Escortin tuplat

Keskustelu liittyen vanhempaan Ford kalustoon.

Valvoja: CRSC Hallitus

Cleveland
Ylläpitäjä

Escortin tuplat

Viesti Kirjoittaja Cleveland » La Elokuu 27. 18:31:13 2005

Mikäs on kun on escossa dhla tuplat ja nelos pytyn kanssa ongelmaa. Ihan kuin pääsis laihalle tms. ja nakutusta esiintyy? Voiko 4 kurkku vetää laihaks? Koneena 1600 kentti.

ohc
Viestit: 1321
Liittynyt: To Joulukuu 18. 19:42:50 2003
Paikkakunta: Lapua
Viesti:

Re: Escortin tuplat

Viesti Kirjoittaja ohc » La Elokuu 27. 18:36:01 2005

Cleveland kirjoitti:Mikäs on kun on escossa dhla tuplat ja nelos pytyn kanssa ongelmaa. Ihan kuin pääsis laihalle tms. ja nakutusta esiintyy? Voiko 4 kurkku vetää laihaks? Koneena 1600 kentti.
Voihan se vetää laihallekkin. Onko ongelmia pelkästään tyhjäkäynnillä vai myös vedätettäessä?

Mulla veti noissa pystyimuissa yksi pytty tyhjäkäynnillä ja pintakaasulla ajettaessa laihalle, paukutti kaasarissa ja tyhjäkäyntiä kävi kolmella. Poljettaessa taas mentiin ihan ok. Noissa oli silloin tyhjäkäyntisuutin tukossa tai ainakin osittain. Suuttimet kun kävi läpi niin taas pelasi kuin kello.

Ford Escort RS2000 mk2 r.F
Ford Focus

pablo
Viestit: 1948
Liittynyt: Ke Kesäkuu 1. 21:01:17 2005
Paikkakunta: Nokia

Viesti Kirjoittaja pablo » La Elokuu 27. 19:12:35 2005

tuleeko jarrutehostimen (vai onko sellaista)letku siihen nelos pytylle???vetääkö siitä jostakin??..vaik se varmaan tuntuis jarrupolkimessaki?? :roll:
Bmw 330i E46
Opel Kadett ja seiskytluku..

Cleveland
Ylläpitäjä

Viesti Kirjoittaja Cleveland » La Elokuu 27. 19:27:05 2005

Rajussa vetäsyssä ilmeni tää ongelma, mut sen jälkeen kyl nakutti myös tyhjäkäynnilläkin hieman jossain välissä. En oo paljoa uskaltanut tan jälkeen käyttää konetta. Tehostimen letku menee 1. pytylle.
Tuplat on lähes uudet ja uutena ostettu.

northwest
Viestit: 1322
Liittynyt: Ke Marraskuu 27. 17:28:24 2002
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja northwest » La Elokuu 27. 21:08:16 2005

läppäakseli kiero?,näin äkkiä käypi jos kaasarin läppäakselin rajoitin on eri päässä kuin vaijerimekanismi :| ->silloin ulompi kurkku jää laihalle.
Jäsen 403
ford fiesta 1.6 rwd -77(kilpuri,toistaiseksi telakalla)
Mitsu L200 4wd Magnum-07(kärrynveturi)
-ford on ainoa kilpa-auto.

vaananen
Ylläpitäjä

Viesti Kirjoittaja vaananen » Su Elokuu 28. 0:43:08 2005

Minullakin oli kisavehkeen nelospytyssä kenttiläisen 1600:ssa ongelmia, ja syyksi selvisi kannen huono voitelu. Tarkistapa, että venakopan alla on märkää siellä nelospytylläkin.


H

Vastaa Viestiin