1. Laitan CRSC foorumin yleistä autoilustaosioon kysymyksen jossa kysyn mikä on noiden muuttujien

summana puristussuhde.
Saan vastauksena 8 vittuilua ja 6 vastausta. Otan noista kuudesta keskiarvon ja siinä se on noin 45% tarkkuudella.
2. Jatkan kirjoittamista ( maksettuani jäsenmaksun ja odotettuani x potenssiin kaksi ajan oikeuksien saamista, mikäli en ole uskaltanut laittaa jollekin adminille kyselyä oikeuksista ) tekniikkaosiossa, jonne ystävällinen moderaattori on topiccini siirtänyt ( tässä tapauksessa sitä ei oltu poistettu

).
Saan kakkoskysymykseeni kuusi vittuilua ja 12 vastausta. Otan vastauksista keskiarvon (pudotettuani kaksi täysin järjetöntä arvoa pois) Yksi mode tai oliko admin ehdottaa että en yrittäisi moista tehdä jos en osaa edes laskea noin helppoa laskutoimitusta ( joku kormi tai jsp, juntti kuitenkin)
Vedän keskiarvosta saatavan siivun pois ja pulttaan kannen kiinni.
Huomaan vetäneeni vanhoilla pulteilla yhden pultin poikki ja otan kannen auki ja otan katkenneen pultin jämät pois ( onneksi ei katkennut kierteestä, oli helppo ottaa pätkä pois )
Vedän kannen uudelleen kiinni uusilla ARP pulteilla, jo kertaalleen kiristetyllä kannentiivisteellä. Laitan kaikki oheislaitteet kiinni. Testiajossa hieman ihmetyttää kilinä kiihdyttäessä mutta en anna sen häiritä, kohta kone keittää ja on pysähdyttävä. Vedet ja öljyt sekaisin ja kone kehittää painettä paisuntasäiliöön.
Työnnän auton hallille ja avaan koneen. Kannentiiviste on posahtanut, ostan uuden, putsaan koneen ja kiristän taas ARP pulteilla kannen kiinni. Laturia kiinnittäessäni vetäisen peukaloon vit*maisen palkeen, veri on kivannäköistä venakopassa
Vihdoin testiajolle..Edelleen kilisee, en anna sen häiritä hyvin vetää ja kiertää. Kone alkaa hyytymään ja sammuu kokonaan. Soitan kaverille ja auto hinataan hallille. Aamulla mitataan puristukset. Ykkösessä 21 kiloa kakkosessa 22 kiloa, kolmosessa 0 kiloa, nelosessa 20 kiloa. Avaan kannen ja totean että kolmosen männän reuna on hävinnyt. Laitan luukun kiinni ja vedämme auton trailerille.
Mulla on tiedossa yks hyvä tyyppi jolla on Nummelassa autokorjaamo. Osaa kuulemma laskea aika hyvin tarvittavan kannenlaskun tietylle puristussuhteelle. Suuntaamme nokan kohti Nummelaa..