Se on vähän mysteeri mullekkin tuo asia...XR4x4:ssä oli cossun etunavat kannakkeineen ja jarruineen, cossun vakaaja, ja AVOn kynätolpat, säädetty sopivan matalaks, lähelle cossun orggista luulisin, ja hienosti pyöri omilla vetareillaan niin kadulla kuin radallakin. Nyt on ihan kokonaan cossu, väsyneiden jousien ansiosta aika matalalla, eikä omatkaan vetarit ainakaan vielä oo tykänneet pahaa.
GGR:n myymät vetarit on ymmärtääkseni tehty XR:n vetareiden pituisiksi kuitenkin, joten Graham Goode ois sitä mieltä, että pidempi on parempi.
Henk.koht. luulo on, että vetarin pituuden merkitys on pienempi kuin kuluneiden moottorin puslien merkitys vetarien kestoon.
Tältä pohjalta aion vaihtaa puslat uusiin ennen seuraavaa ratailua, mutta vetareita en vaihda elleivät hajoa. Ja jos hajoavat, niin sitten nuo GGR:n vetarit...eipä uusia taida enää muualtakaan saada.