Ralliauto asfaltilla
Valvoja: CRSC Hallitus
-
- Ylläpitäjä
Ralliauto asfaltilla
Mitäs vinkkejä arvon raati antaa ralliauton alustan säätöön asfaltille. Tarkoitus olisi mennä lähinnä harjoitusmielessä Raaheen asfalttisprinttiin 2.5.04. Vaimokin pääsee ensimmäistä kertaa kilpurin rattiin siellä, ja samalla tietysti ajan itsekin.
Jousia en aio vaihtaa, tai oikeastaan en muitakaan osia.
Renkaina tulee olemaan todennäköisesti 195-215 leveät siviilirenkaat. Pitää mitä pitää, asfaltti ajoalustana ei juurikaan kiinnosta, mutta mukava tietysti päästä ajamaan, rallit kun ovat kovin vähänä kesäaikana näillä seuduilla.
Jousia en aio vaihtaa, tai oikeastaan en muitakaan osia.
Renkaina tulee olemaan todennäköisesti 195-215 leveät siviilirenkaat. Pitää mitä pitää, asfaltti ajoalustana ei juurikaan kiinnosta, mutta mukava tietysti päästä ajamaan, rallit kun ovat kovin vähänä kesäaikana näillä seuduilla.
-
- Viestit: 6490
- Liittynyt: To Maaliskuu 14. 19:56:45 2002
- Paikkakunta: Nummela
Älä edes kokeile siviilirenkailla. "Sulavat" alle vaikka olis +1 aste. Tiedän mistä kirjoitan...
Ei maksa paljoa jotkut sport 2000 slicksit, olkoon vaikka 17v vanhat ja 0,5mm pintaa; toimivat sentään kisan ajan.

Ei maksa paljoa jotkut sport 2000 slicksit, olkoon vaikka 17v vanhat ja 0,5mm pintaa; toimivat sentään kisan ajan.
Sierra RS Cosworth mkI Gr.A & Escort Mexico -73
GT40 mkI Competition Coupe FIA-HTP & Road Coupe
GT40 mkI Competition Coupe FIA-HTP & Road Coupe
-
- Viestit: 125
- Liittynyt: Ma Maaliskuu 31. 6:29:45 2003
-
- Ylläpitäjä
-
- Viestit: 1322
- Liittynyt: Ke Marraskuu 27. 17:28:24 2002
- Paikkakunta: Tampere
Sprintissä kyllä hätätilassa ajaa loppuunajetuilla sorapyörillä mikäli ovat esim.aidot miseliinit,kaveri raspautti sellaiset kumikorjaamolla siten että kuviota jäi n. 2-3mm ja ajoi niillä tallinnarallissa olleen asfalttipätkän.Kestävät kun ei ole pitkää ajomatkaa.Itse olen käyttänyt sellaisia jäsentenvälisissä krossiradalla,tollaiset 5 kierrosta pelaa hyvin sitten alkaa kuumiaan liikaa.Sport2000 renkaat on syytä saada lämpöisiksi esim. rullilla että pito olisi parhaimmillaan,ovat tehty pitempiin kisoihin ja alkanevat lämmitä vasta sprintin lopussa.
-nämä on mun huomioita-
-nämä on mun huomioita-
Jäsen 403
ford fiesta 1.6 rwd -77(kilpuri,toistaiseksi telakalla)
Mitsu L200 4wd Magnum-07(kärrynveturi)
-ford on ainoa kilpa-auto.
ford fiesta 1.6 rwd -77(kilpuri,toistaiseksi telakalla)
Mitsu L200 4wd Magnum-07(kärrynveturi)
-ford on ainoa kilpa-auto.
-
- Viestit: 1001
- Liittynyt: La Heinäkuu 5. 9:07:56 2003
- Paikkakunta: Raahe
- Viesti:
Voin sanoa että millään sora alustalla ei kannata yrittää kovin lujaa ajaa on liian vetelä.Itse en aja kilpaa mutta olen ollut huoltomiehen kauan esim. keski-korsun pekalle ja olen ajanut itsekkin sen autoilla
sopivat jouset on esim eteen joku 300lbs ja taka 220lbs mut nekin on yleensä autokohtaisia kerroppa minkälaisella pelillä olet lähdössä koitokseen
sopivat jouset on esim eteen joku 300lbs ja taka 220lbs mut nekin on yleensä autokohtaisia kerroppa minkälaisella pelillä olet lähdössä koitokseen
Turboukkona yrityksessä https://thturboservice.fi/
-
- Ylläpitäjä
-
- Viestit: 1001
- Liittynyt: La Heinäkuu 5. 9:07:56 2003
- Paikkakunta: Raahe
- Viesti:
Perusneuvo elä yritä liikoja ettei auto mee heti seulaksi ja aja sillain että sinua itseä tyydyttää
Turboukkona yrityksessä https://thturboservice.fi/
-
- Viestit: 125
- Liittynyt: Ma Maaliskuu 31. 6:29:45 2003
Hyvä neuvo, sellainen vauhti päälle että auto pysyy lapasessa. Ettei mennä ohosta ohhohhhoohon. Siten saa vähän tuntuumaa hommaan ja pystyt analysoimaan vähän jälkikäteen tapahtumia.Tupi kirjoitti:Perusneuvo elä yritä liikoja ettei auto mee heti seulaksi ja aja sillain että sinua itseä tyydyttää
Seuraavassa kisassa sitten nöyryytät 5 luokan jätkät


Jäsen 488
-
- Viestit: 1487
- Liittynyt: Ke Joulukuu 18. 16:38:59 2002
Rallialustassa ei osia vaihtamatta voi kun korkeutta hieman laskea, suurin vaikutus lienee renkailla, laittaisin kuvioidun slicksin tai slicksin.
Aiheesta löytyy myös live kokemusta ja todella mukavaa sellaista. Ajoin -94 F-cupin A-junnuissa, ja silloin ohjelmaan kuului toisessa kesäkisassa +30 helteessä yksi ek Jurvan Botniaringia kolme kierrosta
ja eikun miettimään mitä tehdään kun ek1 on soraa ek2 assua ja sitten taas soralle. Meitä lähti täältä 5 autokuntaa ja päätimme että kolme voisi ajaa sickseillä kimpassa eli kaksi yleisessä ja minä viimeisenä junnuissa, oli meinaa renkaat kuumat
ja huolloilla kiire. Jännitti ihan vitusti (oli vielä pieniä paineita edellisosakisan menestyksestä ja olimmehan pohjalaisten kotikentällä) kun ei mitään käsitystä aattona miten rengas pitää ja päätettiin mennä vetämään assu mutkia jotta näkisi missä kulmassa ja kuinka kovaa voi vetää, siis rallialustalla. Todettiin että karting linjoilla pyöreästi ja että tieassu on liukasta verrattuna rata-asfalttiin. Asfaltti ek ei ollut kaikille tasapuolinen koska edellisiltana sai aikaseen tulleet treenata
mutta ei se meitä "pimeeseen vetäjiä haitannu". Ek ajaminen oli mielenkiintoista, ne ketkä valitsi siivili/rallirenkaat sutivat ja sladittivat edessä ja slickseillä piti vain valita kummalta puolen ohi jotta omat linjat säilyisi
, kaikki yk kärjessä ajaneet ajoi jonkinmoisilla slickseillä. Yleisenkärki vaihtoi asfalttitolpat, esim Peltonen starlettiin.
Varikolla kuultiin jälkeenpäin yhdeltä meidän slicksi tiimin yleisen kuskilta joka nykyään moninkertainen suomenmestari että nyt kaatuu (tarkoitti mua) mutta ihmetteli kun ei kaatunu ja jäi itse muutaman sekunnin
. Kisa meni jotenkuten pikku ongelmien saattelemana mutta oli sika hienoa, mikään ei korvaa todellista kisatilannetta, kaikki rallipelit on virtuaaliskeidaa. Harmi että viimeaikoina ei ole järjestetty ralliin asfalttia väliin, mutta tämmösiä rallimuistoja 
Aiheesta löytyy myös live kokemusta ja todella mukavaa sellaista. Ajoin -94 F-cupin A-junnuissa, ja silloin ohjelmaan kuului toisessa kesäkisassa +30 helteessä yksi ek Jurvan Botniaringia kolme kierrosta




Varikolla kuultiin jälkeenpäin yhdeltä meidän slicksi tiimin yleisen kuskilta joka nykyään moninkertainen suomenmestari että nyt kaatuu (tarkoitti mua) mutta ihmetteli kun ei kaatunu ja jäi itse muutaman sekunnin


-
- Ylläpitäjä
Re: Ralliauto asfaltilla
Jollain kaatovideolla on pätkä jostain asflattisprintistä, jossa yksi vetää kahdella pyörällä aivan viittä vaille kaatuminen vetää jonkun pyörätien kautta takaisin reitille ja muistaakseni joku siinä paikassa pääsee köllöttelemään kyljellään keskellä asflattiakin.Samil kirjoitti:Mitäs vinkkejä arvon raati antaa ralliauton alustan säätöön asfaltille. Tarkoitus olisi mennä lähinnä harjoitusmielessä Raaheen asfalttisprinttiin 2.5.04. Vaimokin pääsee ensimmäistä kertaa kilpurin rattiin siellä, ja samalla tietysti ajan itsekin.
Jousia en aio vaihtaa, tai oikeastaan en muitakaan osia.
.
-
- Viestit: 2101
- Liittynyt: La Toukokuu 24. 10:55:43 2003
- Paikkakunta: Oulu
Re: Ralliauto asfaltilla
2renkaalla taiteilu on ihan normaalia rutiinia asvaltilla...
KÄÄKS!
KÄÄKS!
-
- Viestit: 1699
- Liittynyt: Pe Heinäkuu 11. 16:53:02 2003
- Paikkakunta: Muikkukukko #496
Asiasta kolmanteen! Onko kukaan käyttänyt crossislicsejä? Ja mistähän sellaisia vois hankkia? Taitaa crossissa antaa vähän liikaa tasoitusta vanhoilla rallirenkailla!
Ford Escort RS2000 mk2 Rf
Ford Mondeo 2.0 Stw Ghia -03
http://www.valkonenracing.com
Varkauden työttömät Ry (Vitun Karvinen...)
Inkilänmäen AikamiesPoikamiehet Ry (Oma moka...)
Epäonnistumisen vaara on suurin, kun kyvytön neuvoo halutonta tekemään tarpeetonta!
Ford Mondeo 2.0 Stw Ghia -03
http://www.valkonenracing.com
Varkauden työttömät Ry (Vitun Karvinen...)
Inkilänmäen AikamiesPoikamiehet Ry (Oma moka...)
Epäonnistumisen vaara on suurin, kun kyvytön neuvoo halutonta tekemään tarpeetonta!
-
- Viestit: 1322
- Liittynyt: Ke Marraskuu 27. 17:28:24 2002
- Paikkakunta: Tampere
Krossisliksi on hyvä vaihtoehto(lienee paras?,pitää heti ja on pehmeämpiä seokseltaan kun ralliversiot),kaverini on käyttänyt jokohaman pyörää soft-seoksella omassa ss-eskossaan.Myy muistaakseni ainakin EM-Power(E.Mylläri)
-numero löytynee Hanaa!!!-lehdestä
-numero löytynee Hanaa!!!-lehdestä

Jäsen 403
ford fiesta 1.6 rwd -77(kilpuri,toistaiseksi telakalla)
Mitsu L200 4wd Magnum-07(kärrynveturi)
-ford on ainoa kilpa-auto.
ford fiesta 1.6 rwd -77(kilpuri,toistaiseksi telakalla)
Mitsu L200 4wd Magnum-07(kärrynveturi)
-ford on ainoa kilpa-auto.
-
- Viestit: 6490
- Liittynyt: To Maaliskuu 14. 19:56:45 2002
- Paikkakunta: Nummela
Ihan mielenkiintoinen idea. Tosin huomasin vuosien takaisessa Tammisaaren/Hangon Spritissä 3,5km matkalla että ratarengas lämpeni sopivan hitaasti; lopussa ollut hevosenkenkäoikea sai monet rallicross -rengasmiehet sladdailemaan liukkaasti ja näyttävästi (-> sulivat alle?). Omat renkaat purivat riittävästi 2-pyöräajeluun. Kun tuon muisti seuraavilla rundeilla, voitto tuli luokassa n.2sek voimin 

Sierra RS Cosworth mkI Gr.A & Escort Mexico -73
GT40 mkI Competition Coupe FIA-HTP & Road Coupe
GT40 mkI Competition Coupe FIA-HTP & Road Coupe
-
- Viestit: 1699
- Liittynyt: Pe Heinäkuu 11. 16:53:02 2003
- Paikkakunta: Muikkukukko #496
Voi kun ei tule hanaa lehteä! No eiköhän tuo numero löytyne.northwest kirjoitti:Krossisliksi on hyvä vaihtoehto(lienee paras?,pitää heti ja on pehmeämpiä seokseltaan kun ralliversiot),kaverini on käyttänyt jokohaman pyörää soft-seoksella omassa ss-eskossaan.Myy muistaakseni ainakin EM-Power(E.Mylläri)
-numero löytynee Hanaa!!!-lehdestä
Ford Escort RS2000 mk2 Rf
Ford Mondeo 2.0 Stw Ghia -03
http://www.valkonenracing.com
Varkauden työttömät Ry (Vitun Karvinen...)
Inkilänmäen AikamiesPoikamiehet Ry (Oma moka...)
Epäonnistumisen vaara on suurin, kun kyvytön neuvoo halutonta tekemään tarpeetonta!
Ford Mondeo 2.0 Stw Ghia -03
http://www.valkonenracing.com
Varkauden työttömät Ry (Vitun Karvinen...)
Inkilänmäen AikamiesPoikamiehet Ry (Oma moka...)
Epäonnistumisen vaara on suurin, kun kyvytön neuvoo halutonta tekemään tarpeetonta!
-
- Viestit: 1322
- Liittynyt: Ke Marraskuu 27. 17:28:24 2002
- Paikkakunta: Tampere
Itsellä on ollut käytössä työkaverin tiimiltä ostetut uudet Pirellin ralliasfalttipyörät medium seoksella(sillä sik-sak minimikuviolla),vaatisi jonkunlaisen lämmityksen hyvään pitoon heti alussa(mun autossa ei tehon vuoksi).Tämän koin ekassa kisassa kalajoella kun toisen kierroksen alun risteykseen jarruttaessa lähti "liitään"(vauhtia tutkassa 124kmh),siitä isoa rehupaalia päin...
->etupään pellit+jäähdyttäjä uusiksi
-sitten myöhemmin löytyi jo paremmin pitoa jyväskylässä,purasi jo niin "äreästi" loppuosalla että kääntyi hieman liian aikaisin jolloin ratamerkkinä olleesta traktorinrenkaasta kahdellepyörälle ja...-> http://www.plopcrew.net/galleria/jyvask ... la0215.jpg
-nyt meni säädettävä alatukivarsi ja rs-kääntövarsi
->etupään pellit+jäähdyttäjä uusiksi

-sitten myöhemmin löytyi jo paremmin pitoa jyväskylässä,purasi jo niin "äreästi" loppuosalla että kääntyi hieman liian aikaisin jolloin ratamerkkinä olleesta traktorinrenkaasta kahdellepyörälle ja...-> http://www.plopcrew.net/galleria/jyvask ... la0215.jpg
-nyt meni säädettävä alatukivarsi ja rs-kääntövarsi

Jäsen 403
ford fiesta 1.6 rwd -77(kilpuri,toistaiseksi telakalla)
Mitsu L200 4wd Magnum-07(kärrynveturi)
-ford on ainoa kilpa-auto.
ford fiesta 1.6 rwd -77(kilpuri,toistaiseksi telakalla)
Mitsu L200 4wd Magnum-07(kärrynveturi)
-ford on ainoa kilpa-auto.
-
- Viestit: 1699
- Liittynyt: Pe Heinäkuu 11. 16:53:02 2003
- Paikkakunta: Muikkukukko #496
Itse olen myös harkinnut noita "ralli" sliksejä softina! Asfaltti ei ole ongelma vaan se, kun pitäis pitää myös soralla. Ajan tulevan kesän crossia tuolla escortilla! Crossisliksi ei käsittääkseni ole kuvioitu valmiiksi? Sorapyörä muuten mutta häviää lähdössä liikaa. Onko kellään kokemuksia sliksillä soralla?
Ford Escort RS2000 mk2 Rf
Ford Mondeo 2.0 Stw Ghia -03
http://www.valkonenracing.com
Varkauden työttömät Ry (Vitun Karvinen...)
Inkilänmäen AikamiesPoikamiehet Ry (Oma moka...)
Epäonnistumisen vaara on suurin, kun kyvytön neuvoo halutonta tekemään tarpeetonta!
Ford Mondeo 2.0 Stw Ghia -03
http://www.valkonenracing.com
Varkauden työttömät Ry (Vitun Karvinen...)
Inkilänmäen AikamiesPoikamiehet Ry (Oma moka...)
Epäonnistumisen vaara on suurin, kun kyvytön neuvoo halutonta tekemään tarpeetonta!
-
- Viestit: 1001
- Liittynyt: La Heinäkuu 5. 9:07:56 2003
- Paikkakunta: Raahe
- Viesti:
Jos ei ole paljoa irtosoraa niin slicksi pitää hyvin siis semmosella silentyneellä sora pinnalla . Ollaan täällä meilläpäin kokeiltu tuo pari kertaa kun on autoa säädetty ja käyty yhellä sorapätkällä kokeileen slicksit molemmilla kerroilla alla
Turboukkona yrityksessä https://thturboservice.fi/
-
- Viestit: 1699
- Liittynyt: Pe Heinäkuu 11. 16:53:02 2003
- Paikkakunta: Muikkukukko #496
Olikohan kenties tämän tyylinen rengas? http://www.kumho-euro.com/motorsports/K ... ure03.html Tuo co3/tw01. Mitenkähän tuo pitäis softina soralla?northwest kirjoitti:Itsellä on ollut käytössä työkaverin tiimiltä ostetut uudet Pirellin ralliasfalttipyörät medium seoksella(sillä sik-sak minimikuviolla),vaatisi jonkunlaisen lämmityksen hyvään pitoon heti alussa(mun autossa ei tehon vuoksi).Tämän koin ekassa kisassa kalajoella kun toisen kierroksen alun risteykseen jarruttaessa lähti "liitään"(vauhtia tutkassa 124kmh),siitä isoa rehupaalia päin...
->etupään pellit+jäähdyttäjä uusiksi![]()
-sitten myöhemmin löytyi jo paremmin pitoa jyväskylässä,purasi jo niin "äreästi" loppuosalla että kääntyi hieman liian aikaisin jolloin ratamerkkinä olleesta traktorinrenkaasta kahdellepyörälle ja...-> http://www.plopcrew.net/galleria/jyvask ... la0215.jpg
-nyt meni säädettävä alatukivarsi ja rs-kääntövarsi
Ford Escort RS2000 mk2 Rf
Ford Mondeo 2.0 Stw Ghia -03
http://www.valkonenracing.com
Varkauden työttömät Ry (Vitun Karvinen...)
Inkilänmäen AikamiesPoikamiehet Ry (Oma moka...)
Epäonnistumisen vaara on suurin, kun kyvytön neuvoo halutonta tekemään tarpeetonta!
Ford Mondeo 2.0 Stw Ghia -03
http://www.valkonenracing.com
Varkauden työttömät Ry (Vitun Karvinen...)
Inkilänmäen AikamiesPoikamiehet Ry (Oma moka...)
Epäonnistumisen vaara on suurin, kun kyvytön neuvoo halutonta tekemään tarpeetonta!
-
- Viestit: 1322
- Liittynyt: Ke Marraskuu 27. 17:28:24 2002
- Paikkakunta: Tampere
Jos crossia meinaat ajaa niin soita vaikka Myllärille(EM-Power),tietää kokemuksesta mitä kannattaa laittaa alle.On senverran kisoja ajanut että tietänee,ei tarvi kokeilla 

Jäsen 403
ford fiesta 1.6 rwd -77(kilpuri,toistaiseksi telakalla)
Mitsu L200 4wd Magnum-07(kärrynveturi)
-ford on ainoa kilpa-auto.
ford fiesta 1.6 rwd -77(kilpuri,toistaiseksi telakalla)
Mitsu L200 4wd Magnum-07(kärrynveturi)
-ford on ainoa kilpa-auto.
-
- Viestit: 1699
- Liittynyt: Pe Heinäkuu 11. 16:53:02 2003
- Paikkakunta: Muikkukukko #496
Täytyypä pirautella!northwest kirjoitti:Jos crossia meinaat ajaa niin soita vaikka Myllärille(EM-Power),tietää kokemuksesta mitä kannattaa laittaa alle.On senverran kisoja ajanut että tietänee,ei tarvi kokeilla
Ford Escort RS2000 mk2 Rf
Ford Mondeo 2.0 Stw Ghia -03
http://www.valkonenracing.com
Varkauden työttömät Ry (Vitun Karvinen...)
Inkilänmäen AikamiesPoikamiehet Ry (Oma moka...)
Epäonnistumisen vaara on suurin, kun kyvytön neuvoo halutonta tekemään tarpeetonta!
Ford Mondeo 2.0 Stw Ghia -03
http://www.valkonenracing.com
Varkauden työttömät Ry (Vitun Karvinen...)
Inkilänmäen AikamiesPoikamiehet Ry (Oma moka...)
Epäonnistumisen vaara on suurin, kun kyvytön neuvoo halutonta tekemään tarpeetonta!
-
- Viestit: 2101
- Liittynyt: La Toukokuu 24. 10:55:43 2003
- Paikkakunta: Oulu
Raahen sprintit oli ja meni.Samil on kurvaillut oikealla tyylillä...
-
- Ylläpitäjä
Jep, ja eka kierroksella tuntui itsestäkin että voi tulla ihan kohtuullinen aika, mutta unohdin kääntää eturenkaita viimeisessä mutkassa
Selvisin onneksi peruuttamisella, ei tullut autoon vaurioita. Toisella kierroksella oli sitten jo tulpat niin öljytöhnässä, ettei auto oikein käynyt, ja kerkes lähdössä nousta lämmötkin tappiin.
Pitkässä oikealle kaartavassa mutkassa kävin ihan reilusti kahdella renkaalla, meinas vähän aloittelijaa säikäyttää.
Asfaltilla oli kyllä mukava ajaa, nyt pitää vaan saada auto kunnolla iskuun seuraaviin asfalttikisoihin, alkaa meinaan öljynkulutus nousta yli bensankulutuksen, ei hyvä

Pitkässä oikealle kaartavassa mutkassa kävin ihan reilusti kahdella renkaalla, meinas vähän aloittelijaa säikäyttää.
Asfaltilla oli kyllä mukava ajaa, nyt pitää vaan saada auto kunnolla iskuun seuraaviin asfalttikisoihin, alkaa meinaan öljynkulutus nousta yli bensankulutuksen, ei hyvä

-
- Ylläpitäjä
Ja lisätäänpä vielä, että tarjolla olisi (harjoitusmielessä) kuvattua videomateriaalia Raahesta. Ykköslähdöstä kaikki kuskit, kakkosesta puuttuu noin 10 yleisen kuskia. Extrana incar-kuvaa meidän autosta. Kooste löytyy DVD:ltä. Korvausta kuvausryhmälle jos saisi jonkun euron kuvaukseen ja editointiin kulutetusta ajasta.
-
- Viestit: 6490
- Liittynyt: To Maaliskuu 14. 19:56:45 2002
- Paikkakunta: Nummela
Tulipa tänään verestettyä muistoja katurenkaista/asvaltista/Esco mk2 RS2,0:sta.
Eli kanttailin KAKSI mutkaa kilpurilla tänää siirtäessäni peliä taka-akseliremppaan tallilta korjaamolle, päätin vähän antaa happea OHC:lle Kenttälän teollisuusalueen mutkissa.... Eka meni vielä näyttävässä luistossa mutta toka oli liikaa. Vanteet jäi kuitenkin ehjiksi pikku pyörähdyksestä/kanttikivistä huolimatta
Jessus että oli liukasta....
Eli kanttailin KAKSI mutkaa kilpurilla tänää siirtäessäni peliä taka-akseliremppaan tallilta korjaamolle, päätin vähän antaa happea OHC:lle Kenttälän teollisuusalueen mutkissa.... Eka meni vielä näyttävässä luistossa mutta toka oli liikaa. Vanteet jäi kuitenkin ehjiksi pikku pyörähdyksestä/kanttikivistä huolimatta

Sierra RS Cosworth mkI Gr.A & Escort Mexico -73
GT40 mkI Competition Coupe FIA-HTP & Road Coupe
GT40 mkI Competition Coupe FIA-HTP & Road Coupe
-
- Viestit: 59
- Liittynyt: Su Maaliskuu 2. 11:33:29 2003
- Paikkakunta: Tammisaari
- Viesti:
Auto kuntoon asfaltti sprinttejä ajamaan löytyyy toukokuussa joka viikonlopulle ja parille muullekin päivälleSamil kirjoitti:Jep, ja eka kierroksella tuntui itsestäkin että voi tulla ihan kohtuullinen aika, mutta unohdin kääntää eturenkaita viimeisessä mutkassaSelvisin onneksi peruuttamisella, ei tullut autoon vaurioita. Toisella kierroksella oli sitten jo tulpat niin öljytöhnässä, ettei auto oikein käynyt, ja kerkes lähdössä nousta lämmötkin tappiin.
Pitkässä oikealle kaartavassa mutkassa kävin ihan reilusti kahdella renkaalla, meinas vähän aloittelijaa säikäyttää.
Asfaltilla oli kyllä mukava ajaa, nyt pitää vaan saada auto kunnolla iskuun seuraaviin asfalttikisoihin, alkaa meinaan öljynkulutus nousta yli bensankulutuksen, ei hyvä
Sierra Cosworth 4x4 -91 R.N/A
Escort RS Cosworth -92
Escort RS Cosworth -92