Jarrutehostin hoppaan
Valvoja: CRSC Hallitus
-
- Ylläpitäjä
Jarrutehostin hoppaan
Löytyykö esim. Sierrasta sopiva jarrutehostin MK1 Escorttiin? Vanha on palasina ja mielellään laittaisi vaikka isomman jos tietäisi mikä kävisi sinne heittämällä tai pienillä viilaamisilla.
-
- Viestit: 1008
- Liittynyt: Ti Huhtikuu 29. 16:27:59 2003
- Paikkakunta: hartola
- Viesti:
-
- Ylläpitäjä
-
- Viestit: 1008
- Liittynyt: Ti Huhtikuu 29. 16:27:59 2003
- Paikkakunta: hartola
- Viesti:
-
- Ylläpitäjä
Kai puhutaan vielä tehostajastam_pajula kirjoitti:mistäs muusta ton sylinterin koko selviää kuin ulko mitoista?
mulla pari sylinteriä joiden kupeessa luvut 19 ja 20..

Katsastus-setä sano mulle että rs2000 on isompi tehostaja siis ulkomitoiltaan kun muissa. Lähelle 60 vee äijä joka etti omasta kansiostaan käsinkirjotetun lapun jossa niin luki... Ei sitä kukaan leimalla mitannu.. Prkele.. tuli isompi laitettuu ku muka piti ja ahdasta on...
Muistaakseni se meni niin että rs 2000:ssa on 180mm ja muissa 160mm tehostaja. Aikani mittailtuani totesin että täytyy mitata sen pienemmän kuoren halkaisija, niin sitten sain " oikeanlaisia" tuloksia....
Siitä en tiedä mitään, että onko tuo ulkomitoiltaan isompi tehostaja yhtään sen parempi kun vähän pienempi...
Kokeilin muuten 240mm, tai sitä luokkaa, halkasijalla olevaa tehostajaa joka sopi välikopan tehostajan telineeseen ja myöskin pääsylinteri kävi. konehuoneeseen taas ei mahtunu.. Oli ehkä jostain 6 Granadasta.
-
- Viestit: 1008
- Liittynyt: Ti Huhtikuu 29. 16:27:59 2003
- Paikkakunta: hartola
- Viesti:
-
- Viestit: 9717
- Liittynyt: Pe Joulukuu 7. 13:07:45 2001
- Paikkakunta: Länsirannikon aikuisviihdekeskus
- Viesti:
Muistatko yhtään mistä ja minkä ikäisestä Granadasta? Ja onko tietoa minkä kokoinen oli Granun pääsylinteri? Katselin joskus kaverin aitoa 3.0 Consulia ja pisti silmään että pääsylinteri oli 22 mm, kun nyt Caprissa on vain 20 mm. Mieli tekisi isompaa sylinteriä.Escor_t kirjoitti: Kokeilin muuten 240mm, tai sitä luokkaa, halkasijalla olevaa tehostajaa joka sopi välikopan tehostajan telineeseen ja myöskin pääsylinteri kävi. konehuoneeseen taas ei mahtunu.. Oli ehkä jostain 6 Granadasta.
Tehostajasta on ihan turha haaveilla kun ei tila riitä kuin juuri tohon Escortin pieneen. Mittasin joskus noi tehostin rummut ja huomasin että Caprin orkkis oli isompi kuin Escortin jonkin verran, muttei paljoa.
Tuossapa kuva siitä viimekesän suurimmasta oivalluksesta...
www.nic.fi/~moutine/capri/024.jpg
www.nic.fi/~moutine/capri/025.jpg
Nykyiset:
'14 E500 Coupe
Ollut joskus:
'07 CL63 AMG V8
'04 Mondeo V6
'04 SLK55 AMG V8
'01 Maxima V6
'00 Passat V6
'99 S80 I6
'00 300M V6
'97 Lumina V6
'02 Omega V6
'97 Mondeo V6
'05 CLK55 AMG V8
'94 A8 V8
'00 CLK55 AMG V8
'92 850i V12
'96 Mustang SVT Cobra V8
'92 TownCar V8
'78 Capri V6 BOA Cosworth
'77 Capri V6
'14 E500 Coupe
Ollut joskus:
'07 CL63 AMG V8
'04 Mondeo V6
'04 SLK55 AMG V8
'01 Maxima V6
'00 Passat V6
'99 S80 I6
'00 300M V6
'97 Lumina V6
'02 Omega V6
'97 Mondeo V6
'05 CLK55 AMG V8
'94 A8 V8
'00 CLK55 AMG V8
'92 850i V12
'96 Mustang SVT Cobra V8
'92 TownCar V8
'78 Capri V6 BOA Cosworth
'77 Capri V6
-
- Ylläpitäjä
Kaveri pitää autopurkamoo ja hyllyssä oli foordin tehostin.. Sano että kokeile tota.. arvaus missä olis noin iso? Granada? Eli ei oo tietoo mistä se oli tai minkä ikäsestä... ja kokokin on */ huomattavasti isompi kun 180mm*/MouTine kirjoitti:Muistatko yhtään mistä ja minkä ikäisestä Granadasta? Ja onko tietoa minkä kokoinen oli Granun pääsylinteri? Katselin joskus kaverin aitoa 3.0 Consulia ja pisti silmään että pääsylinteri oli 22 mm, kun nyt Caprissa on vain 20 mm. Mieli tekisi isompaa sylinteriä.Escor_t kirjoitti: Kokeilin muuten 240mm, tai sitä luokkaa, halkasijalla olevaa tehostajaa joka sopi välikopan tehostajan telineeseen ja myöskin pääsylinteri kävi. konehuoneeseen taas ei mahtunu.. Oli ehkä jostain 6 Granadasta.
Ei ollu sylinteriä kiinni.
Kysymys: Onko isommasta pääsylinteristä jotain hyötyä?