Escortteja
Valvoja: CRSC Hallitus
-
- Viestit: 1276
- Liittynyt: To Tammikuu 2. 17:31:07 2003
- Paikkakunta: Ylikiiminki
- Viesti:
Hyvä, escortteja on aina mukava katsella.
Täytyypä katsoa tota pisarapeiliä kun käy tallilla, muistaakseni on yks pariton varastossa.

Täytyypä katsoa tota pisarapeiliä kun käy tallilla, muistaakseni on yks pariton varastossa.
- Escort Mk1-72 - Escort Mk2-76 - Escort Mk2-79 - Escort Mk2-79 - Escort Mk2 Gr.F - Sierra 2.0 3d-86 (EX) - 2kpl Sierra 3d - Kawasaki KX250 -06 - Jäsen 412 -
-
- Viestit: 751
- Liittynyt: Ke Huhtikuu 3. 10:50:34 2002
- Paikkakunta: Kuopio
Kyllähän se näin taitaa olla.Bootsi kirjoitti:Pitäis muistaakseni sopia sama peili, sekä oikealle että vasemmallepuolelle.
Mä muistelen et mulla ainakin tulee kiinnitys ruuvi toisella puolella eteenpäin ja toisella puolella taaksepäin...
Eli kyllä sitä pystyy kääntelemään kummallekkin puolelle käypäseks, jos vaan ne ite peilit on saman muotosia kummaltakin puolelta.
..:: Escort 2.0 '75 :: Xsara VTR '03 ::..
-
- Viestit: 1276
- Liittynyt: To Tammikuu 2. 17:31:07 2003
- Paikkakunta: Ylikiiminki
- Viesti:
Peilien lasit on kallistettu eri suuntiin, joten jalkaosa on sama mutta itse peiliosa on erillainen.MASter kirjoitti:Kyllähän se näin taitaa olla.Bootsi kirjoitti:Pitäis muistaakseni sopia sama peili, sekä oikealle että vasemmallepuolelle.
Mä muistelen et mulla ainakin tulee kiinnitys ruuvi toisella puolella eteenpäin ja toisella puolella taaksepäin...
Eli kyllä sitä pystyy kääntelemään kummallekkin puolelle käypäseks, jos vaan ne ite peilit on saman muotosia kummaltakin puolelta.
- Escort Mk1-72 - Escort Mk2-76 - Escort Mk2-79 - Escort Mk2-79 - Escort Mk2 Gr.F - Sierra 2.0 3d-86 (EX) - 2kpl Sierra 3d - Kawasaki KX250 -06 - Jäsen 412 -
-
- Viestit: 8043
- Liittynyt: Pe Huhtikuu 5. 13:18:04 2002
- Paikkakunta: Mutterimäki
- Viesti:
Varasin kans tuossa puhelimitse serkkupojan kesken jääneen projektin.. eli -74 mk1 2d jossa on ollut 1100 voimamoottori paikoillaan.. nyt ilman konetta ja laatikkoa, rullaava mut muuten osiksi purettuna.
Saas nähdä mitä saadaan aikaan mut suunnitteilla on jotain missä on 16 venttiiliä..
ja projekti on valmis aikaisintaan vuonna 2018..
Saas nähdä mitä saadaan aikaan mut suunnitteilla on jotain missä on 16 venttiiliä..

-
- Viestit: 1276
- Liittynyt: To Tammikuu 2. 17:31:07 2003
- Paikkakunta: Ylikiiminki
- Viesti:
Jeps.. oikein muistin, 1kpl löyty vielä tuollaisia Engelmann peilejä ja vielä sattu olemaan apukuskin puoleinen.
Kuvia:
ylhäältä.
edestä.
peili.
Sisäsivu, tuossa näkyy muutama naarmu.
Niin ja se kumi joka tulee peilinjalan ja oven väliin on hukkunut jonnekkin, mutta eipä sitä taida olla sulla tossa toisessakaan peilissä.
Jos kiinnostaa niin laita vaikka privaa.
On näköjään erillaisia malleja noita engelmann peilejä, on vielä 1kpl kuskinpuoleista peiliä, mutta siinä on tuo jalkaosa paljon kapeampi eikä sitä saa escorttiin laitettua niin että se tulis hyvään kulmaan, ellei laita etusuojan päälle sitä kiinni.
itse peiliosa siinä on kyllä samanlainen kuin noissa kuvissa.
Kuvia:
ylhäältä.
edestä.
peili.
Sisäsivu, tuossa näkyy muutama naarmu.
Niin ja se kumi joka tulee peilinjalan ja oven väliin on hukkunut jonnekkin, mutta eipä sitä taida olla sulla tossa toisessakaan peilissä.
Jos kiinnostaa niin laita vaikka privaa.
On näköjään erillaisia malleja noita engelmann peilejä, on vielä 1kpl kuskinpuoleista peiliä, mutta siinä on tuo jalkaosa paljon kapeampi eikä sitä saa escorttiin laitettua niin että se tulis hyvään kulmaan, ellei laita etusuojan päälle sitä kiinni.

- Escort Mk1-72 - Escort Mk2-76 - Escort Mk2-79 - Escort Mk2-79 - Escort Mk2 Gr.F - Sierra 2.0 3d-86 (EX) - 2kpl Sierra 3d - Kawasaki KX250 -06 - Jäsen 412 -
-
- Viestit: 751
- Liittynyt: Ke Huhtikuu 3. 10:50:34 2002
- Paikkakunta: Kuopio
OT:
On ottanu hienoja kuvia, hienolla taustalla!
Mun escosta löyty joskus aikoinaan kans tommonen samanlainen esite, vähän huonommassa kunnossa tosin...
Ei sulla sattus olemaan muita esitteitä tuolta Escortin kultaiselta seitkytluvulta, missä näkys faktoja, hintoja... yms. ?
Jos ois ja saisit niitä skannailtua, niin ois mukava lueskella.
On ottanu hienoja kuvia, hienolla taustalla!

Mun escosta löyty joskus aikoinaan kans tommonen samanlainen esite, vähän huonommassa kunnossa tosin...
Ei sulla sattus olemaan muita esitteitä tuolta Escortin kultaiselta seitkytluvulta, missä näkys faktoja, hintoja... yms. ?
Jos ois ja saisit niitä skannailtua, niin ois mukava lueskella.

..:: Escort 2.0 '75 :: Xsara VTR '03 ::..
-
- Viestit: 1276
- Liittynyt: To Tammikuu 2. 17:31:07 2003
- Paikkakunta: Ylikiiminki
- Viesti:
Aika niukasti on itsellä noita esitteitä, brendalla niitä on hyllyt notkollaan.MASter kirjoitti:OT:
On ottanu hienoja kuvia, hienolla taustalla!![]()
Mun escosta löyty joskus aikoinaan kans tommonen samanlainen esite, vähän huonommassa kunnossa tosin...
Ei sulla sattus olemaan muita esitteitä tuolta Escortin kultaiselta seitkytluvulta, missä näkys faktoja, hintoja... yms. ?
Jos ois ja saisit niitä skannailtua, niin ois mukava lueskella.
Edit: Mähän skannailin silloin niitä vanhoja Tekniikan Maailmoja, eikö niissä näkynyt hintoja ym? mulla ei niitä enään netissä ole, mutta jokuhan ne laittoi omille sivuilleen... muistais vaan kuka.
- Escort Mk1-72 - Escort Mk2-76 - Escort Mk2-79 - Escort Mk2-79 - Escort Mk2 Gr.F - Sierra 2.0 3d-86 (EX) - 2kpl Sierra 3d - Kawasaki KX250 -06 - Jäsen 412 -
-
- Ylläpitäjä
Kaikille muillekin 2-litraisen "budjettiasennusta" suunnitteleville vaan neuvoksi:
- Älä ala leikkimään minkään vanhan kuluneen Taunuksen kärjellisen sytkän kanssa.
- Älä ala leikkimään minkään Ford-alkuperäisen kaasarin kanssa.
Laitoin itselleni Sierran kärjettömän sytkän ja Weber 32/36 DGV:n. Ero kärjellinen sytkä/mikälieweber -yhdistelmään oli todella suuri.
Auto toimii, ryyppy on vaijerilla, ja mikä parasta, autossa tuntuu olevan tehoa huomattavasti enemmän.
Suru meinasi tulla puseroon kun eka kerran ajoin Escortilla koneenvaihdon jälkeen kärjellisellä sytkällä ja mikälieweberillä... Näinkö oli aika kullannut muistot ?
Oli se vaan eri tunnelma kun tänään kokeilin autoa kärjettömällä + DGV-weberillä. Kyllä kai tuolla talven kurvailee...
- Älä ala leikkimään minkään vanhan kuluneen Taunuksen kärjellisen sytkän kanssa.
- Älä ala leikkimään minkään Ford-alkuperäisen kaasarin kanssa.
Laitoin itselleni Sierran kärjettömän sytkän ja Weber 32/36 DGV:n. Ero kärjellinen sytkä/mikälieweber -yhdistelmään oli todella suuri.
Auto toimii, ryyppy on vaijerilla, ja mikä parasta, autossa tuntuu olevan tehoa huomattavasti enemmän.
Suru meinasi tulla puseroon kun eka kerran ajoin Escortilla koneenvaihdon jälkeen kärjellisellä sytkällä ja mikälieweberillä... Näinkö oli aika kullannut muistot ?
Oli se vaan eri tunnelma kun tänään kokeilin autoa kärjettömällä + DGV-weberillä. Kyllä kai tuolla talven kurvailee...