mk1 escortin korin vahvistus?
Valvoja: CRSC Hallitus
-
- Viestit: 1334
- Liittynyt: Pe Toukokuu 9. 9:26:55 2003
- Paikkakunta: Lammin hämeenlinna
mk1 escortin korin vahvistus?
Nyt olis escon kori pyörityspenkissä.. nyt kiinnostas tietää mistäpäin kannattaa koria vahvistella,muutakuin ne kolmiopalat tuliseinään ja etupalkin kohdalta runkoaisoja? onko muita heikkoja kohtia?
-
- Viestit: 1322
- Liittynyt: Ke Marraskuu 27. 17:28:24 2002
- Paikkakunta: Tampere
-
- Viestit: 2567
- Liittynyt: Ke Helmikuu 6. 17:42:33 2002
- Paikkakunta: Mä missään asu
- Viesti:
-
- Viestit: 3111
- Liittynyt: Ke Maaliskuu 13. 23:22:06 2002
- Viesti:
vähempikin riittää....esim. 1,5cm saumaa 3cm väliä.
FoMoCo80:llä vois olla kuvamateriaalia....
eikä sun kannata katuautoa joka paikasta vahvistella, lahoo vaan nopeempaa.
etuiskaritornien ja rintapellin väliin vahviketta + runkoaisan kylkeen vahvike laput rintapelti/pohja alueelle ja poikittaistuki konehuoneeseen.
rintapellin alue noissa eniten notkuu.
FoMoCo80:llä vois olla kuvamateriaalia....
eikä sun kannata katuautoa joka paikasta vahvistella, lahoo vaan nopeempaa.
etuiskaritornien ja rintapellin väliin vahviketta + runkoaisan kylkeen vahvike laput rintapelti/pohja alueelle ja poikittaistuki konehuoneeseen.
rintapellin alue noissa eniten notkuu.
-
- Viestit: 2101
- Liittynyt: La Toukokuu 24. 10:55:43 2003
- Paikkakunta: Oulu