Moi !
Haulla yritin ettiä mutta kaikki linkit on vanhentunu tai ei löydy joten niistä ei paljoo ollu apua.
Elikkäs elikkäs suuttimien, tunnistimien, ja antureiden töppelit ois kiva jos löytäis oikeille paikoille ? värit pihoissa ym muut helpottavat vinkit ovat tervetulleita !
Autona cosa sierra vm.90. 2wd
Apuja moottorin töppeleiden kanssa. (SIERRA)
Valvoja: CRSC Hallitus
-
Apuja moottorin töppeleiden kanssa. (SIERRA)
Se on sillälailla ettei oo milläälailla.
-
Re: Apuja moottorin töppeleiden kanssa. (SIERRA)
Sininen 2-nap__________________________Vedenlämpö ruiskulle________________________Musta/Vihr--Rusk/Vihr
Valkonen 2-nap__________________________Suuttimet_______________________________Pun--Musta/Rusk
Ruskea 2-nap___________________________Ilmanlämpö_______________________________Pun/Vihr--Rusk/Vihr
Valkonen 2-nap_________________________Tyhjäkäyntiventtiili_________________________Pun/Musta--Rusk/Kelt
Musta 3-nap___________________________TPS___________________________________Rusk/Vihr--Pun/Musta--Pun
Musta 2-nap___________________________Virranjakajalle_____________________________Vihr/Kelt--Musta/Pun
Valkonen 2-nap_________________________Kampiakselin tunnistimelle___________________Vihr/Pun--Rusk/Kelt
Musta 3-nap___________________________MAP___________________________________Rusk--Rusk/Vihr--Rusk/Kelt
Musta 7-nap (mulla tuli tänne 5 johtoa)_____Kipinänvahvistin_____________________Vihr--Rusk--Musta--Musta/Kelt--Musta jossa 3 valkoista merkkiä
Kuva vielä johtosarjasta ja liittimien paikoista --> http://teev.kuvat.fi/kuvat/Muut/Johtosarja.jpg
Mun johtosarja on -88 mallista
Valkonen 2-nap__________________________Suuttimet_______________________________Pun--Musta/Rusk
Ruskea 2-nap___________________________Ilmanlämpö_______________________________Pun/Vihr--Rusk/Vihr
Valkonen 2-nap_________________________Tyhjäkäyntiventtiili_________________________Pun/Musta--Rusk/Kelt
Musta 3-nap___________________________TPS___________________________________Rusk/Vihr--Pun/Musta--Pun
Musta 2-nap___________________________Virranjakajalle_____________________________Vihr/Kelt--Musta/Pun
Valkonen 2-nap_________________________Kampiakselin tunnistimelle___________________Vihr/Pun--Rusk/Kelt
Musta 3-nap___________________________MAP___________________________________Rusk--Rusk/Vihr--Rusk/Kelt
Musta 7-nap (mulla tuli tänne 5 johtoa)_____Kipinänvahvistin_____________________Vihr--Rusk--Musta--Musta/Kelt--Musta jossa 3 valkoista merkkiä
Kuva vielä johtosarjasta ja liittimien paikoista --> http://teev.kuvat.fi/kuvat/Muut/Johtosarja.jpg
Mun johtosarja on -88 mallista
Ford Sierra Cosworth 2wd -88
Ford Sierra 2.3 Lima TIC -84
Ford Focus STW -00
Suzuki GSX-R1000 K3
Lynx RE 600 H.O -07
Ford Sierra Cosworth 2wd -88
Ford Sierra 2.3 Lima TIC -84
Ford Focus STW -00
Suzuki GSX-R1000 K3
Lynx RE 600 H.O -07
-
Re: Apuja moottorin töppeleiden kanssa. (SIERRA)
Enemmän kuin kiitos ! 

Se on sillälailla ettei oo milläälailla.