70 luvun käytettyjä osia Saksasta

Keskustelu liittyen vanhempaan Ford kalustoon.

Valvoja: CRSC Hallitus

Krisse
Viesti:

70 luvun käytettyjä osia Saksasta

Viesti Kirjoittaja Krisse » Ti Huhtikuu 20. 23:54:55 2004

Tarkotus olisi tossa reilun kk päästä lähteä tuonne Saksanmaahan viikoksi töllistelemään, ja ajatuksissa olisi löytää pari palikkaa tuohon '76 Fiestaan joita ei oikein näiltä nurkilta löydy.

Nyt vaan herää kysymys että mistä hitosta niitä pystyisi etukäteen kyselemään/etsimään. Fiesta ja Foordkerhoja ja niiden foorumeita tuntuu olevan kymmenittäin eikä mitenkään riitä into tulkkaamaan niiden kaikkien saksankielisiä rekisteröitymisjuttuja ja etenkään tutkimaan että onko kyseinen foorumi edes toimiva vai onko se vaan muutaman kaveruksen temmellyskenttä.

Muutaman autopurkaamohaun olen löytänyt, mutta sanomattakin selvää että 76-83 autot löytyy siellä pääasiassa nykyautoiksi kierrätettynä joten ei niistäkään ole apua ollut.

Näinollen kiinnostaisi siis jokunen varmasti aktiivisesti toimiva 'museofoortifoorumi' tai sen sellainen josta noita voisi tiedustella. Ja Sakujen oma 'Keltainen Pörssi' voisi kiinnostaa myös, en ole onnistunut moisen löytämisessä.

Hakusessa olisi eritoten 76-83 parempien mallien kojetaulu ja voisimpa sitä XR2 ratinkin ostaa jos tulisi vastaan.
Fiesta 76-03, 1.0-1.8, Focus '06, Niva, LJ70 ja paljon muuta @ wonk.sytes.net/76s/

Brenda
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Brenda » Ke Huhtikuu 21. 0:33:13 2004

noiden sivujen ylläpitäjä näyttää olevan hyvin englantia puhuva sakemanni. kysele häneltä.
http://www.netz-kasten.de/fiesta1/index.php?lan=en&ID=0

Krisse
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Krisse » Ke Huhtikuu 21. 1:53:38 2004

No hittolainen. Juuri tuota saittia mä etsinkin, olen sitä ennenkin tutkaillut. En vaan mitenkään onnistunut sitä enää löytämään.

Kiitti hitsisti. Mut ei lisä tietenkä pahaa tekis.. :-)
Fiesta 76-03, 1.0-1.8, Focus '06, Niva, LJ70 ja paljon muuta @ wonk.sytes.net/76s/

Vastaa Viestiin