kävin koittaan kiihytystä 0-60-80-100km/h
7s 10s 21s


mistä tommonen voi johtua

Valvoja: CRSC Hallitus
En jaksa uskoa että venajouset tohon vaikuttas...timppaanen kirjoitti:vaihdoin kärjet ja sinne oli palanu reikäny kiihtyy vähän paremmin 100km/h mutta ei vieläkään nopeeta n.15s
tuli yks mieleen ko toi on vähän puhditon yläkierroksilla niin oiskohan venttiilijouyset liian löysät (vakiot)
aikasemmin oli semmonen jossa oli ajotusta muutettu (n.puoli hammasta) mutta sillon kulki vielä huonomminohc kirjoitti:En jaksa uskoa että venajouset tohon vaikuttas...timppaanen kirjoitti:vaihdoin kärjet ja sinne oli palanu reikäny kiihtyy vähän paremmin 100km/h mutta ei vieläkään nopeeta n.15s
tuli yks mieleen ko toi on vähän puhditon yläkierroksilla niin oiskohan venttiilijouyset liian löysät (vakiot)
Onko sulla siinä koneessa säädettävä jakopyörä, toisinsanoen pystytkö muuttamaan nokan ajotusta? jos nokka on nyt vakio ajotuksella niin se on muutaman asteen pielessä.. en nyt just muista miten toi bcf3 piti laittaa, löytyy tiedot varmaan kent cams:in sivuilta.
Sytytysennakko säädetty? (vois kokeilla kääntää aikasemmalle).. Paljonko puristuksia? ..bensan saanti (seokset ym...)
Jotain tollasta minä tosta alkasin tutkimaan. toi 15s 0-100km/h on kyllä aika kehno. vakio kunnossa oleva 1.6 välikoppa menee heittämällä edelle
Vaikuttaahan ne, jos ne jouset on ihan paskana..Arto65FB kirjoitti:Kyllä vaikuttaa löysät jouset. Valve floatissa venttiili ei enää pysy nokan liikkeiden perässä ja pomppiessaan seetiä vasten laskee puristuksia harakoilla. Mitä enemmän pomppii, sitä vähemmän tehoa.
no niin... eiköhän taas rupea escorttiin potkua löytyväntimppaanen kirjoitti:huomenna pitäis olla kansi valmis tulee gt imuvenat ja tupla jouset.