escortin ratin täristys
Valvoja: CRSC Hallitus
-
- Ylläpitäjä
escortin ratin täristys
Välikopassa ratti täristää niin paljon että ihan alkaa huimaamaan kun ajaa yli 50 km/h ja kääntää oikealle ja sama on myös välillä jarrutuksessa. Oliskohan puslat kuluneet koska ei oo varmaan koskaan vaihdettu ja onko ne vaikeat vaihtaa ja minkä hintaset ne on, ja mitä kaikkea kannattas sitten kerralla vaihtaa???
-
- Viestit: 1487
- Liittynyt: Ke Joulukuu 18. 16:38:59 2002
Jos joka paikassa on väljää, tuloksena on järkyttävä laitos. Keula ylös ja tolpat ja ohjaus irti sekä katsaus mitä vaihdetaan. Ohjaus yleensä kannattaa purkaa ja vaihtaa kuluvat osat kuten pusla (sisällä putkessa apparin päässä, voi korvata myös messinkisellä)+säätää muovilaahaimen kireys (kannen alla liuska prikat), hammastangon kiinnityskumit hd mallisiin, suojakumit sekä kiristää raidetangon sisänivelet (oikea kireys tanko + raidepää liikkuu omalla painollaan) sekä tietenkin raidepäät tsekata. Jotkut laittaa öljyä tankoon ja jotkut kasaa vaseliinilla. Tukivarret vaihtoon jos väljää, orkkikset tai laadukkaat tarvikkeet TRW tms. Vakaajaan uretaanipuslat. Tolpista tarkasta jousien ja iskarien kunto, iskari jos aivan paskana saattaa lonksua putkessa, korjaa tai hanki suosiolla Billstein tolpat, pyöränlaakerit kannattaa myös uusia jos on väljää/kärsineen näköiset. Järkeä kannattaa käyttää enemmän kuin voimaa. Hintatietoa saat esim www.autoracing.fi ja sieltä pdf hinnasto, homma on helppoa ja mukavaa ja siistiä
No toi oli jos yrittää yhtään hyvää mutta nosta ekaks keula ja tutki missä eniten lotaa, suurinosa on ns. halpoja korjata.

-
- Viestit: 3111
- Liittynyt: Ke Maaliskuu 13. 23:22:06 2002
- Viesti: