Keskustelu liittyen vanhempaan Ford kalustoon.
Valvoja: CRSC Hallitus
-
ohc
- Viestit: 1321
- Liittynyt: To Joulukuu 18. 19:42:50 2003
- Paikkakunta: Lapua
-
Viesti:
Viesti
Kirjoittaja ohc » Su Heinäkuu 17. 15:50:55 2005
Niin, tänään ajoin escortin etupyörän johonkin tiellä olleeseen kuoppaan, sillä seurauksella että etutolppa nousi hieman ylöspäin murtaen samalla sen vahvikepellin tolpan yläpäästä jossa on rungonnumero.
Sitä ei pysty korjaamaan ilman että stanssaa sen rungonnumeron uudestaan siihen => se vahvike pelti menee vaihtoon. Yksi vaihtoehto olis siirtää se jonnekin muualle mutta kysymys kuuluu kuka noita toimenpiteitä suorittaisi ja voiko/saako noita yrittää itse siirrellä?
Ford Escort RS2000 mk2 r.F
Ford Focus
-
Tinde
- Viestit: 710
- Liittynyt: Ma Helmikuu 4. 14:55:47 2002
- Paikkakunta: Vammala
-
Viesti:
Viesti
Kirjoittaja Tinde » Su Heinäkuu 17. 18:14:30 2005
Käyt vaikka konttorilla näyttämässä ja sanot että lyöt numerot itse uusiksi, ei pitäisi olla ongelmia.
Kyllä tohonkin löyty joku muutoskatsastuspykälä, en jaksa ettiä.
-
Bootsi
- Viestit: 2767
- Liittynyt: To Joulukuu 25. 23:41:05 2003
Viesti
Kirjoittaja Bootsi » Su Heinäkuu 17. 20:40:42 2005
Itse lyöt numeron runkoon ja käyt varmentamassa sen konttorilla. (lyövät tähden tai jonkun muun merkin numeron eteen ja perään.)
Ja kirjoittavat rekisteriotteeseen kyseisen toimenpiteen tehdyksi.
Oliko ruostevikaa vai oliko tälli niin kova että tuore pelti noin notkahti?
Ja jos tapahtui yleisellätiellä korvaushakemus tiepiiriin.

-
ohc
- Viestit: 1321
- Liittynyt: To Joulukuu 18. 19:42:50 2003
- Paikkakunta: Lapua
-
Viesti:
Viesti
Kirjoittaja ohc » Su Heinäkuu 17. 20:53:30 2005
Bootsi kirjoitti:Itse lyöt numeron runkoon ja käyt varmentamassa sen konttorilla. (lyövät tähden tai jonkun muun merkin numeron eteen ja perään.)
Ja kirjoittavat rekisteriotteeseen kyseisen toimenpiteen tehdyksi.
Oliko ruostevikaa vai oliko tälli niin kova että tuore pelti noin notkahti?
Ja jos tapahtui yleisellätiellä korvaushakemus tiepiiriin.

Oli siinä ruostevikaakin. Tuskin olis hajonnut jos olis ehjä ollut. Yleisellä tiellä osu sellaiseen kuoppaan tiessä. Se tie oli sellainen moneenkertaan paikkailtu ja muutenkin aika epätasainen.
Pitää huomenna ajaa sitten töistäpäin konttorille ja käydä kysymäs sielläkin asiaa. Kun vaan löytäs tuollasen vahvikepellin siihen jostain.
Ford Escort RS2000 mk2 r.F
Ford Focus
-
ohc
- Viestit: 1321
- Liittynyt: To Joulukuu 18. 19:42:50 2003
- Paikkakunta: Lapua
-
Viesti:
Viesti
Kirjoittaja ohc » Su Heinäkuu 17. 21:37:21 2005
Motonetista näyttäs löytyvän vahvikepelti oikealle puolelle, mutta se on tuolla suuremmalla 110mm reiällä, kun tällähetkellä on 85mm toi reikä tuolle tolpan yläpäälle.

Ford Escort RS2000 mk2 r.F
Ford Focus
-
lalli69
- Viestit: 1367
- Liittynyt: Ti Kesäkuu 10. 11:16:09 2003
- Paikkakunta: Panttila, capital of Kurikka #837
Viesti
Kirjoittaja lalli69 » Ti Syyskuu 20. 2:14:53 2005
Löytyiskö keltään kuvaa '68 Escortin rungonnumerosta?
...tai edes hyvin selitettynä missä asennossa se siinä pitäis olla.
Edit: ...kuvan voi lähettää myös s-postiin...
-Mies on ku ongen koukku, vaikka seliäs lukoo notta Kurikan Ryhti.
-
Bootsi
- Viestit: 2767
- Liittynyt: To Joulukuu 25. 23:41:05 2003
Viesti
Kirjoittaja Bootsi » Ti Syyskuu 20. 16:55:49 2005
lalli69 kirjoitti:Löytyiskö keltään kuvaa '68 Escortin rungonnumerosta?
...tai edes hyvin selitettynä missä asennossa se siinä pitäis olla.
Edit: ...kuvan voi lähettää myös s-postiin...
Löytyy -68 ecceri, mutta muistin mukaan numero on kuten muissakin escorteissa.

(mutta muistini on hyvä.. ja lyhyt)
-
lalli69
- Viestit: 1367
- Liittynyt: Ti Kesäkuu 10. 11:16:09 2003
- Paikkakunta: Panttila, capital of Kurikka #837
Viesti
Kirjoittaja lalli69 » Ti Syyskuu 20. 19:27:05 2005
Sain jo kuvat eräältä ystävälliseltä Clubilaiselta.
Kiitokset vielä kerran.
-Mies on ku ongen koukku, vaikka seliäs lukoo notta Kurikan Ryhti.