Jarrutehostin...

Keskustelu liittyen vanhempaan Ford kalustoon.

Valvoja: CRSC Hallitus

T.O.M
Viestit: 108
Liittynyt: Ti Huhtikuu 22. 13:38:07 2003

Jarrutehostin...

Viesti Kirjoittaja T.O.M » Pe Syyskuu 3. 17:26:27 2004

Jep, eli auto on tuo allekirjoituksessakin oleva 17M. Kone on tuo 2.0 V6 ja vuosimallia -70. Tehostimen merkki on HEM. Kysymys kuuluukin, että mistä uusi jarrutehostin... hakuakin koitin mutta ei tepsiny. Miva-car saisi toimitettua saksasta käytetyn, mutta hinta vähän järkytti 180 euroa wanhasta osasta :shock: mikä ei välttämättä toimi kovinkaan kauaa... Ennen kuin lähden romiksia kiertelemään, niin aattelin kysästä, että mahtaisiko joissain myöhemmän malli Taunuksissa olla samanlainen tehostaja... Cossussa ei ainakaan ole :wink: :D
Jos jollain Clubilaisella olisi tallin hyllylle jäänyt lojumaan tehostajia niin niitä voi kauppailla vaikka privana...
tuossa vielä hieman huono kuva tehostajasta tai lähinnä tehostajan etuosasta !
  • Ford Sierra Cosworth 2WD -88
    Ford 17M 2000S V6 -70

Bootsi
Viestit: 2767
Liittynyt: To Joulukuu 25. 23:41:05 2003

Viesti Kirjoittaja Bootsi » Pe Syyskuu 3. 18:05:28 2004

Pistäs vähän mittoja, pulttijaot jne. niin päästään joukolla penkomaan varastoja. Kyllähän se tehostin suomesta löytyy.. :wink:

T.O.M
Viestit: 108
Liittynyt: Ti Huhtikuu 22. 13:38:07 2003

Viesti Kirjoittaja T.O.M » Pe Syyskuu 3. 19:16:22 2004

Juups huomenna mittailen... tänään keskityn IVA:n :D
  • Ford Sierra Cosworth 2WD -88
    Ford 17M 2000S V6 -70

Bootsi
Viestit: 2767
Liittynyt: To Joulukuu 25. 23:41:05 2003

Viesti Kirjoittaja Bootsi » Pe Syyskuu 3. 19:21:30 2004

Karhuakos siellä kaadetaan?? :lol:

T.O.M
Viestit: 108
Liittynyt: Ti Huhtikuu 22. 13:38:07 2003

Viesti Kirjoittaja T.O.M » Pe Syyskuu 3. 19:31:24 2004

Karjala takaisin vaikka tölkki kerrallaan :wink:
  • Ford Sierra Cosworth 2WD -88
    Ford 17M 2000S V6 -70

T.O.M
Viestit: 108
Liittynyt: Ti Huhtikuu 22. 13:38:07 2003

Viesti Kirjoittaja T.O.M » La Syyskuu 4. 18:39:54 2004

No ni, nyt sain otettuu jonkinlaisia noin mittoja ja pari uutta kuvaa.
Mitat löytyy noista kuvista :arrow:sylinterin puoli, sivusta, polkimen kiinnitys !
Ois hieno homma jos joltain löytyisi... ei välttämättä tarvii olla aivan samanlainen kuin alkuperäinen vaikka auto onkin museorekisterissä kunhan saisi vain sopimaan paikoilleen ja toimimaan !
  • Ford Sierra Cosworth 2WD -88
    Ford 17M 2000S V6 -70

Vehje
Viestit: 433
Liittynyt: Ti Heinäkuu 16. 12:35:47 2002

Viesti Kirjoittaja Vehje » Su Syyskuu 5. 9:59:45 2004

Mikäs tossa sitten on vikana? Eikös noihin saa kalvoja vaihdettua? Ei tietysi helppo homma, mutta eikö tuo jollain konstilla vähän peltiä venyttämällä aukea? Ja kalvon saa varmaan sovellettua jostain teollisuuden muovi- tai kumilevystä.

Kattopas huvikseen minkälainen tehostin on 140-sarjan Volvoissa, on aika saman näköinen tollanen jalallinen.

- Ville

T.O.M
Viestit: 108
Liittynyt: Ti Huhtikuu 22. 13:38:07 2003

Viesti Kirjoittaja T.O.M » Su Syyskuu 5. 10:24:07 2004

Kalvo siinä on mäsänä ! Kyllä mä sen jo avasinkin ja voishan se kalvon vaihtokin ehkä onnistua... oishan se kuitenkin helpompaa jos joltain löytyis nurkista toinen tehostaja, ni ei tarttis kikkailla...
Juu täytynee kattoo sitä Volvon mallia ja muitakin en oo vaan kerenny vielä kiertelee romiksia... täältä foorumista löytynee yleensä niin helpolla lääkettä oireisiin, et kannattaa kysellä eka täältä :D
  • Ford Sierra Cosworth 2WD -88
    Ford 17M 2000S V6 -70

Vastaa Viestiin