Komeet vanteet...
Valvoja: CRSC Hallitus
-
- Viestit: 790
- Liittynyt: Ti Syyskuu 3. 10:40:17 2002
- Paikkakunta: Järvelä
Komeet vanteet...
Viimeksi muokannut Markus, Pe Joulukuu 3. 15:58:57 2004. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
-
- Ylläpitäjä
Eivätkö liene jotkut Minilite kopiot. Superlite ausseista, Compomotive ym Englannista ja tietysti vielä Minilite -oikeudet omistava Tech-Del.
Tai olisko tuo keskiökuppi ihan Miniliten kupin näköinen.
Tuollaisia olen itse miettinyt, mutta lienevätkö paljonkaan peltivanteita kevyemmät nuo Compomotivet.
http://www.comp.co.uk/product_pics/ml_mustang.jpg. Saisikohan Autoracingilta tukkualennusta, jos ostaisi samalla Escorttiinkin.
Tai olisko tuo keskiökuppi ihan Miniliten kupin näköinen.
Tuollaisia olen itse miettinyt, mutta lienevätkö paljonkaan peltivanteita kevyemmät nuo Compomotivet.
http://www.comp.co.uk/product_pics/ml_mustang.jpg. Saisikohan Autoracingilta tukkualennusta, jos ostaisi samalla Escorttiinkin.
-
- Viestit: 42
- Liittynyt: Pe Elokuu 8. 18:31:12 2003
- Paikkakunta: Salo
-
- Viestit: 790
- Liittynyt: Ti Syyskuu 3. 10:40:17 2002
- Paikkakunta: Järvelä
Ei noi Compomotivet ole. Muistuttaa hiukan performanceja mutta ei taia olla nekään. Nuo Compomotiven ML - vanteet on varmasti painavemmat kun mitkään peltivanteet. Mulla on kilpurissa ML:t ja painaa kun synti. Ja painavasta vanteesta kun ei juurikaan näissä hommissa ole hyötyä. Lisäksi ML valu on huono kun ET määritellään suuremmaksi osaksi keskiön paksuudella eikä vanteen ulonevalla reunalla.Arto65FB kirjoitti:Eivätkö liene jotkut Minilite kopiot. Superlite ausseista, Compomotive ym Englannista ja tietysti vielä Minilite -oikeudet omistava Tech-Del.
Tai olisko tuo keskiökuppi ihan Miniliten kupin näköinen.
Tuollaisia olen itse miettinyt, mutta lienevätkö paljonkaan peltivanteita kevyemmät nuo Compomotivet.
http://www.comp.co.uk/product_pics/ml_mustang.jpg. Saisikohan Autoracingilta tukkualennusta, jos ostaisi samalla Escorttiinkin.
Pitäisikin sijoittaa koottaviin ML - vanteisiin. (tässä) niissä on kokoa ja näköä ja keveyttä...unohtamattaa miltei tupla hintaa normi ML:ään verraten
-
- Viestit: 1602
- Liittynyt: Pe Joulukuu 7. 8:24:26 2001
- Paikkakunta: Raswajokilaakso
-
- Viestit: 6490
- Liittynyt: To Maaliskuu 14. 19:56:45 2002
- Paikkakunta: Nummela
-
- Viestit: 1602
- Liittynyt: Pe Joulukuu 7. 8:24:26 2001
- Paikkakunta: Raswajokilaakso
-
- Viestit: 6490
- Liittynyt: To Maaliskuu 14. 19:56:45 2002
- Paikkakunta: Nummela
Näin muuten oli. Keskiura oli ulompana 8" kuin 7":ssa; näyttivät tylsemmille.Cosesc kirjoitti:Veikkaan 7" levyisiä, mulla oli joskus mk2 escossa tuollaiset ja niissä 7" vanteissa oli leveämpi tuo kiiltävä reuna kuin 8" vanteissa.
Sierra RS Cosworth mkI Gr.A & Escort Mexico -73
GT40 mkI Competition Coupe FIA-HTP & Road Coupe
GT40 mkI Competition Coupe FIA-HTP & Road Coupe
-
- Viestit: 3111
- Liittynyt: Ke Maaliskuu 13. 23:22:06 2002
- Viesti:
selvästikin Performance Superlite 7"
vakio ekkuperällä ei mahdu 205/60-13 kumeilla pyöriin, jos ei tee off-roadia.
eikä mullakaan hirveesti auttanut vaikka kavensin akselia sen mitä spooreissa oli varaa, eli n. 13 mm per puoli ja hakkasin kaarenlipat pystyyn.
etupäästä en osaa sanoa kun mulla oli siellä 6 tuumaset superlitet.
anglian akselilla tulee taakse tilaa...
vakio ekkuperällä ei mahdu 205/60-13 kumeilla pyöriin, jos ei tee off-roadia.
eikä mullakaan hirveesti auttanut vaikka kavensin akselia sen mitä spooreissa oli varaa, eli n. 13 mm per puoli ja hakkasin kaarenlipat pystyyn.
etupäästä en osaa sanoa kun mulla oli siellä 6 tuumaset superlitet.
anglian akselilla tulee taakse tilaa...
-
- Ylläpitäjä
No, vähän tota painoa pelkäsinkin. Taidanpa luopua ML-ideasta.Markus kirjoitti:Nuo Compomotiven ML - vanteet on varmasti painavemmat kun mitkään peltivanteet. Mulla on kilpurissa ML:t ja painaa kun synti. Ja painavasta vanteesta kun ei juurikaan näissä hommissa ole hyötyä. Lisäksi ML valu on huono kun ET määritellään suuremmaksi osaksi keskiön paksuudella eikä vanteen ulonevalla reunalla.
-
- Viestit: 790
- Liittynyt: Ti Syyskuu 3. 10:40:17 2002
- Paikkakunta: Järvelä
edessä 7*15ML ja takana 8*15ML klikkaamalla saa kuvan vähän isommaksi. Takana et- 24 ja edessä 12 eli niin ulostulevat kuin 15 tuuman valulla saa ja ei toi vanteen syvyys mikään imareteleva ole.