Zetec-Cortina
Valvoja: CRSC Hallitus
-
- Viestit: 433
- Liittynyt: Ti Heinäkuu 16. 12:35:47 2002
Zetec-Cortina
Tollanen siitä nyt sitten tuli..
Cortina!!!
Vielä on konehuoneen johdot sekaisin ja muuta pikku säätöä, mutta ensi viikon keskiviikkona pitäisi yrittää leimaa..
Cortina!!!
Vielä on konehuoneen johdot sekaisin ja muuta pikku säätöä, mutta ensi viikon keskiviikkona pitäisi yrittää leimaa..
-
- Viestit: 3111
- Liittynyt: Ke Maaliskuu 13. 23:22:06 2002
- Viesti:
-
- Viestit: 2856
- Liittynyt: Pe Syyskuu 20. 12:32:12 2002
- Paikkakunta: Korsholm
kuul
wata sleeper

Teoria on sitä, että kaikki tiedetään, mutta mikään ei toimi. Käytäntö on taas sitä, että kaikki toimii mutta kukaan ei tiedä miksi.
Jäsen # 427
ikuisuusrojektit --> escort mk1 2.0 -70, escort mk2 2.0 -78
Jäsen # 427
ikuisuusrojektit --> escort mk1 2.0 -70, escort mk2 2.0 -78
-
- Ylläpitäjä
-
- Viestit: 275
- Liittynyt: To Marraskuu 28. 13:34:33 2002
- Paikkakunta: Laihia
-
- Viestit: 2239
- Liittynyt: Su Marraskuu 24. 20:22:02 2002
- Paikkakunta: vantaa
- Viesti:
-
- Viestit: 2856
- Liittynyt: Pe Syyskuu 20. 12:32:12 2002
- Paikkakunta: Korsholm
joo niin saa hintaa vaivaset 150 puntaajouni kirjoitti:Hieno peli! Jostain englannista muuten sai noihin zeteceihin BDA-kopio venttiilinkoppia.

Teoria on sitä, että kaikki tiedetään, mutta mikään ei toimi. Käytäntö on taas sitä, että kaikki toimii mutta kukaan ei tiedä miksi.
Jäsen # 427
ikuisuusrojektit --> escort mk1 2.0 -70, escort mk2 2.0 -78
Jäsen # 427
ikuisuusrojektit --> escort mk1 2.0 -70, escort mk2 2.0 -78
-
- Viestit: 1276
- Liittynyt: To Tammikuu 2. 17:31:07 2003
- Paikkakunta: Ylikiiminki
- Viesti:
Hieno peli! 

- Escort Mk1-72 - Escort Mk2-76 - Escort Mk2-79 - Escort Mk2-79 - Escort Mk2 Gr.F - Sierra 2.0 3d-86 (EX) - 2kpl Sierra 3d - Kawasaki KX250 -06 - Jäsen 412 -
-
- CRSC hallitusjäsen
- Viestit: 6559
- Liittynyt: Ti Kesäkuu 25. 11:25:15 2002
- Paikkakunta: Helsinki..... #54
Hieno on todella. Onneksi olkoon, olit se ensimmäinen!
Miltäs ajo maistuu? Löytyykö potkua riittävästi?
Miltäs ajo maistuu? Löytyykö potkua riittävästi?
Escort mk1 -70
Transit mk1 -77
Taunus mk3 -81
Toyota Hilux Surf SSR-X Wide Body
Pontiac Trans Am 400 -76
Transit mk1 -77
Taunus mk3 -81
Toyota Hilux Surf SSR-X Wide Body
Pontiac Trans Am 400 -76
-
- Viestit: 99
- Liittynyt: Pe Elokuu 30. 18:48:59 2002
- Viesti:
-
- Viestit: 436
- Liittynyt: Ti Huhtikuu 8. 12:38:32 2003
- Paikkakunta: Pohjois Savo
-
- Viestit: 99
- Liittynyt: Pe Elokuu 30. 18:48:59 2002
- Viesti:
-
- Viestit: 2740
- Liittynyt: Su Tammikuu 27. 19:47:06 2002
- Paikkakunta: Otalampi
-
- Viestit: 2740
- Liittynyt: Su Tammikuu 27. 19:47:06 2002
- Paikkakunta: Otalampi
Siinä ne reiät on vasemman puoleisen kurkun vieressä n. kello kahdessa.bootsi kirjoitti:SLEI kirjoitti:Nätti peli.
Sulla menee tollaisilla putsareilla kökköä kohokammioon.
Mistä se kökkö sinne kohokammioon menee??
4x4 -91 Cossu ikuisuus? projekti
Sierra STW 2.0 16-V Turbo
Sierra 4x4 -90 DOHC "Kossu"
Sierra 4x4 -90 DOHC STW
Sierra -92 DOHC Ghia
Sierra 1.3 GL -84 Stockmann turbo
SLEI ät netti.fi
Sierra STW 2.0 16-V Turbo
Sierra 4x4 -90 DOHC "Kossu"
Sierra 4x4 -90 DOHC STW
Sierra -92 DOHC Ghia
Sierra 1.3 GL -84 Stockmann turbo
SLEI ät netti.fi
-
- Viestit: 433
- Liittynyt: Ti Heinäkuu 16. 12:35:47 2002
Kyllä se aika hyvin tuntuu kulkevan, itse asiassa vähän liiankin hyvin väljälle simpukka-ohjaukselle ja orkkis pyöränkulmille
SLEI, möhnääntyykö kohokammiot kuinka nopeasti? Tarkoitus autolla on kuitenkin ajaa lähinnä asvaltilla?
Keskiviikkona tosiaan leimalle kokeilemaan, vähän on vielä pikkunäkläystä. Jarrut on ilmattu sata kertaa, mutta silti poljin on vähän pehmeän oloinen. Olisikohan pääsylinteri vähän liian pieni noille jarruille
Kardaani tai perä täristää, kun nostaa kaasua vauhdista ihan vaan vähän niin alkaa täristys ja metakka, täytyy nyt vielä katsoa, että on varmasti kaikki pultit kiinni.
Jos leimamies on suotuisa, niin enköhän ensi lauantaina (ja myös sitä seuraavana) kokeile kulkua Affenistolla.
Ostoilmo! Jos jollain on epäkesko- tai liukumallin säädettäviä yläpäitä ison tolpan iskarille, niin ilmoita heti! Cortinassa on sitten yläpään kiinnitysreikä pienempi kuin 110mm joka Escorteissa taitaa olla.. Perhana kun olisi ollut tuo isompi niin olisi jo pyöränkulmat kohdallaan.

SLEI, möhnääntyykö kohokammiot kuinka nopeasti? Tarkoitus autolla on kuitenkin ajaa lähinnä asvaltilla?
Keskiviikkona tosiaan leimalle kokeilemaan, vähän on vielä pikkunäkläystä. Jarrut on ilmattu sata kertaa, mutta silti poljin on vähän pehmeän oloinen. Olisikohan pääsylinteri vähän liian pieni noille jarruille

Jos leimamies on suotuisa, niin enköhän ensi lauantaina (ja myös sitä seuraavana) kokeile kulkua Affenistolla.
Ostoilmo! Jos jollain on epäkesko- tai liukumallin säädettäviä yläpäitä ison tolpan iskarille, niin ilmoita heti! Cortinassa on sitten yläpään kiinnitysreikä pienempi kuin 110mm joka Escorteissa taitaa olla.. Perhana kun olisi ollut tuo isompi niin olisi jo pyöränkulmat kohdallaan.
-
- Viestit: 1487
- Liittynyt: Ke Joulukuu 18. 16:38:59 2002
-
- Viestit: 1008
- Liittynyt: Ti Huhtikuu 29. 16:27:59 2003
- Paikkakunta: hartola
- Viesti:
-
- Viestit: 2740
- Liittynyt: Su Tammikuu 27. 19:47:06 2002
- Paikkakunta: Otalampi
Siitä on aikaa, kun mulla on ollut tupla Weberit koneessa ja niitä olen aukonut, mutta jos rakenne on sama kuin Dell DHLA:ssa niin ei niitä reikiä musta tukkia voi. Eikös se ilma juuri tulee siitä reiästä sisään ja sitten mene ilmavenasta ja seosputkessa sotkeudu bensaan?SHR kirjoitti:Tähän kaaraan myös ilmansuodatin vinkki, itg pestävä per kaasutin. Sarjaan tulee taustapelti (tukkii ne reiät kammioon) ja filsu elementti. Ainakin kilpureissa hyviksi todettu (tehokkaat eikä vie tehoa oleellisesti niinkuin noi sukat imutorven päällä)
4x4 -91 Cossu ikuisuus? projekti
Sierra STW 2.0 16-V Turbo
Sierra 4x4 -90 DOHC "Kossu"
Sierra 4x4 -90 DOHC STW
Sierra -92 DOHC Ghia
Sierra 1.3 GL -84 Stockmann turbo
SLEI ät netti.fi
Sierra STW 2.0 16-V Turbo
Sierra 4x4 -90 DOHC "Kossu"
Sierra 4x4 -90 DOHC STW
Sierra -92 DOHC Ghia
Sierra 1.3 GL -84 Stockmann turbo
SLEI ät netti.fi
-
- Viestit: 433
- Liittynyt: Ti Heinäkuu 16. 12:35:47 2002
Ei se siis tuki sitä reikää, vaan se reikä jää ilmansuodattimen sisään eikä kakka mene kaasariin. Täytyy ens kesänä katsoa jos alkavat kaasarit paskaantumaan. Tämä syksy mennään noilla.
Eikö kellään olis noita säädettäviä yläpäitä ylimääräisenä? Nyt laitoin ohjauksen auraukselle 8mm ja vähän kiristin simpukkaa. Auttoi selvästi, mutta on vielä paljon parannettavaa.
Eikö kellään olis noita säädettäviä yläpäitä ylimääräisenä? Nyt laitoin ohjauksen auraukselle 8mm ja vähän kiristin simpukkaa. Auttoi selvästi, mutta on vielä paljon parannettavaa.
-
- Viestit: 1487
- Liittynyt: Ke Joulukuu 18. 16:38:59 2002
Oikeessa olet, joo siis tarkennetaan, niitä ei tukita vaan taustapellissä on sille reikä, reikä jää suodattimen sisään.SLEI kirjoitti:Siitä on aikaa, kun mulla on ollut tupla Weberit koneessa ja niitä olen aukonut, mutta jos rakenne on sama kuin Dell DHLA:ssa niin ei niitä reikiä musta tukkia voi. Eikös se ilma juuri tulee siitä reiästä sisään ja sitten mene ilmavenasta ja seosputkessa sotkeudu bensaan?SHR kirjoitti:Tähän kaaraan myös ilmansuodatin vinkki, itg pestävä per kaasutin. Sarjaan tulee taustapelti (tukkii ne reiät kammioon) ja filsu elementti. Ainakin kilpureissa hyviksi todettu (tehokkaat eikä vie tehoa oleellisesti niinkuin noi sukat imutorven päällä)
-
- Viestit: 433
- Liittynyt: Ti Heinäkuu 16. 12:35:47 2002
Nyt taas koettelee
Tänään kävin töissä kortsulla, vettä sataa ihan vitusti ja yhtäkkiä tuulilasinpyyhkijät jysähtää paikoilleen. Ajan 30km himaan kuolemaa halveksuen ja jätän auton parkkiin. Käyn vaihtamassa paskaset vaatteet päälle ja istun autoon tallille lähteäkseni, ei saatana lähde käymään vaikka mitä tekee. No hirveässä vesisateessa ja pimeässä runkkaan johtoja tunnin verran ja löytyy lopulta se katkennut johto. Sytkän maajohto irronnut abikosta.. No, pelit käyntiin ja tallille, pimeässä, vitunmoisessa vesisateessa jälleen kuolemaa halveksuen edelleen ilman niitä saatanan tuulilasinpyyhkijöitä.
No kojelaudan alle ronklaamaan, ja pian löytyykin syy; moottorissa kiinni oleva epäkesko on irti niistä pyyhkijän vipusista. Eikä ole kun ihan vaan vittumaisen hankalassa paikassa, tunnin päästä on mutteri viimein paikallaan ja saa lyödä kojelaudan aluspahvit kiinni. No, koneet käymään ja hirveässä vitutuksessa himaan ja eikös vaan 20 metriä ennen parkkista tule kojelaudasta toimintasauhu
Teki mieli sytyttää koko vitun laite palamaan, mutta tyydyin ottamaan akunkengän irti ja jätin siihen.
- Kyllä taas rakentelu palkitsee voi perkele






Tänään kävin töissä kortsulla, vettä sataa ihan vitusti ja yhtäkkiä tuulilasinpyyhkijät jysähtää paikoilleen. Ajan 30km himaan kuolemaa halveksuen ja jätän auton parkkiin. Käyn vaihtamassa paskaset vaatteet päälle ja istun autoon tallille lähteäkseni, ei saatana lähde käymään vaikka mitä tekee. No hirveässä vesisateessa ja pimeässä runkkaan johtoja tunnin verran ja löytyy lopulta se katkennut johto. Sytkän maajohto irronnut abikosta.. No, pelit käyntiin ja tallille, pimeässä, vitunmoisessa vesisateessa jälleen kuolemaa halveksuen edelleen ilman niitä saatanan tuulilasinpyyhkijöitä.
No kojelaudan alle ronklaamaan, ja pian löytyykin syy; moottorissa kiinni oleva epäkesko on irti niistä pyyhkijän vipusista. Eikä ole kun ihan vaan vittumaisen hankalassa paikassa, tunnin päästä on mutteri viimein paikallaan ja saa lyödä kojelaudan aluspahvit kiinni. No, koneet käymään ja hirveässä vitutuksessa himaan ja eikös vaan 20 metriä ennen parkkista tule kojelaudasta toimintasauhu

- Kyllä taas rakentelu palkitsee voi perkele
-
- Viestit: 8657
- Liittynyt: Su Joulukuu 9. 2:28:56 2001
- Paikkakunta: Joensuu
- Viesti:
-
- Viestit: 1276
- Liittynyt: To Tammikuu 2. 17:31:07 2003
- Paikkakunta: Ylikiiminki
- Viesti:
näinhän se menee.ukormi kirjoitti:Ja noita liitoksiahan ei jätetä pelkän puristetun abikon varaan. Tosimies juottaa ja sitten suojaa liittimen kutistemuovilla

- Escort Mk1-72 - Escort Mk2-76 - Escort Mk2-79 - Escort Mk2-79 - Escort Mk2 Gr.F - Sierra 2.0 3d-86 (EX) - 2kpl Sierra 3d - Kawasaki KX250 -06 - Jäsen 412 -
-
- Viestit: 2567
- Liittynyt: Ke Helmikuu 6. 17:42:33 2002
- Paikkakunta: Mä missään asu
- Viesti:
-
- Viestit: 433
- Liittynyt: Ti Heinäkuu 16. 12:35:47 2002
Nyt on taas sähköt kasassa ja leimaakin yritettiin. Meni heti luu kurkkuun kun näin että autoa katsomaan tulee yksi pahamaineisimmista katsastajista.
No, kaikki meni oikeastaan ihan OK, mutta hylsyhän siitä tuli, syynä väärin kytketyt valot (etuvalot meni päälle ennen parkkeja, oma moka kun niitä ryskäsin eilen kiukkupäissäni), kallistuksenvakaajan mutterista puuttui sokka, raidetangon päästä puuttui sokka ja öljypohja oli liian lähellä palkkia
Heikompihermoinen sanois että voi mitä vittuilua, mutta mulle jäi kuitenkin ihan OK fiilis kun katsuri lupasi, että tule perjantaina näyttämään niin tehdään loput paperit kuntoon, ei tarvinnut edes aikaa varata tai maksaa.
Nyt on valot kunnossa, sokat paikallaan, vielä pitää moottoria vähän nostaa ja vaihdan ihan oman turvallisuuden vuoksi säädettävät yläpäät että saa pyöränkulmat vähän ihmisystävällisemmiksi.
Näillä näkymin lauantaina Affenistolle.. Täytyy jo hakea kypärät lainaks


Nyt on valot kunnossa, sokat paikallaan, vielä pitää moottoria vähän nostaa ja vaihdan ihan oman turvallisuuden vuoksi säädettävät yläpäät että saa pyöränkulmat vähän ihmisystävällisemmiksi.
Näillä näkymin lauantaina Affenistolle.. Täytyy jo hakea kypärät lainaks

-
- Viestit: 3111
- Liittynyt: Ke Maaliskuu 13. 23:22:06 2002
- Viesti:
-
- Viestit: 433
- Liittynyt: Ti Heinäkuu 16. 12:35:47 2002
115 heppaa, ei taida tämä katsastusäijä olla ikinä kuullutkaan mistään dynamometreistä, paitsi sellaisista millä mitataan jarruja..
Paperien teko jäi vielä vähän kesken, katsuri totesi että tee kaikki paperit valmiiksi niin tehdään sitten sille rekisteriote.
Toivotaan nyt ettei ole perjantai-aamuna huonolla tuulella..
Paperien teko jäi vielä vähän kesken, katsuri totesi että tee kaikki paperit valmiiksi niin tehdään sitten sille rekisteriote.
Toivotaan nyt ettei ole perjantai-aamuna huonolla tuulella..
-
- CRSC jäsen 2014
- Viestit: 1018
- Liittynyt: Ti Heinäkuu 15. 22:30:32 2003
- Paikkakunta: Masku
Olikos tuo kone 2.0? Eikös siinä ole 136hp? Täällä muuten konttorilla muistaakseni kertoivat viimeksi että dynolappu pienemmistä tehoista mallisarjan ulkopuolisen moottorin ollessa kyseessä ei kelpaa 

Jaguar Xj6 series 1 swb V8
Daimler Double Six 6.0 V12
Jaguar Xj6 Sovereign 4.0
Jeep Grand Cherokee Limited 5.2 v8
Porsche 356 speedster replica
Ford sierra rs cosworth replica v8
Focus..
Daimler Double Six 6.0 V12
Jaguar Xj6 Sovereign 4.0
Jeep Grand Cherokee Limited 5.2 v8
Porsche 356 speedster replica
Ford sierra rs cosworth replica v8
Focus..
-
- Viestit: 433
- Liittynyt: Ti Heinäkuu 16. 12:35:47 2002
On kyllä käynyt mielessä, mutta aika taistelun saa käydä ennenkuin sellaisen saa hyväksytettyä. Autohan ei ole mikään Ford enää, vaan Jeff Urenin pajalla väkästetty konversio, kuten Superspeed-Escortit tai Comanche-Caprit..
Historiankirjat kertovat muunmuassa, että nähin Savage-Cortinoihin hitsattiin vahvikkeita konehuoneeseen. Voi olla vaikeaa dokumentoida katsastusmiehelle, että miten tämäkin on tehty.
Ei kuitenkaan ihan tuhoontuomittu idea, yhdellä tutulla on Cortinaan 2.3 V6 paperit, olisikohan noista hyvä lähteä seuraavaan projektiin
Historiankirjat kertovat muunmuassa, että nähin Savage-Cortinoihin hitsattiin vahvikkeita konehuoneeseen. Voi olla vaikeaa dokumentoida katsastusmiehelle, että miten tämäkin on tehty.
Ei kuitenkaan ihan tuhoontuomittu idea, yhdellä tutulla on Cortinaan 2.3 V6 paperit, olisikohan noista hyvä lähteä seuraavaan projektiin

-
- Viestit: 4653
- Liittynyt: Ma Joulukuu 10. 10:11:10 2001
- Paikkakunta: Espoo
- Viesti:
-
- Viestit: 423
- Liittynyt: Ti Joulukuu 25. 0:35:12 2001
Samalla suunnalla kuin säkin asut,on puheiden mukaan leimattu mk1 koppa escortti cossun padalla,holsetti kyljessä, reilu 100hp dynamolapullarazorass kirjoitti:Olikos tuo kone 2.0? Eikös siinä ole 136hp? Täällä muuten konttorilla muistaakseni kertoivat viimeksi että dynolappu pienemmistä tehoista mallisarjan ulkopuolisen moottorin ollessa kyseessä ei kelpaa

Kyllähän tyhmiä katsatusmiehiä pystyy höynäyttämään,mutta miten käy katsatuksen toisella konttorilla?
Ja Vehkeelle hatun-nostot,ei niin yleisestä projektista !
Heikosta lompakosta kärsii koko harrastus.
Mutta kohta rävähtää, se on vissi =)
Mutta kohta rävähtää, se on vissi =)
-
- CRSC jäsen 2014
- Viestit: 1018
- Liittynyt: Ti Heinäkuu 15. 22:30:32 2003
- Paikkakunta: Masku
Tuosta mk1 coswortista olen kuullut juttua myös joskus. Livenä en ole tosin ikinä nähnyt. .. ja mulle vittuiltiin 4hp takia.. arghWalderama kirjoitti: Samalla suunnalla kuin säkin asut,on puheiden mukaan leimattu mk1 koppa escortti cossun padalla,holsetti kyljessä, reilu 100hp dynamolapulla
Kyllähän tyhmiä katsatusmiehiä pystyy höynäyttämään,mutta miten käy katsatuksen toisella konttorilla?
Jaguar Xj6 series 1 swb V8
Daimler Double Six 6.0 V12
Jaguar Xj6 Sovereign 4.0
Jeep Grand Cherokee Limited 5.2 v8
Porsche 356 speedster replica
Ford sierra rs cosworth replica v8
Focus..
Daimler Double Six 6.0 V12
Jaguar Xj6 Sovereign 4.0
Jeep Grand Cherokee Limited 5.2 v8
Porsche 356 speedster replica
Ford sierra rs cosworth replica v8
Focus..
-
- Viestit: 8043
- Liittynyt: Pe Huhtikuu 5. 13:18:04 2002
- Paikkakunta: Mutterimäki
- Viesti:
-
- Viestit: 433
- Liittynyt: Ti Heinäkuu 16. 12:35:47 2002
Jep, on ollut ajossa keväästä lähtien, joka päivä töihin 30km suuntaansa. Kaikki on toiminut hienosti, mitä nyt toinen takajarrusylinteri korkkas ja kaasarit vähän temppuilee = menee välillä tolkuttoman rikkaallesamiharju kirjoitti:Jokos on zetecortina ajossa tälle suvelle?

Tässä taas opettavainen tarina alustan säädöstä: Jos joku näki Cortinan menoa Ahvenistolla viime syssynä, niin muistaa kuinka ulompi eturengas kaatui alle aivan raivona ja koko laite puski oikein huolella. Tällöin edessä oli 185/60 renkaat, helvetin jäykät jouset ja pyöränkulmat aivan päin persettä = tolpat ihan pystyssä, aivan hilkku positiivista Camberia ja negatiivista Casteria

No, talvella tein vähän muutoksia: Eteen 145 lbs -2" jouset, 205/60 renkaat, uretaanipuslat ohjaustankoihin, auraus nollaan. Taakse -2" madalluspalat, lisälehdet pois. Tulos oli seuraava: Takana ei mahdu renkaat pyörimään ja takapää on aivan liian alhaalla ja iskarit pamahtaa pohjaan. No, taakse laitoin lisälehdet takaisin ja takavanteita levitettiin sisäänpäin 4 senttiä -> jo pyörii ja auto on vaaterissa eikä iskaritkaan jysähdä pohjaan. Ei muuta kuin koeajolle: Auto on aivan hirveä ajaa: meinaa karata ojaan joka urasta, auto hyppii urista aivan ihmeellisesti. No, ainakin puskeminen hävisi, perä hyppää rinnalle aivan liian herkästi ja auto yliohjaa todella raskaasti. Tuntuu, että perä "lumpsahtaa" jotenkin kummallisesti alle heti kun vähän kanttaa.
No, nyt on taas oltu taloa rakentamassa joka ilta eikä hopalle ole ehtinyt tehdä juuri mitään. Täytyy laittaa taakse levittämättömät vanteet = raideväli kasvaa ja säätää takaiskareita roimasti löysemmälle.
-
- Viestit: 433
- Liittynyt: Ti Heinäkuu 16. 12:35:47 2002
Voi perkele kun ei meinaa jarruja saada millään kunnollisiksi vaikka kaikki paikat on rempattu, vetelee jarrutuksessa ihan perkeleesti ja välillä tuntuu että polkusin menee liian syvälle.
Kertokaapas nyt millaiset jarrut Hoppaan laitetaan että kestää Ahvenistollakin enemmän kuin 2 kierrosta. Tällä hetkellä edessä levitetyt M16 satulat + Escort rallimallin jäähdytetyt levyt, takana vakio 9-tuumaiset. Pääsylkky on jostain Fiatista, halkaisija 19.05.
Onko fiksumpaa vaihtoehtoa kuin noi Volvon 4-mäntäiset eteen ja Scorpion levyjarrut taakse? Löytyykö valmiita ratkaisuja? Sekä etu- että takajarrujen pitää mahtua Lotus-vanteiden sisään, eli max levyn halkaisija noin 260-270mm.
- Ville
Kertokaapas nyt millaiset jarrut Hoppaan laitetaan että kestää Ahvenistollakin enemmän kuin 2 kierrosta. Tällä hetkellä edessä levitetyt M16 satulat + Escort rallimallin jäähdytetyt levyt, takana vakio 9-tuumaiset. Pääsylkky on jostain Fiatista, halkaisija 19.05.
Onko fiksumpaa vaihtoehtoa kuin noi Volvon 4-mäntäiset eteen ja Scorpion levyjarrut taakse? Löytyykö valmiita ratkaisuja? Sekä etu- että takajarrujen pitää mahtua Lotus-vanteiden sisään, eli max levyn halkaisija noin 260-270mm.
- Ville