä sama vika kun pesin autoni, ja on kuva. Onkos teidän maalittomille kohdille tehty mitään Fordin toimesta, vai menikös itse kustannettavaksi?RS2000_mk5 kirjoitti:Oisko sulla kuvaa tuosta ongelmapaikasta? Omassa ST:ssä ainoat maalivauriot on keulan kiveniskemiä. Ja nekin edellisen omistajan jäljiltä (eteläsuomen ruuhkat ja hiekkasuihkut)siebro kirjoitti:kävin eilen näyttään autooni automaassa, kun pyysivät poikkeen näyttämään takalokarin/puskurin saumoja molemmin puolin kun on maalia lähteny, no tänää sit tuli maahantuojalta vastaus että maalitakuu 2 v ei korvata mitään.
olen nähnyt todella monessa st:ssä samaa ongelmaa, mutta onko muilla klupilaisilla maalia irti ? ahvenistolla juttelin sen kenellä on se sininen st niin hänellä ainakin oli samanlailla maali lähteny kun minullakin.
Lisään kuvan kun kerkeän:)
Eikös noita löydy melkein joka varaosaliikkeestä?RsTuning kirjoitti:Onkos tiedossa paikkaa mistä sais K&N 57I suodatin pesuaineen ja öljyä?
täytyypi käydä kyselemässä.hoopee kirjoitti:Eikös noita löydy melkein joka varaosaliikkeestä?RsTuning kirjoitti:Onkos tiedossa paikkaa mistä sais K&N 57I suodatin pesuaineen ja öljyä?
Onko joku saanut filtterin oikeesti puhtaaksi tolla saippualla? Mun piti pestä pinelinellä kun tolla ei lähtenyt rasvat ollenkaanRsTuning kirjoitti:Onkos tiedossa paikkaa mistä sais K&N 57I suodatin pesuaineen ja öljyä?
itse en oo sitten tuplien jälkeen pessy ainuttakaan filtteriä. Alkaa vaan käyttöautossa olemaan aika likanen kartio ni jos sen sais puhtaaksi jollaki.vauhtipete kirjoitti:Onko joku saanut filtterin oikeesti puhtaaksi tolla saippualla? Mun piti pestä pinelinellä kun tolla ei lähtenyt rasvat ollenkaanRsTuning kirjoitti:Onkos tiedossa paikkaa mistä sais K&N 57I suodatin pesuaineen ja öljyä?
Panes joku kuva ni se selittäs viel enempi ku tuhat sanaa,vaikka onkin jo paikkamaalattu. Kyl mullaki takapuskuri on saanut osumaa,mut kivistä. Eteen mä alussa laitoin jo kuraläpätRS2000_mk5 kirjoitti:Nyt omassa ST:ssä myös tuota maalinirtoamisvikaa takalokarin ja pellin saumasta. Molemmilta puolilta, toiselta puolelta noin 1.5cm x 1cm alueelta maali lähti ja toiselta vähän jo maali halkeilee. Maalasin paikkamaalilla ja kun käytin huollossa Viescarissa niin ottivat kuvat ja aikovat lähettää maahantuojalle. Näyttäs olevan tyyppivika ST:issä... ja eihän Ford tunnetusti tahdo korvata mitään vaikka selvä valmistusvika kyseessä.
Oikeen hyvä ostos,itselläni on tuollainen ollut jo pitemmän aikaa (väriltään hopea) Koneen korvalliset on myös mulla,muttei oo paikallaan. Tuossa oon nyt miettinyt,että ostanko uuden imusarjan toho,virtaus paranee mutta hintakin oli enemmän kuin kohillaan melkeen 700puntaa ,mutta se on bolt-on..RS2000_mk5 kirjoitti:Tämmösen menin tilaan Graham Goodelta, pitäs vissii auttaa kivasti tohon moottorin ees taas vatkaamiseen![]()
http://www.grahamgoode.com/website/part ... m=GGF3034B
Taas pisteet Graahamille nopeasti toimituksesta, maksoin hilppeen viimeviikon keskiviikko iltana niin nyt maanantaina oli kalikka postilaatikossa.
RsTuning kirjoitti:Tänään ajelin motarilla ni ahtopainemittari näytti 1-2bar ku ajeli 120km/hTäytyy huomenna ottaa akun kenkä irti ja kattoo mitä tapahtuu mittarille. Voi olla et se säädin siel temppuilee ni siel on jatkuvavirta päällä. Jännä nähä. Täytyy sit kokeilla toisella mittarilla mitä tapahtuu. Auto kuitenkin toimii nyt ok. Ahtaa ja menee hienosti ,mutta mittari näyttää kyl mitä sattuu.
RS2000_mk5 kirjoitti:RsTuning kirjoitti:Tänään ajelin motarilla ni ahtopainemittari näytti 1-2bar ku ajeli 120km/hTäytyy huomenna ottaa akun kenkä irti ja kattoo mitä tapahtuu mittarille. Voi olla et se säädin siel temppuilee ni siel on jatkuvavirta päällä. Jännä nähä. Täytyy sit kokeilla toisella mittarilla mitä tapahtuu. Auto kuitenkin toimii nyt ok. Ahtaa ja menee hienosti ,mutta mittari näyttää kyl mitä sattuu.
Kaikenlaista sulla sattuu... itse olen säästynyt nuilta vikatilanteilta täysin. Knop knop pitää koputtaa puuta... Eipä sitä tehoilla tee ainakaan tällä hetkellä yhtään mitään täällä pohjoisessa, kitkat alla ja tarvi kuin hipasta kaasua niin ESP puuttuu peliin. Kevättä odotellessa...
Normaalisti vuoden takuu, joillakin tietyillä tuoteryhmillä kahden tai kolmen vuoden takuu. Ja tuo viallisen osan vienti tiskille ei ole ihan oikea tapa edetä takuuasioissa...Sine kirjoitti:Muistelisin, että Fordin varaosatiskin osilla on 2 vuoden takuu. Pari kertaa on joutunut tätä hyödyntämään.
no pienestä on kiinni sunkin "harrastaminen"RsTuning kirjoitti: Tekevälle sattuuu..
Nyt toimii auto,softa laitettu uusiks ja ahtopainemittari jumissa. mittari viety Vaunulan varaosatiskille mistä ostin sen 15kk sitten 400e .. Jos ei takuu korvaa ( 12kk ) ni vien autonkin vaunulaan ja mun voortiharrastus loppu tähän paikkaan,jos on noi saatanan huono takuu. Siis kyseessä on RS-mallin mittaristo.
CoupeGT kirjoitti:Normaalisti vuoden takuu, joillakin tietyillä tuoteryhmillä kahden tai kolmen vuoden takuu. Ja tuo viallisen osan vienti tiskille ei ole ihan oikea tapa edetä takuuasioissa...Sine kirjoitti:Muistelisin, että Fordin varaosatiskin osilla on 2 vuoden takuu. Pari kertaa on joutunut tätä hyödyntämään.
Jos lähdetään liikkeelle siitä, että takuun myöntäjän pitäisi pystyä toteamaan osan viallisuus ja milläs toteat jos kaikenlaisia enemmän tai vähemmän käytettyjä irtonaisia osia kuskataan vain tiskille ja kerrotaan vain että tämä on nyt särkiRsTuning kirjoitti:CoupeGT kirjoitti:Normaalisti vuoden takuu, joillakin tietyillä tuoteryhmillä kahden tai kolmen vuoden takuu. Ja tuo viallisen osan vienti tiskille ei ole ihan oikea tapa edetä takuuasioissa...Sine kirjoitti:Muistelisin, että Fordin varaosatiskin osilla on 2 vuoden takuu. Pari kertaa on joutunut tätä hyödyntämään.
Mikähän olisi ollut oikea tapa? ottaa kuluttajaasiamieheen yhteyttä ja ne olisi sopineet,että takuu maksaa puolet ja ostaja toisen puolen niinku asiassa nyt kävi muutenkin. Hyvä voortin takuu jee
mut maksan sen 200e ni saa päästellä viel voortilla ja laittaa osia kiinni mikä on varasto pullollaan.
RsTuning kirjoitti:Lopputulos kuitenkin oli nyt tämä ja osastahan oli takuu rauennut 3kk sitten. No tietääpä tulevaisuudessa,mutta kaveri hoiti asian itse takuuasiamiehen kanssa ja oli ollut kauhee vääntö,että takuu oli tullut edes puolet vastaan asiassa.
Edit: siitä tuosta mittarin vian toteamisesta niin ku kiikutin sen kaverille varaosatiskille ni ahtopaine mittarin viisari näytti 0.9bar
mites tää neliveto-juttu,koska ruopii takapyörät?RsTuning kirjoitti:Minkälaista tarjousta sait?JPoulu kirjoitti:Kinsky kirjoitti:IS:n ensitesti: Ford Focus RS:ää on todella odotettu!
Tuli käytyä kysymässä tarjous uudesta RS:tä.
RS_:n mallihan pyörii Hinnat alk. 47450€.
Itse kysyin omasta ST:eestä hyvitystä ni lukema oli karmaiseva alle 22 000e ja auto on vuoden 2008
Itse teen nelikon vielä se on varma jos en sitten ota turpaan 20 000e ja vaihda ärrässään. ei ois "kallis investointi tuo nelikko" toteutus sitten tarttee professorin noihin sähköhommiin.
volvon 4x4 tekniikan
60 R 4x4 vm.2004 auton tiedoilla
Kardaani akseli 1250e..
Vetopyörästö taakse 3300e ilman vetoakseleita
vetarit 500e kpl...
Mulla on parit kuvatkin vielä noista sydeemeistä.
http://irc-galleria.net/archive.php?nic ... id=3002716
mielenkiintoista!RsTuning kirjoitti:2004--> nelivetotekniikka löytyy tallista.. Mutta tuohon koriin en sitä ala räveltään.
Yritetään hommata auto jostain ulkomailta..
Sierra XR kirjoitti:mielenkiintoista!RsTuning kirjoitti:2004--> nelivetotekniikka löytyy tallista.. Mutta tuohon koriin en sitä ala räveltään.
Yritetään hommata auto jostain ulkomailta..
onko se Volvosta?
laita toki ihmeessä kuvia!
Juu toimivasta autosta koko systeemi on irroitettu(.Kardaani pyörii )Sierra XR kirjoitti:oliko kulmavaihteen booriholkki ehjä?
aikas monesta Volvosta se on ollut rikki.
ei nähdä vieläescorvet kirjoitti:Joko ens kesänä nähdään 4wd focus radalla?
Laita muuten kuvia ku kiinnostaa nähdä millanen setti on kyseessä
RsTuning kirjoitti:ei nähdä vieläescorvet kirjoitti:Joko ens kesänä nähdään 4wd focus radalla?
Laita muuten kuvia ku kiinnostaa nähdä millanen setti on kyseessä,mutta alkaa olemaan nää suomen focukset kohta siinä hinnassa,et voi yhden hajottaa. Kun oon ootellu vähän noita ruotsin focuksien hinnanlaskua,mut mitä tossa laskeskelin,ni nyt jos hakis ni suomesta sais samaan hintaan.
escorvet kirjoitti:Laita muuten kuvia ku kiinnostaa nähdä millanen setti on kyseessä
Ei millään pahalla, mutta ihan väistämättä herää kysymys onko koko osia olemassa. Ekana kesti 6 päivää vastata kun joku kyseli vanhan asian perään, vaikka jannu käy päivittäin foorumilla, ja sitten on jo mennyt useampi viikko ettei kuvia osista ole näkynyt, vaikka kuitenkin jannu jonkun kameran omistaa kun irc-galleriassakin on kuvia, ja jostain spoilereista kuvia ilmestyy kyllä heti.. Samaten 400hp cossu, tämähän on cosworth rs club, jos sulla on 400hp cossu tallissa, joka on ajokunnossa ja leimattu, niin miksei sitä oo näkyny missään tapahtumissa? Ja joo, voidaan jatkaa naamatusten asiasta (kun kuitenkin kohta lähetät privaa).Sierra XR kirjoitti:escorvet kirjoitti:Laita muuten kuvia ku kiinnostaa nähdä millanen setti on kyseessä
no näitähän määkin oon tässä kysellyt,kiinnostaisi myös nähdä.
Samaa katsoin joulun alla, että huh onpas ST:n hinnat tullut alas. Esimerkkinä nettiautossa oli yksi 3D vanhalla keulalla 118tkm ajettuna 18000e. Varusteita näytti olevan ”kaikki” ja myös Suomessa ei-saatavilla ollut isolla kosketusnäytöllä oleva tehtaan navigaattori. Tämä ei muuten taida olla vieläkään saatavilla uusissa Focuksissa. Tästä päättelin auton olevan tuonti, mutta so-what. Vertailuhintoja katselin Ruotsia ja Saksaa. Ruotsista ei ainakaan sillä hetkellä kannattanut edes harkita, sillä hinnat olivat melkein yks yhteen samat Suomen kanssa. Saksakin oli hieman edullisempi ja vähemmän ajetun olisi saanut. Nyt tällä hetkellä Saksasta saa halvemmalla. Hinnat alkavat reilusta 10 ke:stä.RsTuning kirjoitti:ei nähdä vielä,mutta alkaa olemaan nää suomen focukset kohta siinä hinnassa,et voi yhden hajottaa. Kun oon ootellu vähän noita ruotsin focuksien hinnanlaskua,mut mitä tossa laskeskelin,ni nyt jos hakis ni suomesta sais samaan hintaan.