%prosenteista%
Valvoja: CRSC Hallitus
-
- Viestit: 1008
- Liittynyt: Ti Huhtikuu 29. 16:27:59 2003
- Paikkakunta: hartola
- Viesti:
%prosenteista%
eli etuakselisto 10% moottori 12% vaihteisto+kytkin 9% etuistuimet 2,4%
mites takajarrut,paljos niistä tulee %%? noista muistahan tuleeki jo 33,4%..taitaa joutua laittaa pikkulaatikon..
mites takajarrut,paljos niistä tulee %%? noista muistahan tuleeki jo 33,4%..taitaa joutua laittaa pikkulaatikon..
-
- Viestit: 1321
- Liittynyt: To Joulukuu 18. 19:42:50 2003
- Paikkakunta: Lapua
- Viesti:
Re: %prosenteista%
mulle tuli pelkistä takajarruista 2%.m_pajula kirjoitti:eli etuakselisto 10% moottori 12% vaihteisto+kytkin 9% etuistuimet 2,4%
mites takajarrut,paljos niistä tulee %%? noista muistahan tuleeki jo 33,4%..taitaa joutua laittaa pikkulaatikon..
Ford Escort RS2000 mk2 r.F
Ford Focus
-
- Viestit: 1008
- Liittynyt: Ti Huhtikuu 29. 16:27:59 2003
- Paikkakunta: hartola
- Viesti:
-
- Viestit: 7350
- Liittynyt: To Toukokuu 1. 22:02:10 2003
- Paikkakunta: Siuntio
http://www.cosworthrsclub.com/fordarkis ... lista.html
tuolta löytyy jotaan..oletan että kaikki on tietoisia asiasta mutta laitan kuitenki ton..
mun silmään ei osunut pelkkiä jarruja vaan ainoastaan täydellisiä akselistoja..
tuolta löytyy jotaan..oletan että kaikki on tietoisia asiasta mutta laitan kuitenki ton..
mun silmään ei osunut pelkkiä jarruja vaan ainoastaan täydellisiä akselistoja..
Viimeksi muokannut Hesus, Ma Syyskuu 6. 18:22:40 2004. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
EX-Jäsen #438
Puma 1.0 Mhev 125hv STline -21
Puma 1.0 Mhev 125hv Titanium -21
Triumph Bonneville SE -09 Street Scrambler
Puma 1.0 Mhev 125hv STline -21
Puma 1.0 Mhev 125hv Titanium -21
Triumph Bonneville SE -09 Street Scrambler
-
- Viestit: 3111
- Liittynyt: Ke Maaliskuu 13. 23:22:06 2002
- Viesti:
-
- CRSC jäsen 2014
- Viestit: 1018
- Liittynyt: Ti Heinäkuu 15. 22:30:32 2003
- Paikkakunta: Masku
Tuntuu olevan hiukan konttorikohtainen. Muutin 1.6->2.0 27%, Saman muutoksen sai kuulemma tehtyä 18%:lla.
Vaihdettuja osia minulla moottori+vaihdelaatikko, etujouset, etulevyt.
Voikohan muuten noihin prosentteihin hakea jälkikäteen tarkennusta/muutosta?

Vaihdettuja osia minulla moottori+vaihdelaatikko, etujouset, etulevyt.
Voikohan muuten noihin prosentteihin hakea jälkikäteen tarkennusta/muutosta?
Jaguar Xj6 series 1 swb V8
Daimler Double Six 6.0 V12
Jaguar Xj6 Sovereign 4.0
Jeep Grand Cherokee Limited 5.2 v8
Porsche 356 speedster replica
Ford sierra rs cosworth replica v8
Focus..
Daimler Double Six 6.0 V12
Jaguar Xj6 Sovereign 4.0
Jeep Grand Cherokee Limited 5.2 v8
Porsche 356 speedster replica
Ford sierra rs cosworth replica v8
Focus..
-
- Viestit: 1008
- Liittynyt: Ti Huhtikuu 29. 16:27:59 2003
- Paikkakunta: hartola
- Viesti:
-
- Viestit: 7350
- Liittynyt: To Toukokuu 1. 22:02:10 2003
- Paikkakunta: Siuntio
hmm..en kyllä usko että ne voi laittaa koko akselistosta jos vaihdat vaan jarrut taakse..m_pajula kirjoitti:ei taida oikee mistää saada tollasta erittelyä noille prosenteille,ainakaan konttorilta..on varmaa vähä inssistä kiinni paljon pistää prosentteja.kiva ku esim vaihat 9"jarrut taakseni tulee % koko akselistosta..
EX-Jäsen #438
Puma 1.0 Mhev 125hv STline -21
Puma 1.0 Mhev 125hv Titanium -21
Triumph Bonneville SE -09 Street Scrambler
Puma 1.0 Mhev 125hv STline -21
Puma 1.0 Mhev 125hv Titanium -21
Triumph Bonneville SE -09 Street Scrambler
-
- Viestit: 1008
- Liittynyt: Ti Huhtikuu 29. 16:27:59 2003
- Paikkakunta: hartola
- Viesti:
-
- Viestit: 2149
- Liittynyt: Ti Joulukuu 17. 19:16:49 2002
- Viesti:
Juu toi että kuinka paljon jarruista prosentteja laitetaan taitaa hyvin pitkälti riippua ukosta, (tai akasta) joka ne laskee.
Mulla ei nyt näköjään ookkaan missään lapulla niitä prosentteja mitkä itse sain etu + takajarruista. Ei niistä kuitenkaan kokoakselin prossia laiteta.
Mulla ei nyt näköjään ookkaan missään lapulla niitä prosentteja mitkä itse sain etu + takajarruista. Ei niistä kuitenkaan kokoakselin prossia laiteta.
* CRSC 2002 - 2022 *
* Driving Gentoo Linux *
* Driving Gentoo Linux *
-
- Viestit: 1008
- Liittynyt: Ti Huhtikuu 29. 16:27:59 2003
- Paikkakunta: hartola
- Viesti:
-
- Viestit: 1321
- Liittynyt: To Joulukuu 18. 19:42:50 2003
- Paikkakunta: Lapua
- Viesti:
Pelkistä takajarruista ei tule täyttä 10%..m_pajula kirjoitti:ei taida oikee mistää saada tollasta erittelyä noille prosenteille,ainakaan konttorilta..on varmaa vähä inssistä kiinni paljon pistää prosentteja.kiva ku esim vaihat 9"jarrut taakseni tulee % koko akselistosta..
Ford Escort RS2000 mk2 r.F
Ford Focus
-
- Viestit: 1321
- Liittynyt: To Joulukuu 18. 19:42:50 2003
- Paikkakunta: Lapua
- Viesti:
-
- Viestit: 1008
- Liittynyt: Ti Huhtikuu 29. 16:27:59 2003
- Paikkakunta: hartola
- Viesti:
-
- Viestit: 6490
- Liittynyt: To Maaliskuu 14. 19:56:45 2002
- Paikkakunta: Nummela
-
- CRSC jäsen 2015
- Viestit: 4537
- Liittynyt: Ti Syyskuu 9. 13:19:13 2003
- Paikkakunta: nurmijärvi
-
- Viestit: 1008
- Liittynyt: Ti Huhtikuu 29. 16:27:59 2003
- Paikkakunta: hartola
- Viesti:
tosiaan...kuulemma toi prosenttimäärä ihan katsastus miehen päätettävissä.sano et jarruista pari%/akseli. ja ainaki mk1 escossa sit melkein se täydet 10% etuakselistosta kun pitää vaihtaa kallistuksenvakaaja, alapalkki jne..
mites ku kävin kahdella asemalla toisella ei tarttis vaihtaa alapalkkia ku katto vaihettavat osat mk1 ero lapuista ja toisella katto mk2 lapusta joho oli merkattu eri osa numerot eri malleille. eikä kelpaa ite vahvistettu..
mites ku kävin kahdella asemalla toisella ei tarttis vaihtaa alapalkkia ku katto vaihettavat osat mk1 ero lapuista ja toisella katto mk2 lapusta joho oli merkattu eri osa numerot eri malleille. eikä kelpaa ite vahvistettu..
-
- Viestit: 3111
- Liittynyt: Ke Maaliskuu 13. 23:22:06 2002
- Viesti:
-
- Viestit: 1008
- Liittynyt: Ti Huhtikuu 29. 16:27:59 2003
- Paikkakunta: hartola
- Viesti:
-
- Viestit: 474
- Liittynyt: Ke Toukokuu 28. 0:30:33 2003
- Paikkakunta: Ulvila
-
- Viestit: 1008
- Liittynyt: Ti Huhtikuu 29. 16:27:59 2003
- Paikkakunta: hartola
- Viesti:
toi katsastus mies ainaki tuntu erot tietävän.. täytyy vaihtaa konttoria,[PeXi] kirjoitti:Mistä ne sen siellä leimalla ees tietää onko autossa rs palkki vai ei.. Meinaa jossei ite vahvistettu käy, eikai niissä mitään varaosanumeroita näy? (en yllytä kusettamaan, sehän olisi laitonta)
toisella konttorilla tuntu kelpaavan pikku tolpat vahvemmilla jousilla eikä ollu mitää puhetta palkista tai vakaajasta..
-
- Viestit: 3111
- Liittynyt: Ke Maaliskuu 13. 23:22:06 2002
- Viesti:
varaosanumero on kaikissa mk1 palkeissa sama, tilausnumero eri.
ne rs2000 vahvistukset on tehtaalla hitsattu käsityönä vakiopalkkiin ja ovat varsin karskin näköistä jälkeä.
etuvakaajalla on eri varaosanumero.
ja saahan runkopalkkiinkin hitsata paikkaa yms. niin mikä etupalkista niin pyhän tekisi ettei sitä hyväksyttäisi.
ne rs2000 vahvistukset on tehtaalla hitsattu käsityönä vakiopalkkiin ja ovat varsin karskin näköistä jälkeä.
etuvakaajalla on eri varaosanumero.
ja saahan runkopalkkiinkin hitsata paikkaa yms. niin mikä etupalkista niin pyhän tekisi ettei sitä hyväksyttäisi.
-
- Viestit: 3111
- Liittynyt: Ke Maaliskuu 13. 23:22:06 2002
- Viesti:

olen vitkutellut mk1 rakenne-ero lapun tekoa kuukausi kaupalla.
se on tässä maahantuojalle lähettämistä vailla.
mutta ensin arvioidaan porukalla tarviiko muutoksia (motivaatio ongelmani estää kirjojen pläräämisen)
eli onko mielestänne näin hyvä, jätetäänkö jotain pois/lisätään?
nuo jarrupinta-alat on vähän tietolähteestä riippuen mitä sattuu, enkä jaksa alkaa paloja mittomaan/laskemaan. eipä noilla nyt niin merkitystä ole...
sitten kun on leima paperissa niin skannaan originaalista hyvän kuvan ja laitan tänne.
http://kotinetti.suomi.net/tepi/files/mk1_koe_vedos.pdf
-
- Viestit: 1008
- Liittynyt: Ti Huhtikuu 29. 16:27:59 2003
- Paikkakunta: hartola
- Viesti:
-
- Viestit: 3111
- Liittynyt: Ke Maaliskuu 13. 23:22:06 2002
- Viesti:
-
- Viestit: 1008
- Liittynyt: Ti Huhtikuu 29. 16:27:59 2003
- Paikkakunta: hartola
- Viesti:
-
- Viestit: 1008
- Liittynyt: Ti Huhtikuu 29. 16:27:59 2003
- Paikkakunta: hartola
- Viesti:
-
- Viestit: 1008
- Liittynyt: Ti Huhtikuu 29. 16:27:59 2003
- Paikkakunta: hartola
- Viesti:
-
- Viestit: 1276
- Liittynyt: To Tammikuu 2. 17:31:07 2003
- Paikkakunta: Ylikiiminki
- Viesti:
Escort Mk1 (1,3 --> 2.0)
Ajoneuvoon vaihdettu:
2.0 L:n moottori apulaitteineen, vaihteisto, kytkin, etutolpat jarruineen, takajarrut ja jarrutehostin.
Vaihdettujen osien määrä 9.11.2001 yhteensä 31,5%.
Penkit oli välikopasta, niistä ei tullu prosentteja.
Ajoneuvoon vaihdettu:
2.0 L:n moottori apulaitteineen, vaihteisto, kytkin, etutolpat jarruineen, takajarrut ja jarrutehostin.
Vaihdettujen osien määrä 9.11.2001 yhteensä 31,5%.
Penkit oli välikopasta, niistä ei tullu prosentteja.
- Escort Mk1-72 - Escort Mk2-76 - Escort Mk2-79 - Escort Mk2-79 - Escort Mk2 Gr.F - Sierra 2.0 3d-86 (EX) - 2kpl Sierra 3d - Kawasaki KX250 -06 - Jäsen 412 -
-
- Viestit: 9717
- Liittynyt: Pe Joulukuu 7. 13:07:45 2001
- Paikkakunta: Länsirannikon aikuisviihdekeskus
- Viesti:
Brenda! Onko sulla jotain hyviä suhteita maahantuojaan, vaiko miten oot saanunna noita hyväksyttyä? Ite olen saanut sellasen ymmärryksen ettei oikeen maahantuojaa kiinnosta. Mitenkähän onnistuis Turbo Caprin siunaus sun avullas?
Nykyiset:
'14 E500 Coupe
Ollut joskus:
'07 CL63 AMG V8
'04 Mondeo V6
'04 SLK55 AMG V8
'01 Maxima V6
'00 Passat V6
'99 S80 I6
'00 300M V6
'97 Lumina V6
'02 Omega V6
'97 Mondeo V6
'05 CLK55 AMG V8
'94 A8 V8
'00 CLK55 AMG V8
'92 850i V12
'96 Mustang SVT Cobra V8
'92 TownCar V8
'78 Capri V6 BOA Cosworth
'77 Capri V6
'14 E500 Coupe
Ollut joskus:
'07 CL63 AMG V8
'04 Mondeo V6
'04 SLK55 AMG V8
'01 Maxima V6
'00 Passat V6
'99 S80 I6
'00 300M V6
'97 Lumina V6
'02 Omega V6
'97 Mondeo V6
'05 CLK55 AMG V8
'94 A8 V8
'00 CLK55 AMG V8
'92 850i V12
'96 Mustang SVT Cobra V8
'92 TownCar V8
'78 Capri V6 BOA Cosworth
'77 Capri V6
-
- Viestit: 3111
- Liittynyt: Ke Maaliskuu 13. 23:22:06 2002
- Viesti:
-
- Viestit: 9717
- Liittynyt: Pe Joulukuu 7. 13:07:45 2001
- Paikkakunta: Länsirannikon aikuisviihdekeskus
- Viesti:
Onko sulla Brenda kiinnostusta hoitaa asiaa etiäppäin jos teen laput?
Nykyiset:
'14 E500 Coupe
Ollut joskus:
'07 CL63 AMG V8
'04 Mondeo V6
'04 SLK55 AMG V8
'01 Maxima V6
'00 Passat V6
'99 S80 I6
'00 300M V6
'97 Lumina V6
'02 Omega V6
'97 Mondeo V6
'05 CLK55 AMG V8
'94 A8 V8
'00 CLK55 AMG V8
'92 850i V12
'96 Mustang SVT Cobra V8
'92 TownCar V8
'78 Capri V6 BOA Cosworth
'77 Capri V6
'14 E500 Coupe
Ollut joskus:
'07 CL63 AMG V8
'04 Mondeo V6
'04 SLK55 AMG V8
'01 Maxima V6
'00 Passat V6
'99 S80 I6
'00 300M V6
'97 Lumina V6
'02 Omega V6
'97 Mondeo V6
'05 CLK55 AMG V8
'94 A8 V8
'00 CLK55 AMG V8
'92 850i V12
'96 Mustang SVT Cobra V8
'92 TownCar V8
'78 Capri V6 BOA Cosworth
'77 Capri V6
-
- Viestit: 3111
- Liittynyt: Ke Maaliskuu 13. 23:22:06 2002
- Viesti:
-
- Viestit: 3111
- Liittynyt: Ke Maaliskuu 13. 23:22:06 2002
- Viesti:
-
- Viestit: 2767
- Liittynyt: To Joulukuu 25. 23:41:05 2003
[quote="razorass"]Tuntuu olevan hiukan konttorikohtainen. Muutin 1.6->2.0 27%, Saman muutoksen sai kuulemma tehtyä 18%:lla.
Vaihdettuja osia minulla moottori+vaihdelaatikko, etujouset, etulevyt.
Voikohan muuten noihin prosentteihin hakea jälkikäteen tarkennusta/muutosta?[/quote]
Eikös 1.6 Escortissa (Mexico) ole samat ISOt tolpat kuin 2.0 Eccereissä??

Vaihdettuja osia minulla moottori+vaihdelaatikko, etujouset, etulevyt.
Voikohan muuten noihin prosentteihin hakea jälkikäteen tarkennusta/muutosta?[/quote]
Eikös 1.6 Escortissa (Mexico) ole samat ISOt tolpat kuin 2.0 Eccereissä??
-
- CRSC jäsen 2014
- Viestit: 1018
- Liittynyt: Ti Heinäkuu 15. 22:30:32 2003
- Paikkakunta: Masku
mikä ekkeri missä ekkeri?bootsi kirjoitti: Eikös 1.6 Escortissa (Mexico) ole samat ISOt tolpat kuin 2.0 Eccereissä??

Jaguar Xj6 series 1 swb V8
Daimler Double Six 6.0 V12
Jaguar Xj6 Sovereign 4.0
Jeep Grand Cherokee Limited 5.2 v8
Porsche 356 speedster replica
Ford sierra rs cosworth replica v8
Focus..
Daimler Double Six 6.0 V12
Jaguar Xj6 Sovereign 4.0
Jeep Grand Cherokee Limited 5.2 v8
Porsche 356 speedster replica
Ford sierra rs cosworth replica v8
Focus..
-
- Viestit: 3111
- Liittynyt: Ke Maaliskuu 13. 23:22:06 2002
- Viesti:
-
- Viestit: 2767
- Liittynyt: To Joulukuu 25. 23:41:05 2003
[quote="razorass"][quote="bootsi"]
Eikös 1.6 Escortissa (Mexico) ole samat ISOt tolpat kuin 2.0 Eccereissä??[/quote]
mikä ekkeri missä ekkeri?
[/quote]
Ahaa.. Caprit on siis pikkutolpilla vaikka kone olis 1.6.
En vaan heti hoksannut allekirjoitusta.
Toisin sanoen olis hullua muutoskatsastaa 1.3 Ecceriä 1.6 koneelle, kun samoilla muutoksilla saa 2.0 koneenkin?
Eikös 1.6 Escortissa (Mexico) ole samat ISOt tolpat kuin 2.0 Eccereissä??[/quote]
mikä ekkeri missä ekkeri?

Ahaa.. Caprit on siis pikkutolpilla vaikka kone olis 1.6.

En vaan heti hoksannut allekirjoitusta.
Toisin sanoen olis hullua muutoskatsastaa 1.3 Ecceriä 1.6 koneelle, kun samoilla muutoksilla saa 2.0 koneenkin?
-
- Viestit: 3111
- Liittynyt: Ke Maaliskuu 13. 23:22:06 2002
- Viesti:
-
- Viestit: 1008
- Liittynyt: Ti Huhtikuu 29. 16:27:59 2003
- Paikkakunta: hartola
- Viesti:
-
- Viestit: 414
- Liittynyt: To Tammikuu 8. 21:01:37 2004
- Paikkakunta: Koskenkorva
Herätetään vaikka tälläinen mietinnän aihe, halutaan tehdä klassikko uudella tekniikalla, mutta jos tehdäänkin se toisin päin. Esim kanta-autoksi sierra tai scorpio, dohc tai cossu. Ja vaihdetaankin siihen klassikon kori. Prosentteja riittäisi paremmin. Ajattele: Escort MK1 nelikko ja turbo , ilmastointi ja abs jarrut ym. Mihin tökkää?
-
- Viestit: 2567
- Liittynyt: Ke Helmikuu 6. 17:42:33 2002
- Paikkakunta: Mä missään asu
- Viesti:
korin pitää olla mallisarjaan kuuluva, erään tulkinnan mukaan. mä tosin en varsinaisesti sellaista pykälää löytänyt, joten asia voisi olla tutkinnan arvoinen. hieman kyllä epäilen että ei tule onnistumaan.Pappacosworth kirjoitti:Herätetään vaikka tälläinen mietinnän aihe, halutaan tehdä klassikko uudella tekniikalla, mutta jos tehdäänkin se toisin päin. Esim kanta-autoksi sierra tai scorpio, dohc tai cossu. Ja vaihdetaankin siihen klassikon kori. Prosentteja riittäisi paremmin. Ajattele: Escort MK1 nelikko ja turbo , ilmastointi ja abs jarrut ym. Mihin tökkää?
Jos ei ole pannussa painetta, ei pilli vihellä.
-
- Viestit: 6490
- Liittynyt: To Maaliskuu 14. 19:56:45 2002
- Paikkakunta: Nummela
Korinvaihto on nykyään yksiselitteisesti, valitettavasti, kiellettyPappacosworth kirjoitti:Herätetään vaikka tälläinen mietinnän aihe, halutaan tehdä klassikko uudella tekniikalla, mutta jos tehdäänkin se toisin päin. Esim kanta-autoksi sierra tai scorpio, dohc tai cossu. Ja vaihdetaankin siihen klassikon kori. Prosentteja riittäisi paremmin. Ajattele: Escort MK1 nelikko ja turbo , ilmastointi ja abs jarrut ym. Mihin tökkää?

EDIT: Yamppa olikin jo laittanut
Sierra RS Cosworth mkI Gr.A & Escort Mexico -73
GT40 mkI Competition Coupe FIA-HTP & Road Coupe
GT40 mkI Competition Coupe FIA-HTP & Road Coupe
-
- Viestit: 2567
- Liittynyt: Ke Helmikuu 6. 17:42:33 2002
- Paikkakunta: Mä missään asu
- Viesti:
-
- Viestit: 2740
- Liittynyt: Su Tammikuu 27. 19:47:06 2002
- Paikkakunta: Otalampi
-
- Viestit: 9717
- Liittynyt: Pe Joulukuu 7. 13:07:45 2001
- Paikkakunta: Länsirannikon aikuisviihdekeskus
- Viesti:
Tuskinpa. Aikoinaan halusivat muutoskatsastaa puoliväkisin edellisestä Capristani madalluspalat ja koko auto on tehty joskus keppi ja kivi 1600:sta 2.8i:si. Ei kiinnostanut sen enempää, samat merkinnät otteeseen + merkintä palikoista.adh kirjoitti:rupeaako katsastusmies laskeskelemaan prosentteja escortistani, kun se on 1997 muutoskatsastettu kakslitraiselle ilman prosentteja ja osalistaa ei ole aken tiedossa? miten on muille käyny?
Nykyiset:
'14 E500 Coupe
Ollut joskus:
'07 CL63 AMG V8
'04 Mondeo V6
'04 SLK55 AMG V8
'01 Maxima V6
'00 Passat V6
'99 S80 I6
'00 300M V6
'97 Lumina V6
'02 Omega V6
'97 Mondeo V6
'05 CLK55 AMG V8
'94 A8 V8
'00 CLK55 AMG V8
'92 850i V12
'96 Mustang SVT Cobra V8
'92 TownCar V8
'78 Capri V6 BOA Cosworth
'77 Capri V6
'14 E500 Coupe
Ollut joskus:
'07 CL63 AMG V8
'04 Mondeo V6
'04 SLK55 AMG V8
'01 Maxima V6
'00 Passat V6
'99 S80 I6
'00 300M V6
'97 Lumina V6
'02 Omega V6
'97 Mondeo V6
'05 CLK55 AMG V8
'94 A8 V8
'00 CLK55 AMG V8
'92 850i V12
'96 Mustang SVT Cobra V8
'92 TownCar V8
'78 Capri V6 BOA Cosworth
'77 Capri V6
-
- Viestit: 1230
- Liittynyt: Ti Elokuu 5. 19:20:15 2003
- Paikkakunta: Orimattila
oliko se niin että 2.0 zeteckiin riittää toi orkkis 1300 palkki? eli meneekö moottorin painon mukaan tuo palkinvaihto? niin kyse on mk1 escotterosta. Nää on kieltämättä aika kimurantteja juttuja kun toisaalla vaaditaa sitä ja toisaalla taas ei..
LISÄTTY:
Ääh.. laitan tähän kaikki omat epäselvyydet samaan niin ei tartte vatvoa niitä sitten enempää..
eli eka kyssäri olikin jo tuolla ylhäällä,mutta laitetaan siihen vaihtoehdoksi nuhapumppu 1.8 zetec myös.
2. käykö sekä että moottoreille normaali pikkutolpat jäykemmillä jousilla sekä levyjarruilla xx mm?
3. etuvakaajat luonnollisesti vastaamaan esim rs2000 vahvuuksia?
4. taka-akseliin riittänee 9" rummut,mutta minä laitan levyt
taka-akselin lehtijouset riittääkö vakiot tai pitääkö olla tuhdimpaa valmistetta? onko muuta taka-akseliin liittyvää mitä pitäisi huomioida
kaikki tamä pitäisi siis onnistua alle 35% ja reilusti eikö! ,eli kun lasketaan moottori+kytkin+vaihteisto + muut hilppeet
Jospa joku osais antaa tyhjentävän niin muokkaan viestiä ja täydennän listan vaihdettavista osista... Suuri Kiitos jo etukäteen.
LISÄTTY:
Ääh.. laitan tähän kaikki omat epäselvyydet samaan niin ei tartte vatvoa niitä sitten enempää..
eli eka kyssäri olikin jo tuolla ylhäällä,mutta laitetaan siihen vaihtoehdoksi nuhapumppu 1.8 zetec myös.
2. käykö sekä että moottoreille normaali pikkutolpat jäykemmillä jousilla sekä levyjarruilla xx mm?
3. etuvakaajat luonnollisesti vastaamaan esim rs2000 vahvuuksia?
4. taka-akseliin riittänee 9" rummut,mutta minä laitan levyt

taka-akselin lehtijouset riittääkö vakiot tai pitääkö olla tuhdimpaa valmistetta? onko muuta taka-akseliin liittyvää mitä pitäisi huomioida
kaikki tamä pitäisi siis onnistua alle 35% ja reilusti eikö! ,eli kun lasketaan moottori+kytkin+vaihteisto + muut hilppeet
Jospa joku osais antaa tyhjentävän niin muokkaan viestiä ja täydennän listan vaihdettavista osista... Suuri Kiitos jo etukäteen.
Escort XR3i cabriolet
-
- Viestit: 3111
- Liittynyt: Ke Maaliskuu 13. 23:22:06 2002
- Viesti:
1. mielestäni vakio palkki käy koska se on sama kuin RS1600 ja moottorin paino lienee aikalailla sama kuin rautalohkoisessa RS1600 BDA moottorissa.
2. lain mukaan ei, kun alustan ja voimansiirron pitää vastata mallisarjan tehokkainta
3. 22mm vakaaja käy (löytyy vaikka välikopasta)
4. 9" rummut vähimmäisvaatimus. älä ota jousista stressiä. rs-malleissa taka-akselilla tukitangot (erilaiset kuin vakio mk1 tangot, mutta ketä kiinnostaa) taka-akselista ei kannata menettää kuin jarrumuutosprosentit.
keulassa prosentit mk1:ssä menee----täydelliset mcpherson joustintuet, vakaaja, jarrut.
2. lain mukaan ei, kun alustan ja voimansiirron pitää vastata mallisarjan tehokkainta
3. 22mm vakaaja käy (löytyy vaikka välikopasta)
4. 9" rummut vähimmäisvaatimus. älä ota jousista stressiä. rs-malleissa taka-akselilla tukitangot (erilaiset kuin vakio mk1 tangot, mutta ketä kiinnostaa) taka-akselista ei kannata menettää kuin jarrumuutosprosentit.
keulassa prosentit mk1:ssä menee----täydelliset mcpherson joustintuet, vakaaja, jarrut.