
polyuretaanipuslien asennus
Valvoja: CRSC Hallitus
-
- Ylläpitäjä
polyuretaanipuslien asennus
Kun olette asentaneet polyuretaanipuslia niin millä olette poistaneet kumipuslat jousien päästä ja tukivarsista? Ne kun on vulganoitu kiinni niin ei luulisi olevan kovin helppoa poistaa niitä 

-
- Viestit: 9717
- Liittynyt: Pe Joulukuu 7. 13:07:45 2001
- Paikkakunta: Länsirannikon aikuisviihdekeskus
- Viesti:
Lataa akun täyteen ja poraa vimmatusti. Tukivarsistahan ne tulee ihan vääntämällä / painamalla.
Nykyiset:
'14 E500 Coupe
Ollut joskus:
'07 CL63 AMG V8
'04 Mondeo V6
'04 SLK55 AMG V8
'01 Maxima V6
'00 Passat V6
'99 S80 I6
'00 300M V6
'97 Lumina V6
'02 Omega V6
'97 Mondeo V6
'05 CLK55 AMG V8
'94 A8 V8
'00 CLK55 AMG V8
'92 850i V12
'96 Mustang SVT Cobra V8
'92 TownCar V8
'78 Capri V6 BOA Cosworth
'77 Capri V6
'14 E500 Coupe
Ollut joskus:
'07 CL63 AMG V8
'04 Mondeo V6
'04 SLK55 AMG V8
'01 Maxima V6
'00 Passat V6
'99 S80 I6
'00 300M V6
'97 Lumina V6
'02 Omega V6
'97 Mondeo V6
'05 CLK55 AMG V8
'94 A8 V8
'00 CLK55 AMG V8
'92 850i V12
'96 Mustang SVT Cobra V8
'92 TownCar V8
'78 Capri V6 BOA Cosworth
'77 Capri V6
-
- CRSC jäsen 2014
- Viestit: 1018
- Liittynyt: Ti Heinäkuu 15. 22:30:32 2003
- Paikkakunta: Masku
Porakoneella kumipusla pois, lähtee näppärästi kun poraat kumin ja metallivaipan väliin ja pyörität ympäri. Metallivaippa lähtee nätisti kun sahaat sen rautasahalla varovasti halki ja lyöt pois. Älä sahaa/poraa tukivarteen.
Helpoin on tietty jos on sopiva ruuvipenkki tai prässi ja muutama holkki avuksi.
Kaikissa puslissa ei ole metallista ulkovaippaa jolloin irroitus onkin sitten "plug'n'play". Puslia ei kuitenkaan tietääkseni ole ikinä vulkanoitu tukivarteen suoraan kiinni vaan aina metalliseen runkoon joka on prässätty taas itse tukivarteen tai jouseen. Ole siis tarkkana että poistat koko puslan etkä vain pelkkää kumiosaa.
edit; Ja ulkovaipallista puslaa ei saa koskaan prässätä paikalleen painamalla puslan keskeltä tai kumiosasta vaan aina ulkoholkista!
Helpoin on tietty jos on sopiva ruuvipenkki tai prässi ja muutama holkki avuksi.
Kaikissa puslissa ei ole metallista ulkovaippaa jolloin irroitus onkin sitten "plug'n'play". Puslia ei kuitenkaan tietääkseni ole ikinä vulkanoitu tukivarteen suoraan kiinni vaan aina metalliseen runkoon joka on prässätty taas itse tukivarteen tai jouseen. Ole siis tarkkana että poistat koko puslan etkä vain pelkkää kumiosaa.
edit; Ja ulkovaipallista puslaa ei saa koskaan prässätä paikalleen painamalla puslan keskeltä tai kumiosasta vaan aina ulkoholkista!
Viimeksi muokannut razorass, La Toukokuu 21. 12:29:29 2005. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Jaguar Xj6 series 1 swb V8
Daimler Double Six 6.0 V12
Jaguar Xj6 Sovereign 4.0
Jeep Grand Cherokee Limited 5.2 v8
Porsche 356 speedster replica
Ford sierra rs cosworth replica v8
Focus..
Daimler Double Six 6.0 V12
Jaguar Xj6 Sovereign 4.0
Jeep Grand Cherokee Limited 5.2 v8
Porsche 356 speedster replica
Ford sierra rs cosworth replica v8
Focus..
-
- Viestit: 2101
- Liittynyt: La Toukokuu 24. 10:55:43 2003
- Paikkakunta: Oulu
-
- Viestit: 2239
- Liittynyt: Su Marraskuu 24. 20:22:02 2002
- Paikkakunta: vantaa
- Viesti:
-
- Viestit: 1276
- Liittynyt: To Tammikuu 2. 17:31:07 2003
- Paikkakunta: Ylikiiminki
- Viesti:
Tuo on konsti on hyväksi ja helpoksi havaittu.tanari kirjoitti:miksette prässää niitä ruuvipenkissä irti kaikista helpointa!! ottaa ison hylsyn minkä sisään pusla mahtuu sitten vaan painaa pienellä hylsyllä väkisin sen vanhan puslan pois sinne ison hylsyn sisään![]()
- Escort Mk1-72 - Escort Mk2-76 - Escort Mk2-79 - Escort Mk2-79 - Escort Mk2 Gr.F - Sierra 2.0 3d-86 (EX) - 2kpl Sierra 3d - Kawasaki KX250 -06 - Jäsen 412 -